Gå til innhold

Johaug gråter, men ingen tårer??????

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flere som har lagt merke til dette?

Endret av Spyro
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Spyro skrev:

Nei.

Har du link til bildet/ videoen som du tenker på?

Anonymkode: fa45e...c53

• Liker 1
Skrevet

Og heksejakten fortsetter!

Anonymkode: 57b24...39e

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, Spyro skrev:

Hun er jo blank i øynene her, og tørker seg med hendene flere ganger på/ rundt øynene, og virker snufsete slik man gjerne blir når man er lei seg (tørker seg mye rundt nesen)...

http://www.dagbladet.no/sport/gratkvalt-johaug---det-er-den-verste-uka-i-hele-mitt-liv/63961381

Anonymkode: fa45e...c53

• Liker 3
Gjest RaspberryPi
Skrevet

Det kalles "krokodilletårer".

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Synes igrunnen de øynene der ser ut som om de har grått ganske mye nylig, jeg! 

Skrevet

Heksejakten og spekulasjonene for å dra Therese ned i søla fortsetter ser jeg :( Hvordan hadde du ts reagert i en slik situasjon? 

Det vistes godt at hun hikstet og gråt. 

Anonymkode: 17fc2...8f8

• Liker 7
Skrevet

Jeg reagerte også på det samme..hun gråt i store deler av "intervjuet",snufset gjentatte ganger men null tårer.jeg synes forøvrig media har blåst saken unødvendig mye opp, er vel begrenset hvor mye Johaug har fått nytte av dette stoffet kun fra en leppekrem..?!men stusset over det samme ja 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heksejakten og spekulasjonene for å dra Therese ned i søla fortsetter ser jeg :( Hvordan hadde du ts reagert i en slik situasjon? 

Det vistes godt at hun hikstet og gråt. 

Hvis jeg var uskyldig ville jeg helt klart brutt sammen i gråt. Men med faktiske tårer, da.

• Liker 2
Skrevet

Må dere gi dere, det var en leppekrem for solbrente lepper!!! Når jeg har tørre sprukne lepper er det veldig veldig vondt, kan bare tenke meg hvordan det er å ha store sår slik som hun hadde, det er kronisk smerte.

Ser ingen krokodilletårer, stygt av dere og si det!

Anonymkode: b30fa...b98

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Spyro skrev:

Hvis jeg var uskyldig ville jeg helt klart brutt sammen i gråt. Men med faktiske tårer, da.

Dette var ekte tårer ja. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må dere gi dere, det var en leppekrem for solbrente lepper!!! Når jeg har tørre sprukne lepper er det veldig veldig vondt, kan bare tenke meg hvordan det er å ha store sår slik som hun hadde, det er kronisk smerte.

Ser du noen tårer i det hele tatt da? Slutt å være sånn et perfekt eksempel på naiv nordmann. Please 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, for jeg ser ingen krokodilletårer jeg heller. Må si jeg skjemmes over alle dem som sprer om seg med spekulasjoner bare for å ha noe å kritisere. 

Solbrente lepper med blemmer er vondt, for det har jeg hatt selv. 

• Liker 3
Skrevet

Utrolig så mange empatiløse mennesker det er her på KG.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Spyro skrev:

Ser du noen tårer i det hele tatt da? Slutt å være sånn et perfekt eksempel på naiv nordmann. Please 

Det handler ikke om å være naiv. Du ser det du vil se. Har du bestemt deg for at dette var krokodilletårer så ser du ikke etter noe annet heller. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Utrolig så mange empatiløse mennesker det er her på KG.

Dessverre ja :( 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Spyro skrev:

Tid for bolle..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om å være naiv. Du ser det du vil se. Har du bestemt deg for at dette var krokodilletårer så ser du ikke etter noe annet heller. 

Men det går jo ikke an å se tårer som ikke er der?! Det er ikke snakk om krokodilletårer. Bollene hennes er faktisk tørre. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre ja :( 

Det har gått så langt at jeg begynner å lure på hvilke type mennesker som er på forumet, så mange empatiløse fordomsfulle mennesker.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Spyro skrev:

Men det går jo ikke an å se tårer som ikke er der?! Det er ikke snakk om krokodilletårer. Bollene hennes er faktisk tørre. 

Dine er bare smuler, så vidt man kan skule dem, de gjemmer seg nemlig godt i det daglige kan eg tenke meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...