AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 På forsiden er det nå fem telle tråder. Jeg mener at så mange tråder bare for TULL rett og slett ødelegger for forumet. Jeg kommer hit får å finne interessante diskusjoner, og disse tåpelige trådene tar opp mye plass på første siden. Er det virkelig nødvendig med fem aktive telletråder?! Anonymkode: 0a339...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: På forsiden er det nå fem telle tråder. Jeg mener at så mange tråder bare for TULL rett og slett ødelegger for forumet. Jeg kommer hit får å finne interessante diskusjoner, og disse tåpelige trådene tar opp mye plass på første siden. Er det virkelig nødvendig med fem aktive telletråder?! Anonymkode: 0a339...b3d Hvis du ikke liker noen tråder, så er det bare å overse dem. Det er en god del tråder her på forumet, som interesser meg absolutt null og niks. Men folk har rett og slett forskjellige interesser. Anonymkode: fbc93...f57
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg kikker som regel kun på forsiden, uten å bla med ned i under kategoriene som regel. Så kun det på forsiden som blir lest! Irriterende at det er minst fem telletråder som tar opp plass der da. Trenger man virkelig så mange? Telle til 10,000, 1 milliard, telle ned osv psv. Anonymkode: 0a339...b3d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg klikker i alle fall nedover, og klikker på diverse kategorier som faktisk er interessante for meg... Anonymkode: fbc93...f57
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Telletrådene blir alltid mye mer aktive når det opprettes tråder som klager på telletrådene Anonymkode: 31f53...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå