AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #21 Del Skrevet 21. oktober 2016 Nå var det ikke morsomt lenger. Anonymkode: 8fb1d...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 21. oktober 2016 #22 Del Skrevet 21. oktober 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #23 Del Skrevet 21. oktober 2016 Nei men kjære vene, jeg lurte bare på om jeg hadde blitt glemt eller om noen husket meg her... Noe jeg regner med at en del oldies gjør. Anonymkode: b28c5...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #24 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei men kjære vene, jeg lurte bare på om jeg hadde blitt glemt eller om noen husket meg her... Noe jeg regner med at en del oldies gjør. Anonymkode: b28c5...29f Jeg husker Pet veldig godt og har moret meg mye over trådene. Det ble bare litt spesielt når plutselig to stykker påstår at de er Pet. Hva skal man tro? Anonymkode: 8fb1d...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #25 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det er TS son er Pet. Jeg lover. Anonymkode: b28c5...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #26 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg husker deg, Pet. Jeg har lurt på hvor du ble av. Det er hyggelig å se at du er tilbake Anonymkode: e8dba...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #27 Del Skrevet 21. oktober 2016 Og fuck dusten som av en eller annen grunn vil være meg. Anonymkode: b28c5...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #28 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker deg, Pet. Jeg har lurt på hvor du ble av. Det er hyggelig å se at du er tilbake Anonymkode: e8dba...476 Takk for det! Jeg er her. Tror jeg kunne fått mange venner her Anonymkode: b28c5...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #29 Del Skrevet 21. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men kjære vene, jeg lurte bare på om jeg hadde blitt glemt eller om noen husket meg her... Noe jeg regner med at en del oldies gjør. Anonymkode: b28c5...29f Den virkelige Pet ville aldri lurt på det, ettersom den virkelige Pet ikke var i besittelse av selv den minste form for forfengelighet. Den virkelige Pet befant seg nemlig i det siste stadiet før nirvana, og var over den slags menneskelige svakheter. Den virkelig Pet hadde også et plettfritt norsk språk, og ville aldri brukt engelske låneord som "oldies". Dette vet jeg fordi jeg er den virkelige Pet. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er TS son er Pet. Jeg lover. Anonymkode: b28c5...29f Igjen, skrivefeil. Ikke den virkelig Pet. Den virkelig Pet ville heller aldri ha lovet noe som helst, ettersom hun hadde en helt annen forståelse for virkeligheten, tiden og universet enn det andre vanlige dødelige har. "Det eneste som er sikkert er at det er ingenting som er sikkert", pleide den virkelige Pet å si. Og det var nettopp derfor FN nylig hanket henne inn for å løse Israel-Palestina-konflikten. Men det visste du sikkert heller ikke, siden du ikke er den virkelige Pet. Anonymkode: dbe71...4a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #30 Del Skrevet 21. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og fuck dusten som av en eller annen grunn vil være meg. Anonymkode: b28c5...29f Mhm. Ser man det, ja. Aggresjon. Definitivt ikke den virkelige Pet. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #31 Del Skrevet 21. oktober 2016 Et spørsmål til dere to som hevder å være Pet. Hva skjedde med tastaturet en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 21. oktober 2016 #32 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den virkelige Pet ville aldri lurt på det, ettersom den virkelige Pet ikke var i besittelse av selv den minste form for forfengelighet. Den virkelige Pet befant seg nemlig i det siste stadiet før nirvana, og var over den slags menneskelige svakheter. Den virkelig Pet hadde også et plettfritt norsk språk, og ville aldri brukt engelske låneord som "oldies". Dette vet jeg fordi jeg er den virkelige Pet. Igjen, skrivefeil. Ikke den virkelig Pet. Den virkelig Pet ville heller aldri ha lovet noe som helst, ettersom hun hadde en helt annen forståelse for virkeligheten, tiden og universet enn det andre vanlige dødelige har. "Det eneste som er sikkert er at det er ingenting som er sikkert", pleide den virkelige Pet å si. Og det var nettopp derfor FN nylig hanket henne inn for å løse Israel-Palestina-konflikten. Men det visste du sikkert heller ikke, siden du ikke er den virkelige Pet. Anonymkode: dbe71...4a6 Endret 21. oktober 2016 av Sly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #33 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Sly skrev: Hehe, hvorfor vil du vøre meg? Er du ts eller er det tre stykker nå som vil være Pet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 21. oktober 2016 #34 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, pantertante skrev: Er du ts eller er det tre stykker nå som vil være Pet? Jeg er Pet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #35 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, Sly skrev: Jeg er Pet. Ok, hva skjedde med tastaturet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. oktober 2016 #36 Del Skrevet 21. oktober 2016 Postmann Pet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #37 Del Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, Sly skrev: For seint, sa folk. 3 minutter siden, pantertante skrev: Et spørsmål til dere to som hevder å være Pet. Hva skjedde med tastaturet en gang? Hehe. Artig historie. Regner med du sikter til den gangen jeg hadde fått meg et nytt sånn ergonomisk tastatur som var så populært for en del år tilbake. Vel, tror du ikke fyren i butikken presterte å gi meg et ergonomisk tastatur for venstrehendte(!), og det tok meg nesten helt år å finne ut av hvorfor jeg ikke behersket touch-teknikk på noe annet tastatur enn mitt eget. Herregud, så svimete jeg kan være noen ganger. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #38 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For seint, sa folk. Hehe. Artig historie. Regner med du sikter til den gangen jeg hadde fått meg et nytt sånn ergonomisk tastatur som var så populært for en del år tilbake. Vel, tror du ikke fyren i butikken presterte å gi meg et ergonomisk tastatur for venstrehendte(!), og det tok meg nesten helt år å finne ut av hvorfor jeg ikke behersket touch-teknikk på noe annet tastatur enn mitt eget. Herregud, så svimete jeg kan være noen ganger. Anonymkode: dbe71...4a6 Jeg kan ikke huske en sånn tråd, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #39 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, pantertante skrev: Jeg kan ikke huske en sånn tråd, dessverre. Har vært så mange historier med det tastaturet, at jeg tror du blir nødt til å gi meg noen stikkord. Anonymkode: dbe71...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. oktober 2016 #40 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har vært så mange historier med det tastaturet, at jeg tror du blir nødt til å gi meg noen stikkord. Anonymkode: dbe71...4a6 Nei, noen stikkord får du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå