AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Hvis man er 173 cm. Jeg kan føle meg høy og tenker at det kan være en ulempe hvis man liker en mann som er lavere enn en selv. Føler jeg kan bli likt av lave menn og at jeg kan like dem, så dette med høydeforskjell mann/kvinne spiller kanskje ikke så stor rolle? Men regner med at menn helst vil ha kvinner som er lavere enn dem selv, så da er det jo et problem likevel? Anonymkode: 22a70...9e1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Ja fordi mange menn vil ikke ha en kjæreste som er høyere enn dem selv. Anonymkode: cae99...7b3 3
mauve Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Venninnen min er 179cm og jeg husker hun syntes det var litt vanskelig, men hun har nå vært i et kjempebra forhold i seks år, og samboeren hennes er 180cm.
calavi Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er høy, men jeg vil ikke si jeg har hatt noen problemer med å få meg kjæreste av den grunn. Ja, det er mest sannsynlig en del mannfolk som synes jeg blir for høy, men det er heldigvis flust av mannfolk som ikke har noe i mot det.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 173? Høyt? Hvor da, i Kina? Jeg er 186. De fleste mannfolk er over 175. Tror de fleste er over 180 også. Anonymkode: 71b13...d43 6
Cleopatra. Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 For det første synes jeg ikke 173 cm er veldig høyt; litt høyere enn gjennomsnittet, Og for det andre er det nok ikke høyden som avgjør om man får kjæreste eller ikke. Forøvrig er jeg en liten cm høyere enn kjæresten min. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Nei overhode ikke. Jeg er179 og har aldri hatt problemer med å få menn. Jeg kan stort sett plukke Anonymkode: 8579a...fda 1
Gjest antbug Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Det er svært problematisk å være høy kvinne hvis man er en sur, sjarmløs og kjedelig person. Hvis man ikke er det får man stort sett de man vil ha selv om de man vil ha er litt lavere. Du er da forresten ikke særlig høy. Du er for lav til å bli modell, og du befinner deg i øvre del av normalhøyde for kvinner.
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Datteren min er 180 og har hatt kjæreste som har vært et par cm høyere enn henne. Hun er nå gift med en mann som er 185. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #10 Skrevet 21. oktober 2016 173 er ikke høyt. Det er nok av menn å velge i hvis du må ha en mann som er høyere enn deg. Jeg er over 180 og er stort sett høyere enn de fleste,og ja det er nok sikkert vanskeligere. Allikevel kan jeg ikke si at det er så vanskelig heller. Jeg er ikke pen,men allikevel har menn vært interessert i meg. Bryr meg ikke om høyde selv,og kanskje det har hjulpet. Tror det hadde vært veldig mye vanskeligere om jeg var en av de som måtte ha en mann som var høyere enn meg. Jeg er heller ikke en av de som har behov for masse oppmerksomhet fra menn. For meg holder det om den jeg liker og er forelsket i gir meg oppmerksomhet. Så jeg synes egentlig ikke at det er så vanskelig. Anonymkode: d5ced...d8b 4
Gjest TrailerEnka Skrevet 21. oktober 2016 #11 Skrevet 21. oktober 2016 175 har aldri hatt noen problemer å få meg kjæreste pga høyden. 173 er jo ikke så høyt.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #12 Skrevet 21. oktober 2016 3 minutter siden, antbug skrev: Det er svært problematisk å være høy kvinne hvis man er en sur, sjarmløs og kjedelig person. Hvis man ikke er det får man stort sett de man vil ha selv om de man vil ha er litt lavere. Du er da forresten ikke særlig høy. Du er for lav til å bli modell, og du befinner deg i øvre del av normalhøyde for kvinner. Virkelig? Jeg er ikke blid og sprudlende,og jeg er heller ikke så forbanna interessant. Allikevel har det aldri vært noe problem for meg å finne menn jeg er interessert i. Ikke er jeg pen heller så tror ikke man trenger å være så ekstraordinær bare fordi man er høy. Anonymkode: d5ced...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #13 Skrevet 21. oktober 2016 Det er jo mange menn som liker små og feminine kvinner, men det er jo no smakssak. Anonymkode: 5ea11...cd3 1
kisskissbangbang Skrevet 21. oktober 2016 #14 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er 178 og kan ikke si at jeg har hatt vanskelig for å finne en kjæreste. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #15 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg tror det er vanskeligere for høye kvinner å suge... Anonymkode: 71b13...d43
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #16 Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er vanskeligere for høye kvinner å suge... Anonymkode: 71b13...d43 Nei,det er det ikke. Anonymkode: d5ced...d8b
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2016 #17 Skrevet 21. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er 173 cm. Jeg kan føle meg høy og tenker at det kan være en ulempe hvis man liker en mann som er lavere enn en selv. Føler jeg kan bli likt av lave menn og at jeg kan like dem, så dette med høydeforskjell mann/kvinne spiller kanskje ikke så stor rolle? Men regner med at menn helst vil ha kvinner som er lavere enn dem selv, så da er det jo et problem likevel? Anonymkode: 22a70...9e1 De fleste menn er rundt 180 så det å være 173 og kvinne er ikke noe problem. I tillegg så er de fleste menn åpne for å date en kvinne som er høyere enn dem hvis hun er bra. Verre når kvinner krever at mannen skal være 185, høy mørk, norsk, smart uten å være nerd, ha den rette humoren, kunne danse, være åpen om å snakke om følelser, men ikke for sensitiv + + + Mitt råd: Ikke bekymre deg for slike ting som høyde. Let etter noen som vil sette pris på deg som du er som menneske og som ser verdien i deg som du er. 5
Gjest antbug Skrevet 21. oktober 2016 #18 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Jeg er ikke blid og sprudlende,og jeg er heller ikke så forbanna interessant. Allikevel har det aldri vært noe problem for meg å finne menn jeg er interessert i. Ikke er jeg pen heller så tror ikke man trenger å være så ekstraordinær bare fordi man er høy. Anonymkode: d5ced...d8b Og de er interessert i deg også da, selvfølgelig? Tja, jeg skal ikke være for påståelig, men jeg har inntrykk av at mange menn finner høye, sure, kjedelige damer litt truende og ikke akkurat står i kø for å date dem. Tror faktisk små damer av det slaget har ørlite grann mer draget.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #19 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, antbug skrev: Og de er interessert i deg også da, selvfølgelig? Tja, jeg skal ikke være for påståelig, men jeg har inntrykk av at mange menn finner høye, sure, kjedelige damer litt truende og ikke akkurat står i kø for å date dem. Tror faktisk små damer av det slaget har ørlite grann mer draget. Ja,de er interessert i meg ja. Skal ikke påstå at menn står i kø for å date meg,men det har jeg aldri hatt behov for. Det er jo heller ikke sånn at jeg er sur bare fordi jeg ikke er blid og sprudlende,men det er litt påståelig å mene at man må være sånn og sånn for at menn skal være interessert i en. Menn er ulike de også. Om kortere damer har mer draget bryr jeg meg fint lite om. Jeg er meg,og kan ikke gjøre noe med høyden min. Anonymkode: d5ced...d8b 1
Inwe Skrevet 21. oktober 2016 #20 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er 175 og kjæresten min er 169. Han har nok større problemer med det enn hva jeg har da høyde aldri har brydd meg. Men jeg fikk han da ❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå