Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)er det nokon som veit om nokon proteinrike snacks som innehelder runt 20 g protein. eller om nokon proteinshake som faktisk smakar godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Jente 01 skrev:

hei:)er det nokon som veit om nokon proteinrike snacks som innehelder runt 20 g protein. eller om nokon proteinshake som faktisk smakar godt.

Skal du BARE ha protein, eller går det fint om det inneholder andre næringsstoffer også?

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Skal du BARE ha protein, eller går det fint om det inneholder andre næringsstoffer også?

det går fint med andre næringstoffer også, så lenge det er bra for meg

Skrevet
Akkurat nå, Jente 01 skrev:

det går fint med andre næringstoffer også, så lenge det er bra for meg

Proteinpudding fra njie? 20gram prots og 10gram carbs 😄

Beef jerky

Peanøtter 

Mandler

Ellers kan du lage proteinsmoothie. 1 scoop whey vanilje, 50g blåbær, 1dl pasteurisert eggehvite og en banan 😄 lag gjerne en kjempestor porsjon og fyll noen små flasker du kan ha klare i kjøleskapet.

Skrevet

tusen takk:)

3 minutter siden, Cyrus skrev:

Proteinpudding fra njie? 20gram prots og 10gram carbs 😄

Beef jerky

Peanøtter 

Mandler

Ellers kan du lage proteinsmoothie. 1 scoop whey vanilje, 50g blåbær, 1dl pasteurisert eggehvite og en banan 😄 lag gjerne en kjempestor porsjon og fyll noen små flasker du kan ha klare i kjøleskapet.

Skrevet

og ein ting til. er dey nokon som veit om nokon øvelsar for rumpe som er bare for rumper for eks squats der der kjenner eg at musklene mellom låra jobber også og det vil ikkje eg eg vil bare trene rumpe for eg vil at det skal vere mellomromm mellom beina 

11 timer siden, Cyrus skrev:

Skrevet (endret)

Skyr, Kesam, kvarg. Masse protein, mange smaker å velge mellom.

Tror ikke du skal være for redd for å miste mellomrommet mellom lårene av å trene knebøy og sånt, det skal mye til. Selv om du kjenner at du har brukt musklene der så er det andre og større muskler som får trent seg. "The gap" er forøvrig veldig overvurdert og det er som regel bare andre damer som mener det ser bra ut (i likhet med duckface og overtrent ballongrumpe).

Her finner du forøvrig alle øvelser du kan tenke deg: http://www.bodybuilding.com/exercises/?

Endret av linsejesus
  • Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, Jente 01 skrev:

og ein ting til. er dey nokon som veit om nokon øvelsar for rumpe som er bare for rumper for eks squats der der kjenner eg at musklene mellom låra jobber også og det vil ikkje eg eg vil bare trene rumpe for eg vil at det skal vere mellomromm mellom beina 

Bare gjør squats, hip thrusts, og Bulgarian lunges så får du den formen du vil ha på rumpe og lår. Musklene på innsiden av lårene er så små at det er ikke dem som gjør at thighgapen blir borte. Det er rett og slett genetisk hvor underhudsfett legger seg. Om du i utgangspunktet har thighgap så skal det veldig mye til om den forsvinner.

Om du fortsatt skulle være bekymret for gapen din så kan du squatte med mindre mellomrom mellom beina. Da belaster du mer utside av lårene.

Skrevet

okay tusen takk igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...