Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #21 Skrevet 22. november 2004 Løper tilbake til Alex og bruker det gamle knepet med at det er viktig å sitte tett sammen for å holde varmen. Og ber henne legge leppene mot mine så vi kan puste varm luft inn i hverandre. Og Alex tror på alt det Serpico sier , og legger leppene sine mot hans for å bli varm Grenny ,det var du som startet . Kaster en kjempe snøball mot Grenny som treffer hele henne
Serpico Skrevet 22. november 2004 #22 Skrevet 22. november 2004 *Jeg har glemt hele snøballkrigen og konsentrer meg om å puste varm luft inn i Alex.........med tunge.*
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #23 Skrevet 22. november 2004 *Jeg har glemt hele snøballkrigen og konsentrer meg om å puste varm luft inn i Alex.........med tunge.* :oops:
Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #24 Skrevet 22. november 2004 Kaster en kjempe snøball mot Grenny som treffer hele henne Jeg skal sladre til mamma'n din, såh! *løper gråtende hjem*
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #25 Skrevet 22. november 2004 Dakar Grenny :trøste: Ber Serpico varme henne også
Serpico Skrevet 22. november 2004 #26 Skrevet 22. november 2004 *Ser i øyekroken at Greeny griner og løper hjem....tenker at da er vi endelig alene* Hva med en tur i soveposen Alex? Der er det skikkelig varmt?
Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #27 Skrevet 22. november 2004 Hva med en tur i soveposen Alex? Der er det skikkelig varmt? (Soveposen er full av kløpulver som jeg helte oppi sist sommer)
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #28 Skrevet 22. november 2004 Serpico Nå må du føge med da Ber Serpico varme henne også
Serpico Skrevet 22. november 2004 #29 Skrevet 22. november 2004 Hva er det som klør Alex????!!! HAr du....Har du....FLATLUS!!!!????? IIiiiiiiik!!! Døpper Alex i snøen som straff!!! Om og om igjen!! Grrrrr!!!
Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #30 Skrevet 22. november 2004 Serpico Nå må du føge med da Pffft! *fnyser, og kaster på det lange, glansfulle håret* Næh! Nå kan han bare hadet så godt! :armene i kors smiley:
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #31 Skrevet 22. november 2004 :cry: og jeg som begynte å bli sååååå het- om ca 2 min hadde jeg faktisk sagt ja til nesten hva som helst men nå - nei nå kan det være det samme. Klasker en isklump ned i buksa til Serpico og kaster en mega ball mot Grenny som treffer henne i ryggen så hun tryner med ansiktet ned i snøen
Midnattsol Skrevet 22. november 2004 #32 Skrevet 22. november 2004 :o Middis stiller seg litt på sidelinjen og setter opp et bord med varme boller og varm sjokolade. "Værsågoood!" *setter seg ned, spiser boller og ser på kriginga*
Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #33 Skrevet 22. november 2004 kaster en mega ball mot Grenny som treffer henne i ryggen så hun tryner med ansiktet ned i snøen Grenny? Har du begynt å kaste snøballer på uskyldige tilskuere også, nå? :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #34 Skrevet 22. november 2004 Grenny? Har du begynt å kaste snøballer på uskyldige tilskuere også, nå? :fy: Pokkern Bomma og traff en eller annen dust- kaster en ny mot Greensky og får en fulltreffer. Løper bort og gjemmer meg bak midtnattsol og drikker varm sjokolade . Tusen takk :-)
Serpico Skrevet 22. november 2004 #35 Skrevet 22. november 2004 Nå er jeg sint kan dere tro!!! Grrrrrr!!! Men....hei!!....hva er det??? Sjokolade og boller...det hadde smakt.....namm....og en sneksen jente også.....*retter på kragen og rusler over til Middis* Hei søta....nei det er ikke bare fordi jeg er glad for å se deg, det er også en istapp fra Alex. hehe.
Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #37 Skrevet 22. november 2004 Vurderer et øyeblikk å bare stå alene, bare i trass, men duften av kakao og boller blir for fristende.
Serpico Skrevet 22. november 2004 #38 Skrevet 22. november 2004 Tror dette går mot snøballfred....gumler på bollene til Midnattsol i stedet.
Midnattsol Skrevet 22. november 2004 #39 Skrevet 22. november 2004 Kommer seg på bena igjen og ser at alle gumler boller og drikker kakao. Hmmm...Lager en snøball, sniker seg bak et tre, kaster og treffer Serpico i nakken så det renner iiiiiskaldt nedover ryggen. *hæhæ* Tror jeg holder meg litt bak treet.....
Serpico Skrevet 22. november 2004 #40 Skrevet 22. november 2004 AU!!! Hei!! Hvem var det?????!!! *Teller opp.....Greeny er her....uskyldigheten selv der hun står....Alex er her...like ren og uskyldig....plystrende......men Midnattsol mangler....Hmmm....dette blir for komplisert.....finner ikke ut hvem det kan være......spiser videre.* Nammm. Gode boller du har Middi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå