Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som opplever perioden rett føre orgasme, som bedre og mer intens enn selve orgasmen?

Jeg gjør det, når orgasmen kommer er jo det sef intenst å sykt deilig, men da er lissom målet nådd å kroppen fått sitt:) 

Det blir spesielt intenst de gangene når orgasmen blir stanses mange ganger, rett føre det går for meg. Kroppen er så intenst fokusert på orgasme å nytelsen. Intensiteten å jaget etter orgasme, er så sterk å intens at kroppen spennes å rister i krampe å stønningen blir ukontrollert. Jeg blir hysterisk av det å er mye villere å bråker mye mer, rett føre orgasme, enn under selve orgasmen. Da slippes jo lissom alt ut å demningen brister.

Andre som også har det sånn?

Anonymkode: 93ae3...55d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ganske vanlig.

Øyeblikket før orgasme er veldig deilig, og når jeg klarer å balansere der lenge, er det veldig godt.

Men det varierer jo litt hva man vil. Noen ganger er det godt å ha et kjapt knull, ferdig med det hele. Andre ganger ønsker jeg bare å nyte og la det hele vare, lenge, lenge.

Enda mer er det vel for en mann, siden det er vanskelig å fortsette etter orgasmen. Mens dama kan komme flere ganger, holder jeg meg rett før point-of-no return. Da er det deilig og det bare varer og varer.

Skrevet
6 timer siden, stan skrev:

Øyeblikket før orgasme er veldig deilig, og når jeg klarer å balansere der lenge, er det veldig godt.

Men det varierer jo litt hva man vil. Noen ganger er det godt å ha et kjapt knull, ferdig med det hele. Andre ganger ønsker jeg bare å nyte og la det hele vare, lenge, lenge.

Enda mer er det vel for en mann, siden det er vanskelig å fortsette etter orgasmen. Mens dama kan komme flere ganger, holder jeg meg rett før point-of-no return. Da er det deilig og det bare varer og 

Skrevet
6 timer siden, stan skrev:

Enda mer er det vel for en mann, siden det er vanskelig å fortsette etter orgasmen. Mens dama kan komme flere ganger, holder jeg meg rett før point-of-no return. Da er det deilig og det bare varer og varer.

Har det sånn jeg også. Jeg liker veldig godt å utsette orgasmen så lenge som mulig. Den tiden er bare sååå deilig. Bruke lang tid, stoppe opp rett føre å fortsette, er til å bli gal av.

Noen ganger er det deilig å kjøre på til orgasmen kommer, men liker best å holde på lenge lenge. 

Er jo med både på  å utsette orgasmen og å gjøre orgasmen mye sterkere å lengre. Vinn vinn på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...