AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg så et program om dyrevelferd hvor en del aktivister var så veldig i mot prinsippet om at kuer ble brukt som melkedyr. De ragerte på at man begnte å melke kuene før fødsel, uten at jeg helt skjønte hvorfor dette var et problem. De hevdet også at melkemaskinene skaper smerte, men ei venninne som bor på gård betviler at dette er vanlig. I dag går de fleste kuer løst i fjøset og melkes ved behov. Anonymkode: e8ce0...98a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Det aktivistene babler om har ikke rot i virkeligheten. Ingenting å bry seg om. Anonymkode: a03c7...c41 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så et program om dyrevelferd hvor en del aktivister var så veldig i mot prinsippet om at kuer ble brukt som melkedyr. De ragerte på at man begnte å melke kuene før fødsel, uten at jeg helt skjønte hvorfor dette var et problem. De hevdet også at melkemaskinene skaper smerte, men ei venninne som bor på gård betviler at dette er vanlig. I dag går de fleste kuer løst i fjøset og melkes ved behov. Anonymkode: e8ce0...98a Problemet er vel at kalven ikke får den viktige råmelka, samt at kalven blir tatt vekk fra mora med en gang. Dyr har også morsinnstinkt, og det er vel den type utnyttelse de reagerer på. Anonymkode: ace85...f64 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er vel at kalven ikke får den viktige råmelka, samt at kalven blir tatt vekk fra mora med en gang. Dyr har også morsinnstinkt, og det er vel den type utnyttelse de reagerer på. Anonymkode: ace85...f64 De er jo i mot å spise kjøtt, egg og melk av prinsipp. Melk er et viktig produkt som også inngår i mange matvarer. Anonymkode: c2fa7...b4e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 Her er noen morsomme bilder som sier sitt. Ellers er jo dyrs rettigheter viktig, men noen tar enkelte ganger helt av. Anonymkode: e8ce0...98a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Måtte bare dele dette innlegget skrevet av en fantastisk rollemodell, som bruker sin stemme i det offentlige rom for å belyse disse viktige sakene 💜💜💜 http://www.missnorway.org/blogg/missublogg/entry/min-hjertesak-1.html Anonymkode: 3c0f1...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå