AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Flere her som ikke har fått foreldrepenger fra nav enda?! Har pleid å få den 20. men ikke kommet noe enda. Vet hva de har skrevet på sidene, om "innen siste virkedag i måneden". Utrolig irriterende å ikke vite når pengene kommer, og håper det er flere som ikke har fått enda, så det ikke bare er meg det gjelder. Anonymkode: 73193...e5e
atropos Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg fikk i går. Har du sett på dine sider på nav.no? Utrolig irriterende at de ikke har en fast dato de betaler ut på. Jeg blir sprø av sånt 🙄
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Ja jeg har sett der! Det står kun utbetalingen jeg fikk i september. Kan de komme litt senere fordi barnet er over 10 uker nå? At man går over på fellesperioden . Det er utrolig irriterende! Er jo ganske avhengig av pengene.. 🙄 Anonymkode: 73193...e5e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 1 time siden, atropos skrev: Jeg fikk i går. Har du sett på dine sider på nav.no? Utrolig irriterende at de ikke har en fast dato de betaler ut på. Jeg blir sprø av sånt 🙄 Vet du hvor lang tid det tar fra de dukker opp der til de blir utbetalt? Ikke ts, men hos meg står de over kommende utbetalinger, men ikke noen dato på når de kommer.. Anonymkode: 7e29e...bb6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Helt vanlig at utbetalingsdatoer plutselig kommer senere. Du må bare gå utifra at utbetalingen er siste virkedag i måneden, er ikke verre enn det. De begynner å kjøre ut utbetalingene rundt den 20. Anonymkode: fc8fd...fcd
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt vanlig at utbetalingsdatoer plutselig kommer senere. Du må bare gå utifra at utbetalingen er siste virkedag i måneden, er ikke verre enn det. De begynner å kjøre ut utbetalingene rundt den 20. Anonymkode: fc8fd...fcd Det har du rett i! Bare begynner å lure når andre har fått og ikke jeg. Typisk hvis det skulle være noe som gjør at jeg ikke får betalt. Da venter jeg i spenning i 10 dager til 😉 Anonymkode: 73193...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå