IreneUtålmodig Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Har dere et stativ til røkelse som dere er fornøyd med?
Lykkehjerte Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Ja, det har jeg! To av de er det mange år siden jeg kjøpte, så tror nok ikke akkurat de utgavene er å få tak i lenger. Har du sett noen du er fornøyd med designmessig, men at det er fargen det står på, kan du evt male over det i ønsket farge. Det har jeg selv gjort et par ganger. Finnes sikkert mye slikt i salg på ebay? 1
Brunhilde Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg kjøpte et helt enkelt stativ til (konge)røkelse på apoteket. Det er jeg godt fornøyd med og det er i stål og glass. Det ligner på dette. 1
IreneUtålmodig Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2016 Ebay er et godt forslag 😁 jeg bryr meg ikke så mye om utseende, men er vist noen typer som ikke har gitt fra seg lukt i det heletatt . Pleier dere å skrape av alt før dere tar på nytt? Eller bare kaste og fylle på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå