Gå til innhold

Kvinners mange krav ved nettdating.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit. Så det er sånn dere vil ha det. Vel, flere kan leke den leken, så la oss se hvordan dere liker denne:

I tilfeldig rekkefølge, ikke skriv til meg dersom:

1) Du har bilder tatt fra høye vinkler, eller andre bedrageriske måter å skjule kroppen din på. Vi har ikke engang møttes IRL, så hvorfor lyve? Vil du ha en ærlig mann, så vær ærlig selv.

2) Du tror at morbid overvekt betyr "et par kilo ekstra".

3) Bilder av deg selv sammen med andre menn. Hvem er de? Eks-kjærester? Pulevenner?

4) Bilder sammen med venninnene dine. Hvilken av dem er deg? Ikke den mest attraktive, regner jeg med.

5) Bilder av deg selv med Donald Duck - lepper. Er du 15?

6) SMS-språk. Se punkt 5.

7) Bilder av kjæledyr, blomster og motivasjons-sitater. Hvem faen bryr seg?

8) Snakker om trening, men kroppen din reflekterer det ikke. Se punkt 1.

9) Bilder av deg i Paris. Jeg antar du er pretensiøs.

10) Bilder av deg med vin, masing om vin, god vin o.s.v. Et gigantisk rødt flagg av pretensiøsitet.

11) Hva jeg bør gjøre og hvor mye jeg bør drikke på første date. Noe mer, mamma?

12) Du planlegger å servere meg et jobb-intervju på første date. Takk og farvel.

13) Er du på telefonen? Takk og farvel.

14) Du har motorsykkel. Kult, men nei takk.

15) Du har idiotiske utsagn i profilen din. "Jeg liker å ha det gøy!". Virkelig? 

16) Du er en "karriere-kvinne". Jeg står over.

17) Du kan ikke lage mat.

18) Du henter livsvisdom og idéer fra Sex and the City.

19) Jeg liker science-fiction. Aksepter det. 

20) Champions League - sesongen er godt i gang. Håper du liker å se fotball.

21) Dersom du begynte å heie på Leicester i 2015/16. Ikke. Ta. Kontakt. Med. Meg.

22) Dersom du ikke kan forklare offside-regelen, ikke en gang prøv å snakke til meg om fotball.

23) Jeg er en heteroseksuell mann. Jeg danser ikke.

24) Jeg går på jakt. Jeg eier våpen. Aksepter det.

25) Du leter etter "den rette". Se punkt 5.

26) "Dersom du ikke tåler meg på mitt verste, fortjener du meg ikke på mitt beste." Jeg tror jeg akkurat kasta litt opp i munnen min.

27) "Lei av spill, løgnere og playere". Har hørt det før. Bevis det.

28) "Er bare kikker litt rundt her av nysgjerrighet". Dette er en datingside, frøken Professor.

29) Nei, jeg vil ikke se 50 Shades of Gray med deg. Kos deg.

30) Du liker stranden, men kler ikke bikini.

31) Du har katter. I flertall.

32) Hvis du har noe som helst i profilen din som forteller hvor "crazy" du er, eller hvordan ditt "eksotiske temperament" kunne få deg til å knivstikke noen. Nei takk, jeg vil helst ikke bli drept mens jeg sover.

33) Du tror jeg kommer til å ville treffe vennene dine med det første.

34) Du ser etter "forpliktelsesløs dating". Oversettelse: Gratis middager, og ingen sex.

35) Du har "reising" som en av dine interesser. Det betyr at jeg kommer til å måtte betale for våre reiser. Og hvem vil uansett sette sine ben frivillig på en flyplass?

36) Du tror jeg bryr meg hvilket stjernetegn du er.

37) Du tror du er en dronning eller en prinsesse.

38) Du nærmer deg 40, og ser etter noen å gifte deg med. For hva da?

39) Tunga di er ute. Putt den tilbake i munnen.

40) "Jeg er ferdig med å fly på byen". Feil. Å fly på byen er ferdig med deg.

41) Snakker og snakker om karrieren din. Dette tenner meg ikke, og det bryr meg ikke heller.

42) Blir overrasket dersom jeg ber deg drite og dra dersom du kommer for seint eller blir nødt til å avlyse første date. Nei, jeg vil ikke avtale en ny en.

43) Alle vennene dine er menn. Kommer du ikke overens med andre kvinner, er det deg det er noe galt med.

44) Dersom du bruker ord som "stabil", "økonomi" og "god jobb" for å beskrive en mann. Oversettelse: Jeg vil ha $$$$$

45) Munnen din går i ett kjør. Dette er grunnen til at menn spiller TV-spill. Konsollen vår har en av-knapp.

46) Du tror at "god kommunikasjon" betyr å la slurva di gå konstant i 200 km/t. Se punkt 45.

47) Jeg vil ikke høre om den bedritne eksen din. For all del, gå tilbake til den kokain-avhengige konemishandleren, siden du åpenbart ikke klarer slutte å snakke om ham.

48) Du har gått igjennom en "cougar" - periode. Jeg betaler ikke for andre- tredje- og fjerdegangsrester du gav bort gratis til gutter som er unge nok til å være sønnene dine.

49) Du tror jeg vil chatte med deg her i dagesvis.

50) Du har bilder i profilen din av "jentekveld på byen", hvor dere alle gjøre sånn sidelengs peace-tegn. Dersom du har tenkt å be meg vokse opp, gjør det selv først.

Anonymkode: cc566...cc4

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jammen dedikert. :ler:

Hvor lang tid har du brukt på denne listen?

Anonymkode: c9687...780

• Liker 27
Skrevet

Virker som det er du som har mest krav.

Anonymkode: f68fe...f16

• Liker 11
Gjest canacas
Skrevet

Kul liste! Dette med bilder i "høyden" - det ser jeg mange har på IG og Facebook, men det er mest yngre og så ser jeg punkt 38 og må bare spørre; er det samme aldersgruppe med slike bilder og duckface? Seriøst? :laugh:

Skrevet

Du høres ut som en ordentlig solstråle. Kanskje like bra at det er så mange ubrukelige kvinner der ute, for du passer nok best som singel :)

Skrevet

Mine krav til dating - Ikke skriv til meg om:

• Du skjærer alle kvinner over en kam
  • Du skriver passiv agressive innlegg på kvinneguiden hvor du skal "ta igjen" mot kvinner.

Anonymkode: bd43c...21e

• Liker 16
Skrevet

Kvinners krav på nettdating:

* at du er snill

TS krav på nattdating:

5S4RfCR.png

Anonymkode: e6939...456

• Liker 17
Skrevet

Lykke til med datingen, TS. Kan hende du må leke alene en stund. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mine krav til dating - Ikke skriv til meg om:

• Du skjærer alle kvinner over en kam
  • Du skriver passiv agressive innlegg på kvinneguiden hvor du skal "ta igjen" mot kvinner.

Anonymkode: bd43c...21e

Helt enig.  :tommelopp:

Anonymkode: cd55f...289

• Liker 1
Skrevet

Hahaha. Det må da gå an å se på dette med litt selvironi? Det snakkes jo hele tiden om småting som gjør at damer ikke vil møte/date menn osv, som ikke er så mye bedre enn flere av punktene her. 

:tongue:

Anonymkode: e0328...b6e

• Liker 6
Skrevet

Du virker som en aggressiv person med mye sinne i deg, som jeg tenker har sin forankring i livet ditt. Og det er nok ikke noe hyggelig å komme inn i.  Ikke tale om at jeg hadde ønsket å date en person som deg. 

Anonymkode: fcd1c...16e

• Liker 5
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Hvorfor skulle alderen ha noe å si for om man vil gifte seg?

• Liker 4
Skrevet
35 minutter siden, canacas skrev:

Kul liste! Dette med bilder i "høyden" - det ser jeg mange har på IG og Facebook, men det er mest yngre og så ser jeg punkt 38 og må bare spørre; er det samme aldersgruppe med slike bilder og duckface? Seriøst? :laugh:

Ja. Duckface finner du i alle aldre. 

4 minutter siden, jabx skrev:

Hva mener du? Hvorfor skulle alderen ha noe å si for om man vil gifte seg?

Hva tror du? Skal gi deg to stikkord: "innskrumpede eggstokker".

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du? Skal gi deg to stikkord: "innskrumpede eggstokker".

Hva har det med giftemål å gjøre?

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, jabx skrev:

Hva har det med giftemål å gjøre?

Ekteskap er en institusjon ment til å fremskaffe barn under stabile omgivelser. Kan man ikke få barn, har ikke ekteskap noe formål eller funksjon.

• Liker 1
Skrevet

Bra du har så urimelig høye krav, så slipper noen å ende opp med deg :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Punkt 45, du virker ikke så stille selv, TS, er du det? :ler: 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Arktis skrev:

Punkt 45, du virker ikke så stille selv, TS, er du det? :ler: 

Er du en sånn som må si høyt alt du skriver og leser? I så fall, se punkt 45.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du en sånn som må si høyt alt du skriver og leser? I så fall, se punkt 45.

Ja :sad::cry3:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit. Så det er sånn dere vil ha det. Vel, flere kan leke den leken, så la oss se hvordan dere liker denne:

I tilfeldig rekkefølge, ikke skriv til meg dersom:

1) Du har bilder tatt fra høye vinkler, eller andre bedrageriske måter å skjule kroppen din på. Vi har ikke engang møttes IRL, så hvorfor lyve? Vil du ha en ærlig mann, så vær ærlig selv.

2) Du tror at morbid overvekt betyr "et par kilo ekstra".

3) Bilder av deg selv sammen med andre menn. Hvem er de? Eks-kjærester? Pulevenner?

4) Bilder sammen med venninnene dine. Hvilken av dem er deg? Ikke den mest attraktive, regner jeg med.

5) Bilder av deg selv med Donald Duck - lepper. Er du 15?

6) SMS-språk. Se punkt 5.

7) Bilder av kjæledyr, blomster og motivasjons-sitater. Hvem faen bryr seg?

8) Snakker om trening, men kroppen din reflekterer det ikke. Se punkt 1.

9) Bilder av deg i Paris. Jeg antar du er pretensiøs.

10) Bilder av deg med vin, masing om vin, god vin o.s.v. Et gigantisk rødt flagg av pretensiøsitet.

11) Hva jeg bør gjøre og hvor mye jeg bør drikke på første date. Noe mer, mamma?

12) Du planlegger å servere meg et jobb-intervju på første date. Takk og farvel.

13) Er du på telefonen? Takk og farvel.

14) Du har motorsykkel. Kult, men nei takk.

15) Du har idiotiske utsagn i profilen din. "Jeg liker å ha det gøy!". Virkelig? 

16) Du er en "karriere-kvinne". Jeg står over.

17) Du kan ikke lage mat.

18) Du henter livsvisdom og idéer fra Sex and the City.

19) Jeg liker science-fiction. Aksepter det. 

20) Champions League - sesongen er godt i gang. Håper du liker å se fotball.

21) Dersom du begynte å heie på Leicester i 2015/16. Ikke. Ta. Kontakt. Med. Meg.

22) Dersom du ikke kan forklare offside-regelen, ikke en gang prøv å snakke til meg om fotball.

23) Jeg er en heteroseksuell mann. Jeg danser ikke.

24) Jeg går på jakt. Jeg eier våpen. Aksepter det.

25) Du leter etter "den rette". Se punkt 5.

26) "Dersom du ikke tåler meg på mitt verste, fortjener du meg ikke på mitt beste." Jeg tror jeg akkurat kasta litt opp i munnen min.

27) "Lei av spill, løgnere og playere". Har hørt det før. Bevis det.

28) "Er bare kikker litt rundt her av nysgjerrighet". Dette er en datingside, frøken Professor.

29) Nei, jeg vil ikke se 50 Shades of Gray med deg. Kos deg.

30) Du liker stranden, men kler ikke bikini.

31) Du har katter. I flertall.

32) Hvis du har noe som helst i profilen din som forteller hvor "crazy" du er, eller hvordan ditt "eksotiske temperament" kunne få deg til å knivstikke noen. Nei takk, jeg vil helst ikke bli drept mens jeg sover.

33) Du tror jeg kommer til å ville treffe vennene dine med det første.

34) Du ser etter "forpliktelsesløs dating". Oversettelse: Gratis middager, og ingen sex.

35) Du har "reising" som en av dine interesser. Det betyr at jeg kommer til å måtte betale for våre reiser. Og hvem vil uansett sette sine ben frivillig på en flyplass?

36) Du tror jeg bryr meg hvilket stjernetegn du er.

37) Du tror du er en dronning eller en prinsesse.

39) Tunga di er ute. Putt den tilbake i munnen.

40) "Jeg er ferdig med å fly på byen". Feil. Å fly på byen er ferdig med deg.

41) Snakker og snakker om karrieren din. Dette tenner meg ikke, og det bryr meg ikke heller.

42) Blir overrasket dersom jeg ber deg drite og dra dersom du kommer for seint eller blir nødt til å avlyse første date. Nei, jeg vil ikke avtale en ny en.

43) Alle vennene dine er menn. Kommer du ikke overens med andre kvinner, er det deg det er noe galt med.

44) Dersom du bruker ord som "stabil", "økonomi" og "god jobb" for å beskrive en mann. Oversettelse: Jeg vil ha $$$$$

45) Munnen din går i ett kjør. Dette er grunnen til at menn spiller TV-spill. Konsollen vår har en av-knapp.

46) Du tror at "god kommunikasjon" betyr å la slurva di gå konstant i 200 km/t. Se punkt 45.

47) Jeg vil ikke høre om den bedritne eksen din. For all del, gå tilbake til den kokain-avhengige konemishandleren, siden du åpenbart ikke klarer slutte å snakke om ham.

48) Du har gått igjennom en "cougar" - periode. Jeg betaler ikke for andre- tredje- og fjerdegangsrester du gav bort gratis til gutter som er unge nok til å være sønnene dine.

49) Du tror jeg vil chatte med deg her i dagesvis.

50) Du har bilder i profilen din av "jentekveld på byen", hvor dere alle gjøre sånn sidelengs peace-tegn. Dersom du har tenkt å be meg vokse opp, gjør det selv først.

😂 Bra liste og jeg skjønner at kvinner på nettdating tydeligvis har mange rare krav i teksten sin.

• Liker 2
Skrevet

Takk, TS! Jeg lo godt av den lista :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...