Gå til innhold

Melding "levert" til ikke FB-venn dra deaktivert konto.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Nedenfor står det det jeg har gjort i den rekkefølgen det står. 

Jeg har sendt en melding til en facebook-bruker som jeg ikke er venn med. Som jeg ikke har på mine kontakter. 

Jeg ville så finne ut om det går an å "angre" den meldingen jeg sendte til brukeren. At meldingen ikke dukker opp hos h*n. 

Jeg leste på nettet at det hjelper å deaktivere kontoen i minst 3 timer,- så jeg deaktiverte den ila hele natten. Og aktiverte den om igjen dagen etter. Jeg sjekket så statusen på meldingen jeg sendte h*n og det står fortsatt "levert" - og ikke "sendt". Hva betyr det? 

Har hørt at det vedkommende ikke får noe form for varsel/meldingsforespørsel når avsender deaktiverer og aktiverer kontoen på nytt.. dette er så uklart... 

Noen som har peiling på dette? Vil vedkommende få sjansen til å lese meldingen? 

Anonymkode: d8fec...f37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Levert" betyr at mottaker har fått meldingen.Den er ikke lest før bildet kommer opp, men du har ingen mulighet til å slette meldingen.

Skrevet

Er du sikker? Ingen mulighet til å slette meldingen til tross for at jeg deaktiverer min konto og aktiverer igjen? 

Forresten,- jeg lot det gå først en hel dag før jeg valgte å deaktivere kontoen. 

Men Nå har det gått 2 dager og meldingen er enda ikke lest da.. det er jo litt lenge når man hele tia har mob foran seg.. Vil man kunne få meldingsforespørsel i dette tilfellet da mtp deaktivering av konto osv ? 

Skrevet

Ja, jeg er sikker. Dersom det hadde stått "sendt", kunne et ha hjulpet å deaktivere kontoen (sel om jeg aldri har hørt om dette før), men når den er "levert" betyr det at mottaker har den i sin innboks. Personen kan ha sett meldingen (eller deler av den) dersom han f,eks. har messengerappen. Da kan han lese den uten å trykke på den, og det vil ikke vise som "lest"

Skrevet

Ja men det er det: Meldingen har stått som "sendt" og da rakk jeg å deaktivere kontoen . Jeg tror det var sånn.. og da jeg aktiverte igjen så jeg at det stod "levert" på statusen.. 

Jeg sjekka på min andre konto,- og åpnet meldingen jeg sendte til meg selv fra min første konto. Logget så på avsenderkonto og så at statusen er bare "sendt" ! ikke en gang levert eller lest! og den skal være lest ! Så dette er bare teit ass.. blir jo bare spekulasjon dette her.. 

Skrevet

?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner den følelsen. Jeg har gjort det selv. Dessverre tror jeg ikke det er mulig å angre, siden folk får opp varsler om meldinger på sine nettbrett osv. Det eneste som hjelper er å tenke seg godt om før man sender noe. Om man er veldig følelsesmessig opprørt eller i tvil om det er rett å sende, så legg fra deg ipaden og gjør noe annet.

Det var lettere før i tiden, da man måtte skrive et brev, legge det i en konvolutt, sette på frimerke og gå til en postkasse. Da tenkte man seg om før man sendte noe og unngikk nok mange slike situasjoner. 

Anonymkode: d3b5f...517

Skrevet

Det er nok ingen vei tilbake. Det som mest sannsynlig har skjedd er at meldingen er i "annet"-innboksen. Meldingen er levert, men ikke sett, fordi man faktisk må gå inn og sjekke den andre innboksen, og mange vet ikke en gang at den eksisterer. Man får ikke notification på disse meldingene (altså fra folk man ikke har på venneslisten).

Anonymkode: 69df2...d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...