Gjest Timaras Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Mister venner. Orker ikke og være sosial hele tiden. Er det galt å være seg selv? På meg virker det som at alle helst bør være sosial. Sier du lite og ingen ting. Da er du ikke godt likt. Og åpnet du kjeften å sier det du mener da er du gal. Å gjøre alle tillags er jaggu ikke enkelt her. Er vel bedre å fortsette å si ja ikke sant. Da kan jeg ikke såre noen.🙄 Beklager at jeg ikke er som deg.. Fikk høre her i dag at jeg er gal. Bedre det en og sitte i et rom å smile fåret , nikke for å tilfredsstille menigheten her inne. Beklager at jeg er til. 😶 Det er ikke meningen . Endret 21. oktober 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Problemet med oss som ikke er sosiale, er at vi ikke finne de andre som ikke er sosiale, vi sitter i hver vår lille verden. Å ha sosiale venner funker ikke for de asosiale. Fordi de vil aldri forstå oss. Anonymkode: edcc8...3ff 5
Gjest Timaras Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet med oss som ikke er sosiale, er at vi ikke finne de andre som ikke er sosiale, vi sitter i hver vår lille verden. Å ha sosiale venner funker ikke for de asosiale. Fordi de vil aldri forstå oss. Anonymkode: edcc8...3ff Det er noe med den biten. Hvorfor kan de bare ikke respektere at folk er ulike?
Gjest Carina Maria Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 jeg er sosial av meg og jeg har mange gode venner. venner respekterer hverandre selv om dem er ulike viss ikke er det ikke venner og jeg har venner som ikke er så sosial av seg og vi i venne gjengen vår har ingen problem med og respektere de. folk er forskjellige og det må folk godta.
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 10 timer siden, Carina Maria skrev: jeg er sosial av meg og jeg har mange gode venner. venner respekterer hverandre selv om dem er ulike viss ikke er det ikke venner og jeg har venner som ikke er så sosial av seg og vi i venne gjengen vår har ingen problem med og respektere de. folk er forskjellige og det må folk godta. Tror jeg du missforstår hele TS sitt innlegg.
Gjest Carina Maria Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 1 time siden, Jaikkesant skrev: Tror jeg du missforstår hele TS sitt innlegg. nei jeg misforstod ikke ts sitt innlegg for jeg svarte bare på det jeg oppfattet i tråden.
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #7 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 8 minutter siden, Carina Maria skrev: nei jeg misforstod ikke ts sitt innlegg for jeg svarte bare på det jeg oppfattet i tråden. Jo du missforstå. Burde vel vite det jeg som er TS.😊Ser jo du svarer på noe annet en det jeg skrev. Kommentar nr 2 har skjønt poenget. Endret 22. oktober 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #8 Skrevet 22. oktober 2016 Det er greit du mener at hun misforstod, men du trenger ikke fortelle den som svarte deg at hun tok feil. Hun svarer deg ut fra sine egne erfaringer og preferanser. Det er greit nok at mener at hun misforstår, men er ikke dette en diskusjon hvor ulike meninger kan diskuteres? Da bør du formulere deg slik at du får svarene du vil ha. Anonymkode: f7f04...c24 6
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er greit du mener at hun misforstod, men du trenger ikke fortelle den som svarte deg at hun tok feil. Hun svarer deg ut fra sine egne erfaringer og preferanser. Det er greit nok at mener at hun misforstår, men er ikke dette en diskusjon hvor ulike meninger kan diskuteres? Da bør du formulere deg slik at du får svarene du vil ha. Anonymkode: f7f04...c24 Gir beskjed når jeg ser noen missforstår. Lik det eller la vær. Det må folk tåle. Endret 22. oktober 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 8 minutter siden, Jaikkesant skrev: Gir beskjed når jeg ser noen missforstår. Lik det eller la vær. Det må folk tåle. Hva misforstår de? Jeg spør deg konkret om et spørsmål som jeg ber pent om et svar på. Anonymkode: f7f04...c24 2
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva misforstår de? Jeg spør deg konkret om et spørsmål som jeg ber pent om et svar på. Anonymkode: f7f04...c24 Les ts og kommentar nr 2. Da forstår du selv
Blondinka Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 1 time siden, Jaikkesant skrev: Les ts og kommentar nr 2. Da forstår du selv Jeg skjønner ikke annet enn at du fikk svar på akkurat det du spurte om. Kanskje kan du forsøke å lese Anonymbrukers svar enda en gang, eller så foreslår jeg at du jobber en del hardere med din egen formulering. 1
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 24 minutter siden, Blondinka skrev: Jeg skjønner ikke annet enn at du fikk svar på akkurat det du spurte om. Kanskje kan du forsøke å lese Anonymbrukers svar enda en gang, eller så foreslår jeg at du jobber en del hardere med din egen formulering. Den som vil forstår. Vil du være vanskelig for å starte en diskusjon om akkurat det. Så får du diskutere med deg selv.😂😂
Blondinka Skrevet 22. oktober 2016 #14 Skrevet 22. oktober 2016 22 timer siden, Jaikkesant skrev: Mister venner. Orker ikke og være sosial hele tiden. Er det galt å være seg selv? På meg virker det som at alle helst bør være sosial. Sier du lite og ingen ting. Da er du ikke godt likt. Og åpnet du kjeften å sier det du mener da er du gal. Å gjøre alle tillags er jaggu ikke enkelt her. Er vel bedre å fortsette å si ja ikke sant. Da kan jeg ikke såre noen.🙄 Beklager at jeg ikke er som deg.. Fikk høre her i dag at jeg er gal. Bedre det en og sitte i et rom å smile fåret , nikke for å tilfredsstille menigheten her inne. Beklager at jeg er til. 😶 Det er ikke meningen . Jeg er enig i at det i dagens samfunn eksisterer en viss forventning til det å stadig skulle være sosial og ha flest mulig venner, og det kan iblant oppleves som om man fullstendig har mislykkes om man heller foretrekker å omgi seg små vennegrupper eller kanskje til og med trives best i eget selskap. Vi mennesker er ganske forskjellige og ikke alle har samme behov for å være sosial. Jeg tror man selv rett og slett må gå inn for å akseptere seg slik man er og bry seg mindre om hva andre mener. Det er helt i orden at du ytrer meningene dine, men om du ofte føler at du sårer andre kan det kanskje være lurt å tenke på hvordan du fremlegger ting?
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #15 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 28 minutter siden, Blondinka skrev: Jeg er enig i at det i dagens samfunn eksisterer en viss forventning til det å stadig skulle være sosial og ha flest mulig venner, og det kan iblant oppleves som om man fullstendig har mislykkes om man heller foretrekker å omgi seg små vennegrupper eller kanskje til og med trives best i eget selskap. Vi mennesker er ganske forskjellige og ikke alle har samme behov for å være sosial. Jeg tror man selv rett og slett må gå inn for å akseptere seg slik man er og bry seg mindre om hva andre mener. Det er helt i orden at du ytrer meningene dine, men om du ofte føler at du sårer andre kan det kanskje være lurt å tenke på hvordan du fremlegger ting? Jeg føler ikke selv jeg sårer andre . Om folk bare vil provosere for og få meg fjernet herfra, eller hvilket problem enkelte har med min ærlighet. Det har jeg vel sett noen kommentarer på. Når det er sagt. Ja jeg trives best i små grupper. Med noen få ekte venner. Går ikke inn her og stoler helt på alle og enhver for og sette det på spissen. Det er regelrett enkelte jeg ikke helt er på bølgelengde med. Da går jeg ikke inn for å komme nærmere en jeg er med de som gang på gang bare er frekk og ufine. Som gang på gang setter på meg ufine navn som ikke stemmer med virkeligheten. Da skjønner jo jeg at de kun er ute etter å bråke med meg. Er da ikke helt dum etter flere år på nett i forumer . Og hvorfor skal jeg smile til folk som er stygge mot meg? Er det noen jeg ikke går sammen med. Så enten svarer jeg ikke . Eller holder avstand fra mennesker som ikke vil meg vel. Endret 22. oktober 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #16 Skrevet 22. oktober 2016 1 time siden, Blondinka skrev: Det er helt i orden at du ytrer meningene dine, men om du ofte føler at du sårer andre kan det kanskje være lurt å tenke på hvordan du fremlegger ting? Jeg må si meg enig med deg. Det er lurt å tenke på hvordan du legger fram ting. Temaer i trådene blir tolket forskjellig fra bruker til bruker. Hvis noen misforstår temaet vi ønsker å belyse er det ting alle som starter en tråd må ta til etterretning. Av og til virker det som du er ute med piggene med en gang noen ikke mener det samme som deg. Det har jeg sett i flere andre tråder på kg. Jeg tolker da svarene dine som spydige. Dette er ikke vondt ment, men et godt råd. Anonymkode: f7f04...c24 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #17 Skrevet 22. oktober 2016 1 time siden, Jaikkesant skrev: Jeg føler ikke selv jeg sårer andre . Om folk bare vil provosere for og få meg fjernet herfra, eller hvilket problem enkelte har med min ærlighet. Det har jeg vel sett noen kommentarer på. Når det er sagt. Ja jeg trives best i små grupper. Med noen få ekte venner. Går ikke inn her og stoler helt på alle og enhver for og sette det på spissen. Det er regelrett enkelte jeg ikke helt er på bølgelengde med. Da går jeg ikke inn for å komme nærmere en jeg er med de som gang på gang bare er frekk og ufine. Som gang på gang setter på meg ufine navn som ikke stemmer med virkeligheten. Da skjønner jo jeg at de kun er ute etter å bråke med meg. Er da ikke helt dum etter flere år på nett i forumer . Og hvorfor skal jeg smile til folk som er stygge mot meg? Er det noen jeg ikke går sammen med. Så enten svarer jeg ikke . Eller holder avstand fra mennesker som ikke vil meg vel. Prøv å se det fra deres side. Flott at du mener selv du er ærlig. Jeg har lagt merke til at du er rett fram, men for noen vil det ikke kalles ærlighet, men de vil kalle det provosering. Det går begge veier. Noen andre vil kalle det de skriver for ærlighet, men du vil kalle det provosering. Nettet er ikke et sted for å finne venner, for venner har vi i det virkelige liv. Det viktigste av alt er å respektere at vi alle er forskjellige med forskjellige meninger, og vi må tåle en diskujson, uansett om temaet kan provosere. Hvis vi ikke liker svarene vi mottar kan vi glemme den tråden. Anonymkode: f7f04...c24 3
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #18 Skrevet 22. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å se det fra deres side. Flott at du mener selv du er ærlig. Jeg har lagt merke til at du er rett fram, men for noen vil det ikke kalles ærlighet, men de vil kalle det provosering. Det går begge veier. Noen andre vil kalle det de skriver for ærlighet, men du vil kalle det provosering. Nettet er ikke et sted for å finne venner, for venner har vi i det virkelige liv. Det viktigste av alt er å respektere at vi alle er forskjellige med forskjellige meninger, og vi må tåle en diskujson, uansett om temaet kan provosere. Hvis vi ikke liker svarene vi mottar kan vi glemme den tråden. Anonymkode: f7f04...c24 Det skal mye til før jeg sier andre provosere bare for å si det. Alle kan ikke like alle. Da har vi å et valg. Bare styre unna det man ikke liker. Ihvertfall gjør jeg det. Bruker ikke energi på det jeg ikke trenger i mitt liv.😏 Løgn respektere jeg ikke. Og de som jeg ser lyver svarer jeg ikke engang Da får de som lyver om meg eller til meg tenke på hva de gjør. Holder meg unna slik energi tyver.
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #19 Skrevet 22. oktober 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si meg enig med deg. Det er lurt å tenke på hvordan du legger fram ting. Temaer i trådene blir tolket forskjellig fra bruker til bruker. Hvis noen misforstår temaet vi ønsker å belyse er det ting alle som starter en tråd må ta til etterretning. Av og til virker det som du er ute med piggene med en gang noen ikke mener det samme som deg. Det har jeg sett i flere andre tråder på kg. Jeg tolker da svarene dine som spydige. Dette er ikke vondt ment, men et godt råd. Anonymkode: f7f04...c24 Det går begge veier. Ikke ønsker jeg nært vennskap med ukjente her inne. Så det er bekreftet fra meg med 1 gang.
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #20 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste av alt er å respektere at vi alle er forskjellige med forskjellige meninger, og vi må tåle en diskujson, uansett om temaet kan provosere. Hvis vi ikke liker svarene vi mottar kan vi glemme den tråden. Anonymkode: f7f04...c24 Akkurat. Prøv og lev etter dette avsnittet dere og. Så skal dere se at dere får bra svar tilbake. Forvent dere ikke at jeg driver 1 veis kjøring. Det kan dere glemme Endret 22. oktober 2016 av Jaikkesant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå