AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #61 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat bevist for deg at det er jeg. Beklager at livet har behandlet meg hardt, og at jeg ikke er den samme morsomme, sprudlende personen lenger. Anonymkode: dbe71...4a6 Husker dere Pet? Da er du ikke den de husker lenger. Anonymkode: aa7c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #62 Del Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, Frida skrev: Hva med tastaturhistorien? Den har ikke jeg fått med meg, så håper du kan komme med den? Beklager så meget, Deres Høyhet, at jeg - etter å ha mistet mannen min og barna til crack-avhengighet, samt to spontanaborter og fire selvmordsforøk - ikke husker historien om det føkkings tastaturet som underholdt deg så mye en gang for flere år siden. Det var virkelig egoistisk av meg å ikke huske den historien. 1 minutt siden, pantertante skrev: Nå kan jo tråder søkes opp så jeg er ikke overbevist. Kan du nevner flere tråder du laget? Jeg har bevist det etter det du la fram som kriterier for bevis. Da kan du ikke bare plutselig forandre reglene, ta en helomvending, og forkaste bevisene allikevel. Det gjør meg faktisk ganske trist å se at du er så skuffet over hva jeg har blitt, at du nekter å innse at det er jeg som er den ekte Pet - selv etter at jeg har bevist det for deg. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #63 Del Skrevet 21. oktober 2016 ok, det kom en Pet som ikke er Pet, og så kom det plutselig en Pet til, og det vil si at denne Pet har vært her hele tiden? Anonymkode: aa7c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #64 Del Skrevet 21. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager så meget, Deres Høyhet, at jeg - etter å ha mistet mannen min og barna til crack-avhengighet, samt to spontanaborter og fire selvmordsforøk - ikke husker historien om det føkkings tastaturet som underholdt deg så mye en gang for flere år siden. Det var virkelig egoistisk av meg å ikke huske den historien. Jeg har bevist det etter det du la fram som kriterier for bevis. Da kan du ikke bare plutselig forandre reglene, ta en helomvending, og forkaste bevisene allikevel. Det gjør meg faktisk ganske trist å se at du er så skuffet over hva jeg har blitt, at du nekter å innse at det er jeg som er den ekte Pet - selv etter at jeg har bevist det for deg. Anonymkode: dbe71...4a6 Hvis alt dette hadde vært sant så hadde du neppe husket tråden om proppen så detaljert. Jeg tror du søkte deg frem til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #65 Del Skrevet 21. oktober 2016 14 minutter siden, Frida skrev: Hva med tastaturhistorien? Den har ikke jeg fått med meg, så håper du kan komme med den? Her er den: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #66 Del Skrevet 21. oktober 2016 4 minutter siden, pantertante skrev: Her er den: Huff, det der er vondt for meg å lese nå. Jeg var så tungt inne i rusavhengigheten da, at jeg fortsatt ikke vet sikkert om det var vokalene på (det ergonomiske) tastaturet som skapte seg, eller om det var jeg selv som hadde en rusindusert tvanstanke om å bare bruke e'en. Fun fact: 25. Mai 2010 var også den første gangen min ex-mann slo meg. Ikke så mange timene etter at jeg skrev det innlegget, faktisk. Grusomt å lese i dag. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 21. oktober 2016 #67 Del Skrevet 21. oktober 2016 12 minutter siden, pantertante skrev: Her er den: Å, tusen takk! For en sprudlende fantasi den virkelige Pet hadde og sikkert fortsatt har! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #68 Del Skrevet 21. oktober 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, det der er vondt for meg å lese nå. Jeg var så tungt inne i rusavhengigheten da, at jeg fortsatt ikke vet sikkert om det var vokalene på (det ergonomiske) tastaturet som skapte seg, eller om det var jeg selv som hadde en rusindusert tvanstanke om å bare bruke e'en. Fun fact: 25. Mai 2010 var også den første gangen min ex-mann slo meg. Ikke så mange timene etter at jeg skrev det innlegget, faktisk. Grusomt å lese i dag. Anonymkode: dbe71...4a6 Dette stemmer jo veldig dårlig med tråden Pet laget i juni samme år. Eller hva tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #69 Del Skrevet 21. oktober 2016 Fuck dere. Jeg er Pet. Anonymkode: eeef7...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #70 Del Skrevet 21. oktober 2016 3 minutter siden, pantertante skrev: Dette stemmer jo veldig dårlig med tråden Pet laget i juni samme år. Eller hva tenker du? Det stemmer veldig bra. Les innlegget igjen, og ha i bakhodet at jeg var pissefjern på både crystal-meth og kokain på den tiden. Kom igjen, gifte seg på et isflak? Ser du ikke hvor bortevekk og in denial jeg var? Men ja, vi endte opp med å gifte oss (riktignok ikke på et isflak). Kanskje den dårligste avgjørelsen jeg noen gang har tatt i mitt liv, for det var da ting virkelig begynte å rase sammen rundt meg. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #71 Del Skrevet 21. oktober 2016 28 minutter siden, Frida skrev: Å, tusen takk! For en sprudlende fantasi den virkelige Pet hadde og sikkert fortsatt har! Gøyal dame, ja. Her er enda en: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 21. oktober 2016 #72 Del Skrevet 21. oktober 2016 7 minutter siden, pantertante skrev: Dette stemmer jo veldig dårlig med tråden Pet laget i juni samme år. Eller hva tenker du? Tuuusen takk Jeg blir nok sittende her og lese i natt, haha..Jeg er veldig imponert må jeg si, for en fantasi og og utrykksmåte på denne Pet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. oktober 2016 #73 Del Skrevet 22. oktober 2016 Hvor kan jeg lese Pet-tråder? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #74 Del Skrevet 22. oktober 2016 13 timer siden, Jerry Lee skrev: Hvor kan jeg lese Pet-tråder? 😊 Vet ikke om det er flere enn de som er i denne tråden, men du finner dem i linken under her. Pluss mange andre morsomme tråder. Anonymkode: 8fb1d...2a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. oktober 2016 #75 Del Skrevet 22. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er flere enn de som er i denne tråden, men du finner dem i linken under her. Pluss mange andre morsomme tråder. Anonymkode: 8fb1d...2a1 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #76 Del Skrevet 22. oktober 2016 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Takk. Bare hyggelig. Mye artig lesestoff der. Anonymkode: 8fb1d...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #77 Del Skrevet 22. oktober 2016 Nå har jeg lest flere Pet-tråder og synes virkelig ikke at noen av de er morsomme. Man har tydeligvis forskjellig smak for folk pleier å si at jeg er morsom. Anonymkode: aa7c1...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #78 Del Skrevet 22. oktober 2016 Noen av de andre innleggene til de andre som hadde kommentert var derimot morsomme. Anonymkode: aa7c1...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #79 Del Skrevet 22. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg lest flere Pet-tråder og synes virkelig ikke at noen av de er morsomme. Man har tydeligvis forskjellig smak for folk pleier å si at jeg er morsom. Anonymkode: aa7c1...d7a Hva synes du er morsomt da? Anonymkode: 8fb1d...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #80 Del Skrevet 22. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du er morsomt da? Anonymkode: 8fb1d...2a1 Les over. Anonymkode: aa7c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå