Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Denne listen var faktisk informativ og godt skrevet. Er kjæresten din upopulær?
Gjest Madam Felle Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Kunne ikke bry meg mindre, om hva mine elelr hans venner mener. Det er vi to som skal dele livet sammen, og heldigvis har vi venner som er såpass voksne at de godtar det.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Så hvis vennene dine har problemer med din nye kjæreste så er de automatisk umodne?
Gjest Madam Felle Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 De er såpass voksne, at de viser han respekt.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 De er såpass voksne' date=' at de viser han respekt. [/quote'] Eller så er man så blindet av forelskelsen at man ikke ser feilene hans/hennes (dette er tross alt en fjortistest).
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 (dette er tross alt en fjortistest). Det er ikke noen test, det er en artikkel og den er absolutt ikke skrevet for fjortiser, sit: Har kompisene dine sluttet å stikke innom etter at dere flyttet sammen? Det er helt normalt for venner å foreslå guttekveld en gang i blant. Pleier fjortiser og flytte sammen? Og når så du sist en gjeng fjortisgutter drikke øl i en pub på byen?
Gjest Madam Felle Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Jeg tror ikke jeg er så blindet, etter 6 år sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 Pleier fjortiser og flytte sammen? Og når så du sist en gjeng fjortisgutter drikke øl i en pub på byen? Fjortis is a state of mind, ikke en alder.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #9 Skrevet 22. november 2004 Så alle gutter/jenter som får problemer med en venns kjæreste er fjortis i hodet uansett alder?
Linselus Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 Jeg bryr meg faktisk til en viss grad om hva mine venner mener. Nettopp fordi det er greit å ha bakkemannskap innimellom når man er som mest forelsket. Da mener jeg ikke at jeg tar hensyn om de mener at vedkkommende har et upassende yrke, eller andre ting som tyder på at de tenker mer status enn følelser. Men om mine venner foreslår at jeg skal passe meg fordi (og deretter noe velbegrunnet) ville jeg faktisk tenkt over det. Nå finnes det en mellomting mellom å være "Bridget Jones" og dermed stole mer på venner enn seg selv,og det å ikke ta noen råd til etterrettning da.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #11 Skrevet 22. november 2004 Så alle gutter/jenter som får problemer med en venns kjæreste er fjortis i hodet uansett alder? Nei, men en slik liste er for en som har et fjortisforhold til sin kjæreste (og sine venner).
Gjest honestly Skrevet 22. november 2004 #12 Skrevet 22. november 2004 Generelt så kan man vel si at dersom ens venner/familie ikke liker kjæresten etter å ha blitt kjent med han, så er sannsynligheten stor for at man selv også etterhvert kommer til å komme til samme konklusjon. Rett og slett fordi vedkommende ikke er så veldig enkel å like.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #13 Skrevet 22. november 2004 Nei, men en slik liste er for en som har et fjortisforhold til sin kjæreste (og sine venner). For noe tullprat.
Gjest Lilleulv Skrevet 22. november 2004 #14 Skrevet 22. november 2004 For å si det sånn... Alle liker min kjæreste. Han er så søt og snill og godheten selv! Noen ganger begynner jeg å lure på om vennene mine liker han bedre enn meg:)
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #15 Skrevet 22. november 2004 For å si det sånn... Alle liker min kjæreste. Han er så søt og snill og godheten selv! Noen ganger begynner jeg å lure på om vennene mine liker han bedre enn meg:) Har dette noe med denne saken å gjøre? Ikke ta det personlig men jeg synes det blir så tåpelig når man skal benytte hver eneste sjanse man får til å skryte av sin kjære. Det er veldig mange som sier at de har verdens beste kjæreste, og kvinner som ustanselig understreker dette er både slitsomme og selvgode (etter min mening). Ja, jeg har også en herlig kjæreste men jeg skryter ikke av det for å heve meg over andre som kanskje har problemer med kjærestens forhold til sine venner.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #16 Skrevet 22. november 2004 alt er bare fjortiss fjortiss fjortiss...bla bla blaaa!
Gjest Eir Skrevet 23. november 2004 #17 Skrevet 23. november 2004 Så hvis vennene dine har problemer med din nye kjæreste så er de automatisk umodne? Noen ganger er det vennene det er noe galt med, noen ganger er det kjæresten. Noen ganger det bare en dårlig kombinasjon. Men i mitt tilfelle har familie og venner hatt rett hver gang, og jeg skulle ønske jeg hadde hørt mer på dem.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #18 Skrevet 23. november 2004 Jeg har opplevd at jeg mister kontakten med enkelte venninner når de får seg kjæreste - hvis vi skal treffes vil de alltid ha med kjæresten, og selv om vedkommende er en ok person sier det seg selv at man ikke har et like nært forhold til dette "nye" mennesket. Problemet her er jo ikke kjæresten i seg selv, men at par-relasjonen blir så ekskluderende ovenfor venner at vi ikke orker å ha så mye kontakt - og kontakten man HAR blir dårligere fordi det alltid er en annen der. Har aldri opplevd at jeg har trengt å advare noen mot kjæresten deres - vennene mine er heldigvis såpass sterke selv at de ikke finner seg i helt håpløse tilfeller. Men det er ikke dermed sagt at jeg alltid skjønner hvorfor de faller for vedkommende - det samme gjelder folk i min nære familie. Men så lenge man skjønner at vennen/slektningen har det fint sammen med kjæresten synes jeg man skal anstrenge seg for å være imøtekommende.
Gjest oslojentee Skrevet 23. november 2004 #19 Skrevet 23. november 2004 Jeg har opplevd det jeg leste der... :veldigsur: To av kameratene til kjæresten min, særlig den ène, misliker meg sterkt. Han baksnakket kjæresten min foran meg: snakket masse om "den fine exen" (som var bedre enn meg) og kalte ham "knullekongen" og la ut om ungkarslivet de hadde levd sammen før jeg kom inn i bildet. Kom med små uventede, sjokkerende bemerkninger som satte meg ut av spill. Oppfordret kjæresten min til ting han visste jeg mislikte: eks. røyke diverse på fest. Han "crashet" t.o.m min og min kjæres første romantiske utenlandstur (!) ved å overraskende møte opp på flyplassen med billett. Det hele var meget ubehagelig. Han klarte nesten å få meg til å gi opp hele forholdet en stund. Vi var alle i midten av 20 årene. I dag har vi minimal kontakt med ham.
Samantha Skrevet 23. november 2004 #20 Skrevet 23. november 2004 Eg bryr meg absolutt om vennane mine likar kjæresten min og om vennane hans likar meg. Syns ikkje dinne artikkelen var så dum som nokre skal ha det til egentlig... En skal selfølgelig ikkje droppe kjæresten fordi 1-2 av vennane ikkje likar han/ho. Men viss alle mislikar han/ho, så er det kanskje noko å tenke over? Einaste eg trur typen min kan "krysse for" i denne artikkelen er at vennane hans kallar han for en tøffel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå