Gjest Sly Skrevet 21. oktober 2016 #41 Del Skrevet 21. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For seint, sa folk. Hehe. Artig historie. Regner med du sikter til den gangen jeg hadde fått meg et nytt sånn ergonomisk tastatur som var så populært for en del år tilbake. Vel, tror du ikke fyren i butikken presterte å gi meg et ergonomisk tastatur for venstrehendte(!), og det tok meg nesten helt år å finne ut av hvorfor jeg ikke behersket touch-teknikk på noe annet tastatur enn mitt eget. Herregud, så svimete jeg kan være noen ganger. Anonymkode: dbe71...4a6 Langt i fra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #42 Del Skrevet 21. oktober 2016 4 minutter siden, pantertante skrev: Nei, noen stikkord får du ikke. Well, I wasn't expecting this kind of Spanish Inquisition. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #43 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Well, I wasn't expecting this kind of Spanish Inquisition. Anonymkode: dbe71...4a6 Den ekte Pet vil høyst sannsynlig vite hvilken tråd jeg tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #44 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, pantertante skrev: Den ekte Pet vil høyst sannsynlig vite hvilken tråd jeg tenker på. Nei, den ekte Pet ville ikke det. Den ekte Pet hadde ikke så god hukommelse. Det var den ekte Pets eneste svakhet. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. oktober 2016 #45 Del Skrevet 21. oktober 2016 Tenk om ingen av dem er den ekte............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #46 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Tenk om ingen av dem er den ekte............ Meget mulig det. Hehe De trenger ikke å finne frem til tråden for å bevise det, jeg har den her. Det er nok å beskrive hva den handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 21. oktober 2016 #47 Del Skrevet 21. oktober 2016 9 minutter siden, pantertante skrev: Den ekte Pet vil høyst sannsynlig vite hvilken tråd jeg tenker på. Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #48 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Sly skrev: Det vet jeg ikke. Ok. Hva skjedde da Pet skulle bade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #49 Del Skrevet 21. oktober 2016 3 minutter siden, pantertante skrev: Meget mulig det. Hehe De trenger ikke å finne frem til tråden for å bevise det, jeg har den her. Det er nok å beskrive hva den handler om. Vel, når sant skal sies har jeg vært mye på kjøret siden sist jeg var på KG, så det er mye fra fortiden som er litt uklart. Plukket opp en lei crack-avhengighet da jeg sluttet å henge på KG, delvis på grunn av for mye fritid, og delvis fordi stand-up karrieren ikke gikk helt som planlagt. Hadde egentlig ikke tenkt å fortelle noen om dette, da det er et litt sårt tema for meg, men nå tvinger du det liksom litt ut av meg. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 21. oktober 2016 #50 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, pantertante skrev: Ok. Hva skjedde da Pet skulle bade? Det husker jeg, men skal ikke avsløre det! Haha, var en artig historie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 21. oktober 2016 #51 Del Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, pantertante skrev: Ok. Hva skjedde da Pet skulle bade? D Jeg husker ikke at jeg skulle bade. Jeg husker mye og jeg har srkket mye tull og tøyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #52 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Frida skrev: Det husker jeg, men skal ikke avsløre det! Haha, var en artig historie. Ja, det var en artig historie og bra du ikke røper det. Jeg tror ikke noen av disse tre er Pet. De ville husket disse trådene. (Men kanskje det søkes febrilsk nå.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #53 Del Skrevet 21. oktober 2016 7 minutter siden, pantertante skrev: Ok. Hva skjedde da Pet skulle bade? Lett. Det var da mannen min (nå ex-mann) dro ut proppen i badekaret før jeg skulle bade, og serverte meg den ene løgnhistorien etter den andre. Jeg sjekket til og med om han var våt på ermet, og det var han. Unnskyldningen hans var at han hadde sølt sennep på genseren sin, og hadde forsøkt å vaske det av. Bullshit! Det var morsomt der og da, men i ettertid gjør det meg litt trist å tenke på at jeg ikke så tegnene allerede da. Min mann var nemlig en notorisk lystløgner viste det seg, og det hele toppet seg da han hadde sex med barnevakten mens jeg var gravid med nummer to. Mange av historiene jeg har postet før har vært direkte konsekvenser av at mannen min (nå ex-mann) var en lystløgner jeg enda ikke hadde gjennomskuet, og det faktum at vi var begge (men mest han) var litt for glade i crystal-meth. Det var en crazy hverdag, kan du si. Sikkert morsomt der og da, men egentlig veldig trist i ettertid. -Pet Anonymkode: dbe71...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 21. oktober 2016 #54 Del Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, pantertante skrev: Ja, det var en artig historie og bra du ikke røper det. Jeg tror ikke noen av disse tre er Pet. De ville husket disse trådene. (Men kanskje det søkes febrilsk nå.) Pet var nok før min tid tror jeg? Men har lest noen av trådene og Pet var virkelig noe for seg selv. Jeg tror heller ikke at noen av disse tre er Pet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #55 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hvem bryr seg? Anonymkode: aa7c1...d7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #56 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem bryr seg? Anonymkode: aa7c1...d7a Som en stor Pet-fan så bryr jeg meg og vil gjerne vite om hun virkelig er tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #57 Del Skrevet 21. oktober 2016 4 minutter siden, Frida skrev: Pet var nok før min tid tror jeg? Men har lest noen av trådene og Pet var virkelig noe for seg selv. Jeg tror heller ikke at noen av disse tre er Pet. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #58 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, pantertante skrev: Ikke jeg heller. Jeg har akkurat bevist for deg at det er jeg. Beklager at livet har behandlet meg hardt, og at jeg ikke er den samme morsomme, sprudlende personen lenger. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 21. oktober 2016 #59 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat bevist for deg at det er jeg. Beklager at livet har behandlet meg hardt, og at jeg ikke er den samme morsomme, sprudlende personen lenger. Anonymkode: dbe71...4a6 Hva med tastaturhistorien? Den har ikke jeg fått med meg, så håper du kan komme med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #60 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat bevist for deg at det er jeg. Beklager at livet har behandlet meg hardt, og at jeg ikke er den samme morsomme, sprudlende personen lenger. Anonymkode: dbe71...4a6 Nå kan jo tråder søkes opp så jeg er ikke overbevist. Kan du nevne flere tråder du laget? Endret 21. oktober 2016 av pantertante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå