østlandsjenta Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Som mange andre har også jeg tenkt til å lage pakkekalender til kjæresten, som for øvrig er 27 år og sivilingeniør. Vi skal gi gave annen hver dag, men jeg vil så gjerne gi han ting han blir glad for og ikke bare slenger innerst i skapet. Jeg tar i mot alle tips. Gavene skal være både ting han har bruk for og blir glad for. Alle tips tas i mot med stor takk Foreløpig har jeg kommet på følgende innhold: Varme, deilige sokker. God øl Votter/hansker En opplevelse for han og meg i desember. Gjerne noe romantisk.
baebae Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Snuser han? Jeg pleier å gi: tskjorte kort/brev bilde sokker boxershorts kino godteri bok spill massasje middag spandere kaffe på date verktøy lommebok noe god bakst
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 ♥ Lapp der det står at kjæresten får sin favorittrett til middag♥ To kinobilletter♥ Gavekort på massasje fra deg i f.eks 30 minutter♥ Massasjeolje♥ Romantisk dikt♥ Love Hearts godteri♥ En lapp hver dag med forskjellige grunner til at du elsker han/henne♥ Frokost på senga♥ Et sexy bilde av deg♥ God kaffe♥ Konfekt du har laget selv♥ Konsertbilletter ♥ Server kjæresten din frokost på sengen♥ Dans sammen til en av låtene dere hørte mye på da dere ble sammen♥ Se en romantisk film sammen♥ En lapp med ett nytt, morsomt kallenavn til kjæresten♥ Kjærestens favorittjuleøl♥ Minikalender med frekke bilder av deg♥ God te♥ Badekuler♥ Parfyme/kremprøve fra parfymeri♥ Kule sokker Kilde: http://julegavetips.blogspot.no/2012/11/pakkekalender-til-kjresten.html Anonymkode: 11bd4...f01
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Julekalender til voksne mennesker er utrolig kleint. Anonymkode: ac018...afd
minister-mio Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Julekalender til voksne mennesker er utrolig kleint. Anonymkode: ac018...afd Jeg syntes det er så koselig jeg 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Ølglass, deodorant/parfyme, (bord)kalender (wumo, pondus e.l.), bok/blad, slips/sløyfe. Anonymkode: ecbd5...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå