AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Hahaha dette er kanskje rart spørsmål men, slipper vi kvinner inn på strippeklubb? Eller er det kun for menn ? Jeg som kvinne vil prøve noe nytt, se litt bare. 😄 Anonymkode: 371a4...d4b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hahaha dette er kanskje rart spørsmål men, slipper vi kvinner inn på strippeklubb? Eller er det kun for menn ? Jeg som kvinne vil prøve noe nytt, se litt bare. 😄 Anonymkode: 371a4...d4b Du slipper inn, men moro eller hyggelig er det ikke. Anonymkode: 50a0e...f85 3
Kk93 Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du slipper inn, men moro eller hyggelig er det ikke. Anonymkode: 50a0e...f85 Hvordan er det å være kvinne på strippeklubb ? Blir jeg sittende bare å se på desp menn som sikler?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, Kk93 skrev: Hvordan er det å være kvinne på strippeklubb ? Blir jeg sittende bare å se på desp menn som sikler? Nja, det er en del av de. Det er også en del herrer med slips der som bare tar en lunsj sammen der. Og så er det kvinnene som tydelig ikke trives med det de gjør, men åler seg inn på mennene i håp om å få noen sedler. Når jeg sier at det hverken er moro eller hyggelig så er ikke det en eller annen feministisk frase. Jeg er mann og har vært der. Jeg syntes ikke det var hverken moro eller hyggelig. Anonymkode: 50a0e...f85 6
jabx Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 2 minutter siden, Kk93 skrev: Hvordan er det å være kvinne på strippeklubb ? Blir jeg sittende bare å se på desp menn som sikler? Det er vel kanskje utdrikkingslag der, f.eks.? Endret 21. oktober 2016 av jabx
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Noen som har erfaring med Dreams showbar i Trondheim ? Anonymkode: 371a4...d4b
annebanane Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Ja, men vær forberedt på å måtte betale mer for inngang og alkohol om du ikke forhandler godt.
Gjest canacas Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Vært mange ganger. Koster ingenting i inngang for damer og ordinær pris for drikke. Kjør på!
Onar Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 4 timer siden, canacas skrev: Vært mange ganger. Koster ingenting i inngang for damer og ordinær pris for drikke. Kjør på! Ola la, hvordan var det da for deg som kvinne?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 4 minutter siden, Onar skrev: Ola la, hvordan var det da for deg som kvinne? Ville ikke ha dratt alene. For det er jo ikke et sted du drar for å danse og sånn komme i snakk med ukjente. Jeg har vært på strippeklubb noen ganger i utlandet, sammen med mannlige kollegaer. Det er helt OK, selv om jeg får vondt av de stripperne som tydelig misliker jobben sin. Feministen i meg rører naturligvis på seg, men jeg tenker at for de fleste av stripperne hadde alternativet til stripping vært prostitusjon. Anonymkode: 0ae00...487
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke ha dratt alene. For det er jo ikke et sted du drar for å danse og sånn komme i snakk med ukjente. Jeg har vært på strippeklubb noen ganger i utlandet, sammen med mannlige kollegaer. Det er helt OK, selv om jeg får vondt av de stripperne som tydelig misliker jobben sin. Feministen i meg rører naturligvis på seg, men jeg tenker at for de fleste av stripperne hadde alternativet til stripping vært prostitusjon. Anonymkode: 0ae00...487 Har vært på strippeklubb et par ganger, har da bare diltet etter -for eksempel klassetur på høyskolen. Ble der veldig kort siden feminismen i meg som mann våkner opp. Ble ikke der lenge for å si det sånn. Gjør vondt i sjela å se folk "selge" seg. hilsen ola la Anonymkode: 041fa...59c
Gjest Coolaid Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha dette er kanskje rart spørsmål men, slipper vi kvinner inn på strippeklubb? Eller er det kun for menn ? Jeg som kvinne vil prøve noe nytt, se litt bare. 😄 Anonymkode: 371a4...d4b Det blir mer og mer vanlig at kvinner går på strippeklubb, spesielt i utlandet, og ser på andre kvinner. Kanskje mest vanlig å gå sammen med en partner men også uten. Podcasten Sexnerd Sandra har to episoder som handler om alt du lurer på med stripping. Du finner henne nå også på Spotify, Sexnerd Sandra Endret 22. oktober 2016 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 På 21.10.2016 den 11.50, AnonymBruker skrev: Nja, det er en del av de. Det er også en del herrer med slips der som bare tar en lunsj sammen der. Og så er det kvinnene som tydelig ikke trives med det de gjør, men åler seg inn på mennene i håp om å få noen sedler. Når jeg sier at det hverken er moro eller hyggelig så er ikke det en eller annen feministisk frase. Jeg er mann og har vært der. Jeg syntes ikke det var hverken moro eller hyggelig. Anonymkode: 50a0e...f85 Hei, takk for at du skriver dette i kveld. I det siste vært på tanken å ta steget til å dra på strippeklubb som jeg har vært nysgjerrig på åssen er i mange år. Hvis man ser at kvinnene mistrives setter jeg veldig pris på denne advarselen!!! Typen min sier at proffe strippere koser seg, at strippeklubb er spennende og at det kun er horene på gata eller utenlandske evn undergrunns strippeklubber som mistrives! Anonymkode: 94d05...474
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå