Gå til innhold

Snøballkrig

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Noen som blir med? :sjarmor: *står klar med en snøball i hånda*

Gjest Anonymous
Skrevet

* Traff greeny midt i fleisen og nå renner den ned nakken din * :tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet

:o ÅÅåååh! *grøsse* DEN skal du få igjen for! Stapper en snøball oppi jakka di! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

* Stapper en ned i buksa til Grenny, mens jeg løper skrikende mot borgen til Serpico

Skrevet

*Ligger fortsatt bak borgen min og pakker snøballer til den store gullmedaljen. Planlegger tidenes bakholdsangrep.* :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jasså, dere rotter dere sammen? :evil: Hevn, hevn! :sjarmor: *finner fram iskanonen og ler ondt*

Skrevet

Gamle Alex får seg en overraskelse ved borgen. Aldri før har vel så mange snøballer truffet en så vakker jente på så kort tid. Gamle Alex er hvit!

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Gamle Alex får seg en overraskelse ved borgen. Aldri før har vel så mange snøballer truffet en så vakker jente på så kort tid. Gamle Alex er hvit!

:sjarmor:

:ler: kan jeg få slå meg sammen deg så tar vi Greeny sammen?

Har med litt vann så kan vi lage isklumper :sjarmor:

Skrevet

Har med litt vann så kan vi lage isklumper :sjarmor:

Hvem kan si nei til et slikt argument. Kom med vannet baby. Greeny is going down! :sjarmor::sjarmor:
Gjest GreenSky
Skrevet

Serep er en sleiping, ja! Me like! :sjarmor: Ikke at det hjelper deg noe nå. *Løper bak ryggen til Serep og kaster alle snøballene jeg har* De treffer både rygg og nakke! :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Vil du ikke hevne deg, alex? kom med vannet! :sjarmor:

Skrevet

Iiiiiiiiik!! Kaaaaaaldt!!!

Hevnen er søt og kald Green.

Sier til Alex: La oss ikke vente til vannet har frosset. Vi gir Greeny buksevann istedet!!!?

Gjest Anonymous
Skrevet

Stapper istapper ned i buksa til Grenny , mens jeg binder hendene bak ryggen og ruller deg rundt i snøen :o Begynner å bli litt voldelig dette :sjarmor:

Skrevet

Mens jeg tar en håndfull med snø og løfter hodet til Greeny etter håret og gnir snøen i ansiktet hennes.

HAHAHAHAHA!!! :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

:hoho:

*ler rått av de ynkelige hevn-forsøket*

River av tauet og roper: Vræææææl (nå er jeg sinna)

henter fram iskanonen, og spyler både Alex og Serp med isvann! Hah! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Brrrrrr- det var jaggu kald.

Flørter litt med Serpico i håp at han kan varme meg litt :sexy:

Skrevet

*Fanger isvannstrålen i munnen og løper etter Greeny, fanger henne og spruter vannet mellom Kurt Nilsen glipen i fortennene mine og ned i buksen hennes*

Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt!

HAH!!

Skrevet

Løper tilbake til Alex og bruker det gamle knepet med at det er viktig å sitte tett sammen for å holde varmen. Og ber henne legge leppene mot mine så vi kan puste varm luft inn i hverandre. :sjarmor::sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Så slemme dere er! :( LilleBille, trenger deg på mitt parti!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...