AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Hvordan? jeg søker på Google hvordan bruke Google som søkemotor. Jeg får instruksjoner for Explorer 8, trykk på pil nederst i høyre hjørne, men det jo ingen pil der? Noen som kan hjelpe??? Anonymkode: 296a9...d10
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har ikke IE8 men IE11, men mener å huske at dette har vært relativt likt: Gå på Innstillinger (tannhjulet i øverste høyre hjørne), og velg Administrer tillegg. Velg Søkeleverandører på venstre side. Dersom Google allerede står på lista høyreklikker du, og velger "bruk som standard". Ferdig! Dersom Google ikke står på lista klikker du på "Søk etter flere søkeleverandører" helt nederst. På lista som kommer opp i et helt nytt vindu klikker du "Add" ved Google Search. Deretter lukker du vinduet. Hvis Google fremdeles ikke har dukket opp på lista over tilgjengelige leverandører lukker du dialogboksen "Administrer tillegg" og åpner den igjen. Da dukket Google opp hos meg, i alle fall. Deretter høyreklikker du og velger "bruk som standard". Uansett om IE8 ikke oppfører seg helt som jeg har beskrevet tror jeg hovedpunktene skal være relativt like: Finn et menypunkt for tillegg, deretter søkeleverandører, for så å søke opp Google og sette den som standard. Anonymkode: 8befa...cb8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Et tillegg til forrige post, litt utenom tema: Er det noen som bruker Bing? Er det noen som kjenner noen som bruker Bing? "La meg binge det for deg." "Jeg binget Donald Trump, og fikk opp ..." Nei. Helt feil. Anonymkode: 8befa...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå