AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Vi er en liten venninnegjeng som har holdt tett sammen siden første års studier, nesten ti år nå. Vi har alle et veldig tett forhold, snakker om alt, støtter hverandre gjennom tøffe perioder som det har vært endel av. Jeg har hatt noen flørter og kjærester i denne perioden, selvfølgelig. Med meg er det sånn at det tar ganske lang tid før det at jeg har fått kjæreste går utover tiden jeg bruker med venninner. Det tar nok minst et år før jeg går til han før dem med mine største sorger (sykdom i fam f.eks.) eller mine største gleder (ny jobb f.eks.). Og det tar like lang tid før jeg sakte men sikkert begynner å være mindre sammen med venninner fordi jeg heller er med han. Nå har to av venninnene nylig fått seg kjæreste og nærmest forsvunnet helt fra radaren. Tar ikke kontakt, er ikke på facebook lengre, sier nei til å finne på ting. Hun ene fadet ut omtrent to uker etter at hun traff fyren. Eneste tegn til liv er snapchat der hun stort sett legger ut parbilder. Ja, jeg er litt såret over at man som venninne plutselig kan bli "skrudd av" (var man en kjæreste så er det i hvert fall normal kotyme at man gjør det slutt, ikke bare forsvinner). Men mest av alt er jeg nysgjerrig på hvordan andre jenter har det. hvor lang tid tar det sånn ca med ny kjæreste før dere nedprioriterer venninner, om dere gjør det i det hele tatt? Anonymkode: eef1e...26c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Nedprioriterer aldri, heller ikke som nyforelsket. Selv om jeg noen ganger ønsker å bli hjemme med kjæresten tar jeg meg sammen og kommer meg ut. Venner er viktig. Anonymkode: ab047...e9a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er en liten venninnegjeng som har holdt tett sammen siden første års studier, nesten ti år nå. Vi har alle et veldig tett forhold, snakker om alt, støtter hverandre gjennom tøffe perioder som det har vært endel av. Jeg har hatt noen flørter og kjærester i denne perioden, selvfølgelig. Med meg er det sånn at det tar ganske lang tid før det at jeg har fått kjæreste går utover tiden jeg bruker med venninner. Det tar nok minst et år før jeg går til han før dem med mine største sorger (sykdom i fam f.eks.) eller mine største gleder (ny jobb f.eks.). Og det tar like lang tid før jeg sakte men sikkert begynner å være mindre sammen med venninner fordi jeg heller er med han. Nå har to av venninnene nylig fått seg kjæreste og nærmest forsvunnet helt fra radaren. Tar ikke kontakt, er ikke på facebook lengre, sier nei til å finne på ting. Hun ene fadet ut omtrent to uker etter at hun traff fyren. Eneste tegn til liv er snapchat der hun stort sett legger ut parbilder. Ja, jeg er litt såret over at man som venninne plutselig kan bli "skrudd av" (var man en kjæreste så er det i hvert fall normal kotyme at man gjør det slutt, ikke bare forsvinner). Men mest av alt er jeg nysgjerrig på hvordan andre jenter har det. hvor lang tid tar det sånn ca med ny kjæreste før dere nedprioriterer venninner, om dere gjør det i det hele tatt? Anonymkode: eef1e...26c Det skjer relativt tidlig ser jeg. Dette er egentlig ikke mitt tema, men så fort man har fått profitt eller et eller annet man selv ønsker å få ut av det så er tredjeparten skjøvet ut. Dette er jo sånn folk gjør på ungdomskolen. Det er egentlig ikke noe folk holder på med som voksne. Hva så hvis noen legger ut et uskyldige bilder av seg og en kjæreste på snapchat? Det er da ingen grunn til å bli irritert for, for deretter å lange ut med flere A4-sider om det tema. Anonymkode: 569ae...df1
Gjest O.G. Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 Det begynner tidlig ja. Du får bare leve eget liv og ikke si ja hver gang de sier at nå er **** ute på byen og vi kan finne på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå