AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Noen som har brukt Elkjøp sin åpent kjøp? Hvordan funker det? Jeg kjøpte en dvdspiller, fikk beskjed om at den skulle ta Blu Ray av en som jobber der, men det gjør den ikke.. Fikk hjelp av de til å finne den.. Prduktet virker jo, men det var ikke det jeg skulle ha.. Har jeg noe rettigheter? Føler meg lurt, selv om jeg burde ha sjekket det selv og.. Hadde dårlig tid, så bare betalte og gikk ut.. Anonymkode: 229bb...4ab
Amya Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Åpent kjøp betyr nettopp det. Du kan levere produktet tilbake innen 30 dager om du vil. 1
Gjest Margit Spat Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Der skal du ikke ha noe problem. Så lenge det er mindre enn 30 dager siden, så tar du bare med kvittering og emballasje og går tilbake med den ubrukelige spilleren.
MapleSirup Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 .Du trenger ingen grunn, nei. Bare å levere 1
Gjest SuperSonic Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Du trenger ingen grunn. Men jeg ville gitt beskjed slik de ikke gjør samme feilen på nytt.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har brukt Elkjøp sin åpent kjøp? Hvordan funker det? Jeg kjøpte en dvdspiller, fikk beskjed om at den skulle ta Blu Ray av en som jobber der, men det gjør den ikke.. Fikk hjelp av de til å finne den.. Prduktet virker jo, men det var ikke det jeg skulle ha.. Har jeg noe rettigheter? Føler meg lurt, selv om jeg burde ha sjekket det selv og.. Hadde dårlig tid, så bare betalte og gikk ut.. Anonymkode: 229bb...4ab Du har fått noe annet enn du ba om. Dette er en reklamasjon, og uavhengig av 30 dagers åpent kjøp. Bare ta den med tilbake. Anonymkode: b62ce...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå