AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Synes det er så ufattelig dårlig. Jeg har flere ganger fått tilsendt feile regninger med feile beløp. Har også fått "tilbud" over telefon hvor jeg har forklart at jeg kun tar i mot tilbudet dersom de ikke forlenger noe abonnement utover "gratis-perioden" og at jeg slipper regninger. Jeg er jo ikke dum, og vet jo at en lett kan bli lurt. Takket ja til et tilbud (ble lovet at jeg ikke skulle betale en krone og at abonnementet skulle stoppe etter 1 gratis prøvemåned, men neida, jeg fikk regning 2mnd senere). Bare lurer på om dere har noe erfaring med canal digital.... Anonymkode: 43d57...64f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så ufattelig dårlig. Jeg har flere ganger fått tilsendt feile regninger med feile beløp. Har også fått "tilbud" over telefon hvor jeg har forklart at jeg kun tar i mot tilbudet dersom de ikke forlenger noe abonnement utover "gratis-perioden" og at jeg slipper regninger. Jeg er jo ikke dum, og vet jo at en lett kan bli lurt. Takket ja til et tilbud (ble lovet at jeg ikke skulle betale en krone og at abonnementet skulle stoppe etter 1 gratis prøvemåned, men neida, jeg fikk regning 2mnd senere). Bare lurer på om dere har noe erfaring med canal digital.... Anonymkode: 43d57...64f Du kan ikke inngå avtaler om stopp og ingen faktura utover prøveperioden når alle avtaler har klausul om at du må stoppe dem ved å si dem opp når prøveperioden utløper. Du må lese det du får tilsendt på mail, så ser du hvilken avtale du har inngått. Tråden er sier mer om ts enn om firmaet hun er misfornøyd med. Anonymkode: 40149...eec 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Jepp, jeg har flere dårlige erfaringer med dem. F.eks at de ringer og sier du kan få prøve tre mnd med høyere hastighet på internett, og hvis du vil ha det løper avtalen etter de tre mnd, hvis ikke må du si opp før de tre mnd er gått. Når jeg da sier opp svarer de med å redusere hastigheten til 1mbps selv om jeg betaler for 5, eller kutte det helt. Og når jeg klager vet de iiiiiingenting om deeet, men jeg kan få øke opp igjen.... Hatt flere sånne runder. Svindlere. Anonymkode: 282d6...1ad
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg irriterer meg over at de insisterer på å ringe meg med "gode tilbud", selv om jeg er reservert mot telefonsalg. Jeg vet godt at de har lov til det siden jeg har et kundeforhold hos dem, men hva er det som får dem til å tro at jeg har lyst på salgstelefoner fra dem og ingen andre i hele verden? Send meg en f...ings mail! Og ikke ring meg midt i arbeidstiden for å gi meg teknisk assistanse jeg 1) ikke har bedt om og 2) ikke får benyttet meg av engang uten å være hjemme! Grunnen til at jeg ikke har kjøpt serier eller filmer hos dem på et par måneder er at Netflix er mer fristende, ikke at jeg ikke vet hvordan jeg bruker tjenesten! Og kom for f... til poenget, ikke snakk rundt grøten så jeg må spørre 3 ganger før dere forteller meg at det er derfor dere ringer! (JA, jeg er såååå nære å si opp hele abonnementet. Og ja, jeg er mye mer behersket på telefonen. ) Anonymkode: f1ad8...23b
skrue Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Lett å klage på alt mulig. Hadde en par runder med å få oppdatert noen kort som skulle stå i ett par TV-apparater da de skulle settes opp for 3-4 år siden, men ellers går alt på skinner. Nettet er aldri nede. Ikke vet jeg hva andre gjør siden de blir oppringt i tide og utide. Det har aldri skjedd her. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 2 timer siden, skrue skrev: Lett å klage på alt mulig. Hadde en par runder med å få oppdatert noen kort som skulle stå i ett par TV-apparater da de skulle settes opp for 3-4 år siden, men ellers går alt på skinner. Nettet er aldri nede. Ikke vet jeg hva andre gjør siden de blir oppringt i tide og utide. Det har aldri skjedd her. Ikke her heller, og de få gangene vi har trengt hjelp har de vært kjappe til å fikse det. Ikke hatt noe problemer med dem vi. Vi har parabol fra dem. Anonymkode: af428...11b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke inngå avtaler om stopp og ingen faktura utover prøveperioden når alle avtaler har klausul om at du må stoppe dem ved å si dem opp når prøveperioden utløper. Du må lese det du får tilsendt på mail, så ser du hvilken avtale du har inngått. Tråden er sier mer om ts enn om firmaet hun er misfornøyd med. Anonymkode: 40149...eec Dette nevnte jeg i tlf til hun jeg snakket med. Sa noe ligende "jeg er ikke interessert dersom jeg plutselig får fakturaer senere i posten. Men dersom abonnementet stoppes automatisk av dere etter prøveperioden og jeg får INGEN regninger i etterkant, så er det ok". Fikk bekreftende svar i tilbake. TS Anonymkode: 43d57...64f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 15 timer siden, skrue skrev: Lett å klage på alt mulig. Hadde en par runder med å få oppdatert noen kort som skulle stå i ett par TV-apparater da de skulle settes opp for 3-4 år siden, men ellers går alt på skinner. Nettet er aldri nede. Ikke vet jeg hva andre gjør siden de blir oppringt i tide og utide. Det har aldri skjedd her. Jeg fikk et bestemt inntrykk av at de ringte fordi jeg hadde brukt for lite penger på film og serier, selv om det ikke var det de sa. De ringte jo bare for å hjelpe meg å sette opp utstyret skikkelig, må vite. Anonymkode: f1ad8...23b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk et bestemt inntrykk av at de ringte fordi jeg hadde brukt for lite penger på film og serier, selv om det ikke var det de sa. De ringte jo bare for å hjelpe meg å sette opp utstyret skikkelig, må vite. Anonymkode: f1ad8...23b Det er jo isåfall litt rart. Både kundeservice og salg er outsourca hos canal digital, til hvert sitt firma. Og de som sitter med utgående samtaler har ikke tilgang til denne typen kundeinformasjon. Det har de bare på kundeservice, og kundeservice ringer ikke til kunder sånn uten videre. Anonymkode: e2381...00d 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette nevnte jeg i tlf til hun jeg snakket med. Sa noe ligende "jeg er ikke interessert dersom jeg plutselig får fakturaer senere i posten. Men dersom abonnementet stoppes automatisk av dere etter prøveperioden og jeg får INGEN regninger i etterkant, så er det ok". Fikk bekreftende svar i tilbake. TS Anonymkode: 43d57...64f Da har isåfall selgeren løyet. Det er derfor man ALLTID må lese det skriftlige man får tilsendt når man inngår slike avtaler. Hvis man ikke er enig i avtalen så benytter man seg av angrefristen. Anonymkode: e2381...00d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 Get er enda verre. De bare legger til prøveabb uten å informere og håper at du glemmer å sjekke. Anonymkode: e662d...561
happiest Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk et bestemt inntrykk av at de ringte fordi jeg hadde brukt for lite penger på film og serier, selv om det ikke var det de sa. De ringte jo bare for å hjelpe meg å sette opp utstyret skikkelig, må vite. Anonymkode: f1ad8...23b Jeg ble også ringt etter at jeg hadde hatt tekniske problemer. Fikk hjelp og etterpå stilte hun spørsmål om ulike tilbud. Jeg svarte at jeg ikke var interessert i noen andre tilbud, som sannsynligvis koster penger. Fikk til svar "Jeg prøver ikke å selge deg noe, men dette er et tilbud fra meg til deg". Skulle jeg liksom føle meg spesiell? Det de jobber med ER jo SALG. Hun virket nesten litt sur siden jeg påpekte at det sikkert ville koste noe. En annen gang hadde jeg også tekniske problemer. Ringte kundeservice og fortalte greien. Fikk da beskjed om at en teknikker skulle komme mandag/tirsdag ettermiddag og at jeg skulle få en melding når han var på vei. Jeg ble hjemme de kveldene og ventet og ventet. Ringte de tilbake på onsdagen og sa at ingen kom. Joda, det skulle de ordne opp i. En tekniker skulle komme i løpet av uken. Dukket han opp? Nei. Ringte de igjen og snakket med en utlending (umulig å forstå hva han sa). Men fikk med meg noe lignende "sånn, nå er det løst" (sånn fjernstyring eller noe, han kunne sjekke hvor feilen lå og rette opp i det fra kontoret). Så var problemet løst..... Enkelt og greit, og der hadde jeg satt hjemme hver kveld en uke fordi en teknikker måtte se på problemet hjemme hos meg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #14 Skrevet 22. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk et bestemt inntrykk av at de ringte fordi jeg hadde brukt for lite penger på film og serier, selv om det ikke var det de sa. De ringte jo bare for å hjelpe meg å sette opp utstyret skikkelig, må vite. Anonymkode: f1ad8...23b Vi har ikke brukt en krone på film og serier hos de og har så og aldri blitt oppringt for tilbud Anonymkode: af428...11b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #15 Skrevet 22. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo isåfall litt rart. Både kundeservice og salg er outsourca hos canal digital, til hvert sitt firma. Og de som sitter med utgående samtaler har ikke tilgang til denne typen kundeinformasjon. Det har de bare på kundeservice, og kundeservice ringer ikke til kunder sånn uten videre. Anonymkode: e2381...00d Han som ringte meg satt nok hos et innleid DM-firma ja, men det var jo Canal Digital som hadde fortalt ham hvem han skulle ringe. Han hadde nok ikke bare meg på lista si, for å si det sånn. Og jeg synes ikke det høres helt usannsynlig ut at de genererer lister over "dårlige kunder" og ber DM-firmaet ta en ringerunde for å se om de klarer å gjøre noe med forbruket. Anonymkode: f1ad8...23b 1
Gjest Timaras Skrevet 22. oktober 2016 #16 Skrevet 22. oktober 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så ufattelig dårlig. Jeg har flere ganger fått tilsendt feile regninger med feile beløp. Har også fått "tilbud" over telefon hvor jeg har forklart at jeg kun tar i mot tilbudet dersom de ikke forlenger noe abonnement utover "gratis-perioden" og at jeg slipper regninger. Jeg er jo ikke dum, og vet jo at en lett kan bli lurt. Takket ja til et tilbud (ble lovet at jeg ikke skulle betale en krone og at abonnementet skulle stoppe etter 1 gratis prøvemåned, men neida, jeg fikk regning 2mnd senere). Bare lurer på om dere har noe erfaring med canal digital.... Anonymkode: 43d57...64f Har aldri hatt problem med CD.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #17 Skrevet 22. oktober 2016 Dårligste kundeservicen jeg har vært borte i. Anonymkode: 6f412...e93
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #18 Skrevet 22. oktober 2016 Verste kundservice ever! 90% av de som jobber der er svensker, og jeg har ingenting i mot svensker. Men de misforstår veldig ofte og dermed blir det kluss i alt fra abonnement til faktura. Nei, takk! Glad jeg gikk over til Altibox. Anonymkode: 925e7...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå