AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Del Skrevet 21. oktober 2016 Noen som har forsøkt dette en stund? Har kjøpt inn noen slike onico og synes det funker ok for abstinenser. Har brukt snus i over 20 år og skal slutte. Men klarer det ikke uten noen form for "hjelp" enten nikotinfri snus eller skrå. Men hørte noen sa at dette var mega skadelig for tannkjøtt, noen som har opplevd det? Og det inneholder jo salmiak det er vel neppe bra heller. Anonymkode: 4af1c...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Del Skrevet 21. oktober 2016 Har brukt det tidligere når jeg har sluttet. Har begynt på igjen, men skal slutte nå. Forhåpentligvis for godt denne gangen. Må også ha nikotinfri snus i starten. Jeg gikk lei av den nikotinfrie etter noen uker, så har bare brukt de en stund før jeg sluttet helt med snus. Med en gang onico kom var den vel ikke helt bra for tenner/tannkjøtt, men tror de har utbedret den siden da. Var ikke noe stort problem for min del som bare brukte den i korte perioder hvertfall. Tror nok ikke de har vaskemiddelet salmiakk i snusen. Det er nok lakrissmak. Ellers finnes det noen andre merker som jeg ikke har prøvd, som Kickup. Anonymkode: 97d5a...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå