Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg sliter med tørt og porøst hår. Det er fint så lenge jeg er inne eller det er tørt vær, men så fort det kommer ut i litt luftfuktighet blir det brusete fordi håret trekker til seg all fuktighet det kan få! Jeg mister også en del hår fortida. Ser det ligger igjen på børsten eller når jeg drar gjennom håret. Har vel vært sånn i 2-3 mnd i hvertfall. Er det noen som har funnet gode produkter for tørt og porøst hår og røyting? Håret blir også fort tuggete. Bruker normalt Joico K-pak-serien (shampo, balsam og hårkur), men jeg trenger noe bedre! Har også prøvd Redken Extreme-serien. Bruker alltid balsam og kurer det ca 1-2 ganger i uka etter anbefaling fra frisør. Jeg tar forresten B-vitaminer (har vitaminmangel) og er skeptisk til andre piller fra helsekosten...

Anonymkode: adc77...b66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pureology - Hydrate serien 😍 Joico k-pak og redken extreme er proteiner, ikke fuktighet. Du trenger nok noen produkter som gir fuktighet. Anbefaler virkelig Hydrate serien fra Pureology. Beste jeg noengang har brukt. Kommer aldri til å slutte. 

Anonymkode: d6247...ff0

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pureology - Hydrate serien 😍 Joico k-pak og redken extreme er proteiner, ikke fuktighet. Du trenger nok noen produkter som gir fuktighet. Anbefaler virkelig Hydrate serien fra Pureology. Beste jeg noengang har brukt. Kommer aldri til å slutte. 

Anonymkode: d6247...ff0

Tusen takk for svar. Skal absolutt sjekke det ut! :-)

Anonymkode: adc77...b66

Skrevet

Har du forsøkt å farge håret? Håret mitt var likens som ditt, men så farget jeg det en anelse mørkere. Ble kjempestor forskjell! Sa det til frisøren og hun sa at ja disse hårfargene var som noen skikkelige hårkurer for håret. :) Bruker du forresten hårkur? Jeg bruker denne: https://www.haarproductshop.nl/en/revlon-uniq-one-super10-hair-mask.html Fikk den anbefalt av frisør etter at hun så på håret mitt. Skikkelig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...