AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Hei, skal på date i kveld og han inviterte meg hjem til seg selv. Han foreslo at vi kunne lage middag sammen og deretter se en film. Men betyr dette at han bare vil ha sex da han vil ha med meg hjem til seg? Kan jo hende han ikke tenker sånn i det hele tatt, men tenkte heller at det var hyggelig og kos om vi ble kjent over en middag, etterfulgt av snakking og film hvis vi følte for det. Jeg liker han utrolig godt, og vi har snakka med hverandre på sms i noen dager, fått inntrykk av at han er en ordentlig kar som ikke kun tenker på å få seg et ligg. Fikk snap'en hans og, men da sender han bare selfies til meg der det står "god morgen :)", altså ikke noe dickpics noe som er et godt tegn. Hvis han leder til sex i kveld, så vet jeg hvertfall at han ikke er noe å samle på. Finner det jo ut i kveld hvordan type han er. Vet at han er interessert i å ha et forhold, ikke et ligg, da han spurte meg på sms hva jeg var på jakt etter. Han svarte det samme som meg. Samtidig så syns jeg dette er litt spennende. Har kun vært ute på cafe og tatt en kaffe/øl på første date. Så det å dra hjem til noen pg lage middag gjør alt litt spennende og gøy Han bor like ved meg, så er veldig praktisk å bare gå hjem til meg selv i kveld. Har du vært på første date hjemme hos noen før? Hvordan gikk det? Erfaringer? Anonymkode: 55e70...744
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Hei! Så hyggelig Jeg var på date med en jeg hadde snakket litt med på tinder hjemme hos han første gang. Vi hadde planlagt å lage middag og spille. Jeg hadde på forhånd et inntrykk av at han ikke var typen som bare skulle ha noen hjem for å ha sex, noe jeg absolutt ikke var/er ute etter heller. Og, inntrykket jeg hadde fått stemte, det var bare veldig hyggelig uten at jeg følte at han var "ute etter noe" i det hele tatt. Andre date ble det litt mer "intimt" med litt kyss og kos, men jeg ble møtt med respekt da jeg forklarte at jeg ville vente med sex. Så, de som ikke bare er ute etter å få seg et ligg på første date er der ute de også, men det kan nok slå begge veier. Man veit aldri hva de er ute etter, men så lenge du er klar over hva du er ute etter og også gjør det klart for han (særlig hvis han prøver seg), så vil du jo fort finne ut om han er noe å satse på eller ikke som du sier. Lykke til og oppdater gjerne, synes det er spennende å høre om Anonymkode: 8652b...32a 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Så hyggelig Jeg var på date med en jeg hadde snakket litt med på tinder hjemme hos han første gang. Vi hadde planlagt å lage middag og spille. Jeg hadde på forhånd et inntrykk av at han ikke var typen som bare skulle ha noen hjem for å ha sex, noe jeg absolutt ikke var/er ute etter heller. Og, inntrykket jeg hadde fått stemte, det var bare veldig hyggelig uten at jeg følte at han var "ute etter noe" i det hele tatt. Andre date ble det litt mer "intimt" med litt kyss og kos, men jeg ble møtt med respekt da jeg forklarte at jeg ville vente med sex. Så, de som ikke bare er ute etter å få seg et ligg på første date er der ute de også, men det kan nok slå begge veier. Man veit aldri hva de er ute etter, men så lenge du er klar over hva du er ute etter og også gjør det klart for han (særlig hvis han prøver seg), så vil du jo fort finne ut om han er noe å satse på eller ikke som du sier. Lykke til og oppdater gjerne, synes det er spennende å høre om Anonymkode: 8652b...32a Åh, takk for at du deler! Dette var godt å høre Nå gleder jeg meg til i kveld. Tror faktisk det blir veldig koselig, hvis vi begge er på jakt etter det samme. Skal oppdatere når jeg kommer hjem fra daten i kveld ts Anonymkode: 55e70...744
Gjest Minesveiper Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg synes faktisk hjemmedate er koseligere enn en kaffe eller en øl i byn. Da får man på en måte gjort noe sammen annet enn bare den kaffen. Liker også å gå turer
Andreas8 Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 4 minutter siden, Minesveiper skrev: Jeg synes faktisk hjemmedate er koseligere enn en kaffe eller en øl i byn. Da får man på en måte gjort noe sammen annet enn bare den kaffen. Liker også å gå turer Støttes! 1
Ananas. Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 5 minutter siden, Minesveiper skrev: Jeg synes faktisk hjemmedate er koseligere enn en kaffe eller en øl i byn. Da får man på en måte gjort noe sammen annet enn bare den kaffen. Liker også å gå turer Enig, men ville aldri gjort det med en jeg aldri hadde møtt før. Det får vente til en andredate. Med det sagt så tror jeg ikke at en hjemmedate nødvendigvis betyr sex, det er nok mange som slapper mye bedre av hjemme og derfor foretrekker det. Jeg hadde i alle fall ikke tenkt at en andredate hjemme betydde at det måtte være sex. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Han kommer tll å voldta deg ts. Ligg unna! Anonymkode: 2d49d...e7a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Ikke rart voldtekststatistikken har økt når så mange møtes på første date hjemme hos hverandre. Kan ikke skjønne at en kvinne vil føle seg trygg hjemme hos en fremmed mann. For alt du vet kan han ha kamerater som også vil ha seg et ligg! Da er man desperat i mine øyne. For han er det bare å låse døra og han kan gjøre som han vil. Anonymkode: aaf7c...728 1
Gjest Minesveiper Skrevet 21. oktober 2016 #10 Skrevet 21. oktober 2016 1 time siden, Ananas. skrev: Enig, men ville aldri gjort det med en jeg aldri hadde møtt før. Det får vente til en andredate. Greit å vite at den man dater er skikkelig
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 Kommer aldri til å forstå folk som går frivillig hjem til noen de ikke kjenner. Håper han ikke er en av de dårlige da sliter du. Anonymkode: a71b8...df5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 Middag og film hjemme betyr så klart ikke bare sex. Det betyr middag, film og sex. En, to, tre. Tre ting. Ergo ikke bare sex. Anonymkode: 43935...db5 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Middag og film hjemme betyr så klart ikke bare sex. Det betyr middag, film og sex. En, to, tre. Tre ting. Ergo ikke bare sex. Anonymkode: 43935...db5 Er det sånn du opererer? Anonymkode: 5cc90...36a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #14 Skrevet 22. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn du opererer? Anonymkode: 5cc90...36a Og preik. Fire ting. Og ja. Anonymkode: 43935...db5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #15 Skrevet 22. oktober 2016 Etter min erfaring: ja. Anonymkode: 45423...990 2
Onar Skrevet 22. oktober 2016 #16 Skrevet 22. oktober 2016 Tror nok ikke alle er ute etter sex på første date. Nå er jeg mann og har aldri hatt sex på første date. Men kanskje greit å treffes på kafe før dere drar til han/deg. Slik at man hvertfall er på bølgelengde eller noe 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #18 Skrevet 22. oktober 2016 Hei, sorry for veldig sein oppdatering. haha. Men daten gikk kjempebra! Vi møttes med god kjemi med en gang, vi pratet masse og ble kjent over matlaginga, og da vi spiste. Deretter snakka vi en hel del, og til slutt så en film. Han prøvde seg ikke en eneste gang med å forføre meg inn til soverommet sitt. Jeg må innrømme at jeg ble litt beskymra for at han kom til å svare "du kan jo bare sove over her?" da jeg sa at jeg var trøtt etter filmen. Men han fulgte meg hjem(vi bor ikke så langt fra hverandre) og det syns jeg var veldig hyggelig Fikk inntrykk av at dette var en mann som tar dating på en ordentlig måte! Ble så letta. Vi skal møtes igjen i morgen ts Anonymkode: 55e70...744 12
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #20 Skrevet 22. oktober 2016 Høres ut som en koselig date 😊😊😊 Anonymkode: 96d7f...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå