AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Datet en fyr i et par måneder, følte ting gikk veldig bra. Vi er begge over 30 - han 5 år eldre enn meg. Plutselig ble det stille fra hans kant. Jeg sendte først en melding som han leste, men aldri svarte på. Noen dager etterpå sendte jeg en ny hvor jeg skrev at jeg syntes det er trist at han ikke kan si fra hva som skjer/si fra om at han ikke vil sees mer og at jeg blir lei meg når han bare ignorerer meg uten en forklaring. Han leste den også - men svarte aldri. Av en eller annen grunn går dette veldig inn på meg, jeg føler meg skikkelig flau og klarer ikke forstå tankegangen hans. Jeg har faktisk aldri opplevd noe sånt før, at noen bare gir blanke i å svare/forklare/gi beskjed om hva som skjedde. Er dette normalt? Livredd for å støte på han tilfeldig da vi er i samme miljø og føler meg som verdens dummeste akkurat nå... Anonymkode: 21f40...a40 1
Gjest RaspberryPi Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Velkommen til 2016. Glad jeg ikke er singel foråsidetsånn. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Nei, det er ikke normalt. Klart det går innpå deg, det som er normalt er en vanlig avklaring. Hev deg over det, og gå videre. Anonymkode: 9bd90...e50 9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Slutt å skriv til han mer og gå videre Anonymkode: a3770...44d 4
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datet en fyr i et par måneder, følte ting gikk veldig bra. Vi er begge over 30 - han 5 år eldre enn meg. Plutselig ble det stille fra hans kant. Jeg sendte først en melding som han leste, men aldri svarte på. Noen dager etterpå sendte jeg en ny hvor jeg skrev at jeg syntes det er trist at han ikke kan si fra hva som skjer/si fra om at han ikke vil sees mer og at jeg blir lei meg når han bare ignorerer meg uten en forklaring. Han leste den også - men svarte aldri. Av en eller annen grunn går dette veldig inn på meg, jeg føler meg skikkelig flau og klarer ikke forstå tankegangen hans. Jeg har faktisk aldri opplevd noe sånt før, at noen bare gir blanke i å svare/forklare/gi beskjed om hva som skjedde. Er dette normalt? Livredd for å støte på han tilfeldig da vi er i samme miljø og føler meg som verdens dummeste akkurat nå... Anonymkode: 21f40...a40 Du skal absolutt ikke føle deg dum, og det kan jo hende det er en logisk forklaring på dette. Samtidig så er det enkelte som bare er så konfliktsky at de velger å ikke svare/gi beskjed når de føler noe ikke er rett. Når man dater kan det ofte blir litt forskjellige forventinger og en av to kan bli såret hvis man ikke har kommunisert godt eller vet hvor man har hverandre. Nå vet jeg ikke hvordan relasjonen deres var, om dere var i en bli kjent fase f.eks kan det ofte gå noen dager/uker mellom at man hører noe, uten at det betyr at interessen har dalt, og ofte kan det å ta kontakt for å "kreve" svar bli en dealbraker dessverre. Menn trenger også noen ganger mer tid for å finne ut av hva de føler og å se verdien i damene de dater. 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Idiot. Det er så frekt. Anonymkode: 0a17b...867 12
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Nettinettet skrev: Du skal absolutt ikke føle deg dum, og det kan jo hende det er en logisk forklaring på dette. Samtidig så er det enkelte som bare er så konfliktsky at de velger å ikke svare/gi beskjed når de føler noe ikke er rett. Når man dater kan det ofte blir litt forskjellige forventinger og en av to kan bli såret hvis man ikke har kommunisert godt eller vet hvor man har hverandre. Nå vet jeg ikke hvordan relasjonen deres var, om dere var i en bli kjent fase f.eks kan det ofte gå noen dager/uker mellom at man hører noe, uten at det betyr at interessen har dalt, og ofte kan det å ta kontakt for å "kreve" svar bli en dealbraker dessverre. Menn trenger også noen ganger mer tid for å finne ut av hva de føler og å se verdien i damene de dater. Min forlot meg med disse ordene: " oss skremmer meg" Er det en slik som ikke ser verdien i meg? Anonymkode: 9bd90...e50 1
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min forlot meg med disse ordene: " oss skremmer meg" Er det en slik som ikke ser verdien i meg? Anonymkode: 9bd90...e50 Det kan jo bety så mangt. Spurte du han om hva det var som skremte han? 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, Nettinettet skrev: Det kan jo bety så mangt. Spurte du han om hva det var som skremte han? Nei, jeg lot han være i fred. Har aldri skremt noen i hele mitt liv,er veldig fredelig av meg- så det får bare være. Har ikke hørt en lyd siden. Anonymkode: 9bd90...e50 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #10 Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg lot han være i fred. Har aldri skremt noen i hele mitt liv,er veldig fredelig av meg- så det får bare være. Har ikke hørt en lyd siden. Anonymkode: 9bd90...e50 Han ga meg også begrenset innsyn på facebook profilen sin, ( han slettet meg ikke ) så regner med han tar kontakt etter tid- men jeg er tapt for godt.Kjenner min verdi. Anonymkode: 9bd90...e50 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #11 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, Nettinettet skrev: Du skal absolutt ikke føle deg dum, og det kan jo hende det er en logisk forklaring på dette. Samtidig så er det enkelte som bare er så konfliktsky at de velger å ikke svare/gi beskjed når de føler noe ikke er rett. Når man dater kan det ofte blir litt forskjellige forventinger og en av to kan bli såret hvis man ikke har kommunisert godt eller vet hvor man har hverandre. Nå vet jeg ikke hvordan relasjonen deres var, om dere var i en bli kjent fase f.eks kan det ofte gå noen dager/uker mellom at man hører noe, uten at det betyr at interessen har dalt, og ofte kan det å ta kontakt for å "kreve" svar bli en dealbraker dessverre. Menn trenger også noen ganger mer tid for å finne ut av hva de føler og å se verdien i damene de dater. Greit at han eventuelt trengte å ha et opphold for å "se verdien i meg", men jeg syntes uansett at man bør få beskjed om dette isåfall - for å bare ignorere meg syntes jeg ikke var noe hyggelig. Vi er jo begge voksne og det hadde tatt han maks 10 sekunder å sende meg en beskjed om at han trengte å tenke litt. Jeg kan jo ikke gjette meg til det. Og vi hadde jo kontakt hver dag før dette, hadde møtt hverandres venner (på hans initiativ) osv. Litt synd om han eventuelt oppfattet det som en dealbreaker at jeg ønsket beskjed om hva som skjer siden han gikk under jorda helt plutselig:( ts Anonymkode: 21f40...a40 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #12 Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Greit at han eventuelt trengte å ha et opphold for å "se verdien i meg", men jeg syntes uansett at man bør få beskjed om dette isåfall - for å bare ignorere meg syntes jeg ikke var noe hyggelig. Vi er jo begge voksne og det hadde tatt han maks 10 sekunder å sende meg en beskjed om at han trengte å tenke litt. Jeg kan jo ikke gjette meg til det. Og vi hadde jo kontakt hver dag før dette, hadde møtt hverandres venner (på hans initiativ) osv. Litt synd om han eventuelt oppfattet det som en dealbreaker at jeg ønsket beskjed om hva som skjer siden han gikk under jorda helt plutselig:( ts Anonymkode: 21f40...a40 Sikker på han er helt frisk? ( tenker på psykiske issues ) Anonymkode: 9bd90...e50 3
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2016 #13 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg lot han være i fred. Har aldri skremt noen i hele mitt liv,er veldig fredelig av meg- så det får bare være. Har ikke hørt en lyd siden. Anonymkode: 9bd90...e50 Det kan jo hende at følelsene hans skremte han og at han faktisk turte å vise seg sin sårbare side, eller ett forsøk på å få deg til å gi han mer trygghet i relasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #14 Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, Nettinettet skrev: Det kan jo hende at følelsene hans skremte han og at han faktisk turte å vise seg sin sårbare side, eller ett forsøk på å få deg til å gi han mer trygghet i relasjonen. Før det, forsøkte jeg alt. Det var et avstandsforhold, og han sa at han ikke turde møte meg igjen- for å se meg dra igjen. Det er selvfølgelig bullshitt, han sa det for å skade meg. Ingen som er glad i et menneske holder på slik. Anonymkode: 9bd90...e50 2
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2016 #15 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit at han eventuelt trengte å ha et opphold for å "se verdien i meg", men jeg syntes uansett at man bør få beskjed om dette isåfall - for å bare ignorere meg syntes jeg ikke var noe hyggelig. Vi er jo begge voksne og det hadde tatt han maks 10 sekunder å sende meg en beskjed om at han trengte å tenke litt. Jeg kan jo ikke gjette meg til det. Og vi hadde jo kontakt hver dag før dette, hadde møtt hverandres venner (på hans initiativ) osv. Litt synd om han eventuelt oppfattet det som en dealbreaker at jeg ønsket beskjed om hva som skjer siden han gikk under jorda helt plutselig:( ts Anonymkode: 21f40...a40 Kanskje han bare var opptatt med noe og faktisk ikke enda hadde sett verdien i deg? Hvor lenge hadde dere datet? 8 uker? Hva gjorde dere i de 8 ukene og hva viste du han av verdi hos deg? Passet du på at han fikk se sider av deg som fikk han til å beundre deg og respektere deg? Hadde han andre rundt seg som kunne gå god for deg og dermed skape en høyere verdi for deg i hans øyne? Eller traff dere hverandre og hadde sex og så tenkte du at det var nok for å få han interessert i noe mer? og dette er ikke frekt ment, men det er noe veldig vanlig å drite seg ut på i en datingfase..
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2016 #16 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Før det, forsøkte jeg alt. Det var et avstandsforhold, og han sa at han ikke turde møte meg igjen- for å se meg dra igjen. Det er selvfølgelig bullshitt, han sa det for å skade meg. Ingen som er glad i et menneske holder på slik. Anonymkode: 9bd90...e50 Det er ikke sikkert det er bullshit men enormt sterke og vonde følelser.. Det e mange mennesker som er glad i andre som holder på slik. Det kalles filofobia tror jeg det var. Frykt for å elske/ bli elsket. Søk det opp på nettet 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #17 Skrevet 21. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit at han eventuelt trengte å ha et opphold for å "se verdien i meg", men jeg syntes uansett at man bør få beskjed om dette isåfall - for å bare ignorere meg syntes jeg ikke var noe hyggelig. Vi er jo begge voksne og det hadde tatt han maks 10 sekunder å sende meg en beskjed om at han trengte å tenke litt. Jeg kan jo ikke gjette meg til det. Og vi hadde jo kontakt hver dag før dette, hadde møtt hverandres venner (på hans initiativ) osv. Litt synd om han eventuelt oppfattet det som en dealbreaker at jeg ønsket beskjed om hva som skjer siden han gikk under jorda helt plutselig:( ts Anonymkode: 21f40...a40 ikke ta det personlig! Det har ingenting med hva du har sagt eller gjort å gjøre! Det er bare en haug med drittmenn som oppfører seg på akkurat samme måte som han. Dvs de er til en viss grad normalt, fordi det er mange!! drittmenn, men det er ikke normal oppførsel. Ta det heller som et tegn på at fyren er en dust helt enkelt. Anonymkode: b9ead...361 9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #18 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Nettinettet skrev: Kanskje han bare var opptatt med noe og faktisk ikke enda hadde sett verdien i deg? Hvor lenge hadde dere datet? 8 uker? Hva gjorde dere i de 8 ukene og hva viste du han av verdi hos deg? Passet du på at han fikk se sider av deg som fikk han til å beundre deg og respektere deg? Hadde han andre rundt seg som kunne gå god for deg og dermed skape en høyere verdi for deg i hans øyne? Eller traff dere hverandre og hadde sex og så tenkte du at det var nok for å få han interessert i noe mer? og dette er ikke frekt ment, men det er noe veldig vanlig å drite seg ut på i en datingfase.. ? Er det meg (trådstarter) du snakker til?:) Jeg skrev at jeg syntes det er leit at han ikke kunne gi beskjed, slik at jeg slipper å sitte med en kjip følelse. Jeg føler meg dum og flau og syntes det er vanskelig å forklare til mine venner når de spør hvor han ble av, hva som skjedde. Jeg var også i en prosess hvor jeg forsøkte å finne verdien i han og om han var riktig for meg. Hadde jeg følt at jeg var usikker hadde jeg gitt han beskjed. Om hans venner eventuelt ikke så verdi i meg (som du er opptatt av), så får han vel også klare å gi meg beskjed om at han desverre ikke ser at jeg har noen verdi så han vil heller date andre? Eller er det for mye å forvente i 2016? :/ Anonymkode: 21f40...a40 4
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2016 #19 Skrevet 21. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Er det meg (trådstarter) du snakker til?:) Jeg skrev at jeg syntes det er leit at han ikke kunne gi beskjed, slik at jeg slipper å sitte med en kjip følelse. Jeg føler meg dum og flau og syntes det er vanskelig å forklare til mine venner når de spør hvor han ble av, hva som skjedde. Jeg var også i en prosess hvor jeg forsøkte å finne verdien i han og om han var riktig for meg. Hadde jeg følt at jeg var usikker hadde jeg gitt han beskjed. Om hans venner eventuelt ikke så verdi i meg (som du er opptatt av), så får han vel også klare å gi meg beskjed om at han desverre ikke ser at jeg har noen verdi så han vil heller date andre? Eller er det for mye å forvente i 2016? :/ Anonymkode: 21f40...a40 Det er for mye å forvente av en relasjon som egentlig var i en bli kjent fase. Du sier selv at du ikke enda visste om han var noe for deg, men du forventet at han skulle vite at du var noe for han? Greit nok at han ikke svarte når du sendte melding, men hvorfor i det hele tatt sende melding når du selv ikke var sikker på om han var noe for deg? Ingen liker komplikasjoner i en relasjon, uansett hvor tidlig fase det er av den. Både kvinner og menn skyr konflikter og mas som ilden, så hvis du krevde litt mye for tidlig så kan det være grunnen til at han ble kald og droppet å se mer på dette. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #20 Skrevet 21. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 minutter siden, Nettinettet skrev: Det er ikke sikkert det er bullshit men enormt sterke og vonde følelser.. Det e mange mennesker som er glad i andre som holder på slik. Det kalles filofobia tror jeg det var. Frykt for å elske/ bli elsket. Søk det opp på nettet Jeg har ingen tro på at han er glad i meg, var glad i meg eller er redd for å elske meg. Det er bullshitt sagt av en manipulerende narssissit kun for å skade meg. Ingen som holder på slik med en de er glad i, de forklarer, ber om tid eller avklarer et rent brudd. De slenger ikke bare ut en setning: " Oss skremmer meg" og så nesten sletter meg på facebook. Nesten slik at jeg ler av det nå ( etter sorg ) hadde jeg visst om den type adferd tidligere hadde jeg aldri invlovert meg, han latet som han var en annen. Anonymkode: 9bd90...e50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå