Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å bli avvent fra Pepsi Max?

Anbefalte innlegg

Gjest Carrie_
Skrevet

Har noen her kuttet ut Pepsi Max? Hvor lang tid tok det før suget og hodepinen ga seg?

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Hvordan går det? Husker det tok noen dager før det fysiske gikk bort. Så gikk jeg på en cola zero-smell.. Så nå må jeg på rehab igjen...

Skrevet

Drikk kaffe i steden, så slipper du hodepine.

Anonymkode: 7bcea...d8e

• Liker 1
Skrevet

Følger denne her. Hater pepsi, tåler det heldigvis ikke så drikker det ikke, men min partner drikker det hver dag. Sier det er vanskelig å slutte...

Skrevet

Uff har også drukket en del av det der ja... og da helst i boks. Dyrt og usunt. 

Gikk vel helt over etter kanskje 2 uker. Nå er det lenge siden jeg har drukket det, og det smaker ikke godt lenger om jeg tar en slurk av det. Jeg erstattet det med te, funket for meg. 

Skrevet

Må på pepsimax-rehab selv.  Men haaater hodepinen jeg får av å gå et par dager uten.
hvordan har det gått for deg siden du startet tråden?

På 21.10.2016 den 12.54, Carrie_ skrev:

Har noen her kuttet ut Pepsi Max? Hvor lang tid tok det før suget og hodepinen ga seg?

Skrevet

Går ikke rett og slett. Er for goodt!

Skrevet

Jeg drikker mye pepsi max, men har begynt å drikke mer grønn te istedet! Fungerer fint

Anonymkode: 51317...08c

Skrevet

Jeg ga opp brus for tennenes skyld. Var avhengig av pepsi max. Det to et par dager/en uke før det gikk helt fint. Nå drikker jeg bare vann.

Anonymkode: 2f274...2cb

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ga opp brus for tennenes skyld. Var avhengig av pepsi max. Det to et par dager/en uke før det gikk helt fint. Nå drikker jeg bare vann.

Anonymkode: 2f274...2cb

Flink!

Mitt mål også:)

Anonymkode: fee0c...ea7

Skrevet

Så land tid som du bestemmer deg for. Har du motivasjon til å slutte, klarer du det på dagen. Spør deg selv hvorfor du skal slutte, lag en liste over fordeler ved å slutte :) 

Anonymkode: bc445...755

Skrevet

Hadde ikke sug eller hodepine.

Var bare å la være å kjøpe.

Jeg har kun drukket det periodevis da, i korte perioder på 3-4 dager noen få ganger i året.

Anonymkode: b3869...325

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så land tid som du bestemmer deg for. Har du motivasjon til å slutte, klarer du det på dagen. Spør deg selv hvorfor du skal slutte, lag en liste over fordeler ved å slutte :) 

Anonymkode: bc445...755

Det er plagene som følger med å slutte som er problemet - for min del i hvert fall. Klarer meg fint uten Pepsi Max, men det er hodepinen og at jeg føler meg uvel som gjør at jeg ikke har sluttet. Som jeg forstår TS er det hvor lenge hun må regne med å føle seg uvel som er spørsmålet. Må si jeg lurer på det samme selv.

Skrevet

Jeg sluttet uten problemer når jeg ble gravid for seks år siden. Men før det slet jeg skikkelig med hodepine, og ga opp hver gang jeg prøvde å slutte. Kaffe hjalp ikke. Lurer på hvorfor så mange er avhengige av pepsi max...vet ikke om noen som er avhengige av feks cola light?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...