AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hvordan har erfaringene vært med å bestille fra vita.no? Pakker de varene godt i esker eller kommer de i konvolutt? Leveringstid? Anonymkode: c91bf...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Del Skrevet 21. oktober 2016 Mange ganger. De leverer i løpet av noen dager. Om du får dem i polstret konvolutt eller eska kommer jo an på hva du har bestilt. Generelt er det jo aldri noe problem med leveringstiden hos nettbutikker som er knyttet til store kjeder, Vita, Expert osv. Anonymkode: 18a23...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetrovaFire Skrevet 24. oktober 2016 #3 Del Skrevet 24. oktober 2016 Ja jeg har bestilt fra vita og er kjempefornøyd. Rask levering, og man får ofte litt vareprøver med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Del Skrevet 24. oktober 2016 Superfornøyd! Får varene kjapt og de er godt pakket! Noen ganger får jeg varene allerede dagen etter jeg har bestilt dem. Får alltid med vareorøver og en hyggelig hilsen! Full score! Anonymkode: 5f3ff...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizard queen Skrevet 25. oktober 2016 #5 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jepp det har jeg, veldig fornøyd Pakningen varierer etter hva du har kjøpt men jeg har aldri opplevd at noe har blitt ødelagt, kommer kjempefort også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #6 Del Skrevet 12. november 2016 Var hovedsaklig neglelakk jeg ville bestille - kommer det sannsynligvis i konvolutt siden det er såpass lite? foretrekker alltid å få det i skikkelig eske som tåler litt mer... Anonymkode: c91bf...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå