AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Har tenkt meg en tur til tannlegen, men kun for en normal sjekk. Prisen bør helst ikke være for høy og det er fint om de har moderne utstyr. Det viktigste er uansett at tannlegen er hyggelig. Anonymkode: 70558...ef1
Fru Uperfekt Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Om du har flaks kan det jo være at odontologen kan ta deg inn. Ellers så har de fleste tannleger prisene sine på nett i dag. Endret 21. oktober 2016 av Fru Uperfekt
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Om du har flaks kan det jo være at odontologen kan ta deg inn. Ellers så har de fleste tannleger prisene sine på nett i dag. Ja, og der kan ts bruke 3 ganger så lang tid i tannlegestolen som nødvendig. Anbefaler Aud Sveen Nygaard i Strandgaten 5. Behagelig, erfaren og dyktig tannlege. Anonymkode: 80276...932
Fru Uperfekt Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og der kan ts bruke 3 ganger så lang tid i tannlegestolen som nødvendig. Anbefaler Aud Sveen Nygaard i Strandgaten 5. Behagelig, erfaren og dyktig tannlege. Anonymkode: 80276...932 De bruker stort sett ikke lengre tid enn en vanlig tannlege og prisen er det lite å si på. Har vært innom den adressen du anbefaler men kan dessverre ikke stille meg bak anbefalingen. Vet selvfølgelig ikke om det er samme tannlege siden dette er 10 år + siden. Nå skal det sies at jeg nok ikke er den enkleste pasienten pga tideligere tannlege skrekk men forventer at en utdannet tannlege skal kunne svare på enkle faglige spørsmål. Vet ikke om han er billig men det er en i Sandviken jeg har vært hos om odontologen ikke har hatt anledning som jeg har vært fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 8 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: De bruker stort sett ikke lengre tid enn en vanlig tannlege og prisen er det lite å si på. Har vært innom den adressen du anbefaler men kan dessverre ikke stille meg bak anbefalingen. Vet selvfølgelig ikke om det er samme tannlege siden dette er 10 år + siden. Nå skal det sies at jeg nok ikke er den enkleste pasienten pga tideligere tannlege skrekk men forventer at en utdannet tannlege skal kunne svare på enkle faglige spørsmål. Vet ikke om han er billig men det er en i Sandviken jeg har vært hos om odontologen ikke har hatt anledning som jeg har vært fornøyd med. Odontologen har jeg jobbet på, dermed vet jeg at dine påstander om tidsbruk ikke stemmer. Det stemmer heller ikke qt du kan ha vært hos samme tannlegekontor som Aud jobber på, for det har ikke eksistert for 10 år siden. Aud har drevet tannlegepraksis på Kokstad, før hun opprettet Ulriksdaltannlegepraksis. Denne ble solgt for noen år siden og Aud har vært ute av yrket noen år før hun nå har startet opp igjen en dag i uken. Anonymkode: 80276...932
Fru Uperfekt Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Odontologen har jeg jobbet på, dermed vet jeg at dine påstander om tidsbruk ikke stemmer. Det stemmer heller ikke qt du kan ha vært hos samme tannlegekontor som Aud jobber på, for det har ikke eksistert for 10 år siden. Aud har drevet tannlegepraksis på Kokstad, før hun opprettet Ulriksdaltannlegepraksis. Denne ble solgt for noen år siden og Aud har vært ute av yrket noen år før hun nå har startet opp igjen en dag i uken. Anonymkode: 80276...932 Vet at det lå på samme adresse og som du kanskje så så tok jeg å la med en betenkning i svaret mitt. Merkelig da, siden jeg og mine barn har benyttet oss av odontologen i 10-15 år og jeg har ikke inntrykk at de bruker lengre tid enn f.eks min manns tannlege eller skoletannlegene ei heller min tideligere tannlege. Nå vêr jeg ikke hvilken avdeling på odontologen du har arbeidet på slik at det ikke er mulig for meg å svare om jeg og/eller mine har benyttet seg av den.
drue Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Øyvind Simonsen ved Tannklinikken 5-3 i Bergen sentrum. Super tannlege. Studentrabatt har de også hvis det er aktuelt
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 43 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: De bruker stort sett ikke lengre tid enn en vanlig tannlege og prisen er det lite å si på. Jeg hadde dessverre odontologen som skoletannlegetilbud, det tar mye lengre tid enn en vanlig tannlege og det er studenter som ufører behandlingen. Alle med tidsnød eller et snev av tannlegeskrekk bør skygge banen. Jeg anbefaler Tannlegehuset på Landås, har gått både til Kjetil Vatne og Geir Tvedt og er veldig fornøyd. De har studentrabatt også hvis det er aktuelt. Anonymkode: c4daa...a33
Fru Uperfekt Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde dessverre odontologen som skoletannlegetilbud, det tar mye lengre tid enn en vanlig tannlege og det er studenter som ufører behandlingen. Alle med tidsnød eller et snev av tannlegeskrekk bør skygge banen. Jeg anbefaler Tannlegehuset på Landås, har gått både til Kjetil Vatne og Geir Tvedt og er veldig fornøyd. De har studentrabatt også hvis det er aktuelt. Anonymkode: c4daa...a33 De har egne tannleger til de med tannlegeskrekk, og de er ferdig utdannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå