AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Noen som opplever perioden rett føre orgasme, som bedre og mer intens enn selve orgasmen? Jeg gjør det, når orgasmen kommer er jo det sef intenst å sykt deilig, men da er lissom målet nådd å kroppen fått sitt Det blir spesielt intenst de gangene når orgasmen blir stanses mange ganger, rett føre det går for meg. Kroppen er så intenst fokusert på orgasme å nytelsen. Intensiteten å jaget etter orgasme, er så sterk å intens at kroppen spennes å rister i krampe å stønningen blir ukontrollert. Jeg blir hysterisk av det å er mye villere å bråker mye mer, rett føre orgasme, enn under selve orgasmen. Da slippes jo lissom alt ut å demningen brister. Andre som også har det sånn? Anonymkode: 93ae3...55d 1
stan Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Det er nok ganske vanlig. Øyeblikket før orgasme er veldig deilig, og når jeg klarer å balansere der lenge, er det veldig godt. Men det varierer jo litt hva man vil. Noen ganger er det godt å ha et kjapt knull, ferdig med det hele. Andre ganger ønsker jeg bare å nyte og la det hele vare, lenge, lenge. Enda mer er det vel for en mann, siden det er vanskelig å fortsette etter orgasmen. Mens dama kan komme flere ganger, holder jeg meg rett før point-of-no return. Da er det deilig og det bare varer og varer.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 6 timer siden, stan skrev: Det er nok ganske vanlig. Øyeblikket før orgasme er veldig deilig, og når jeg klarer å balansere der lenge, er det veldig godt. Men det varierer jo litt hva man vil. Noen ganger er det godt å ha et kjapt knull, ferdig med det hele. Andre ganger ønsker jeg bare å nyte og la det hele vare, lenge, lenge. Enda mer er det vel for en mann, siden det er vanskelig å fortsette etter orgasmen. Mens dama kan komme flere ganger, holder jeg meg rett før point-of-no return. Da er det deilig og det bare varer og Anonymkode: 93ae3...55d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 6 timer siden, stan skrev: Det er nok ganske vanlig. Øyeblikket før orgasme er veldig deilig, og når jeg klarer å balansere der lenge, er det veldig godt. Men det varierer jo litt hva man vil. Noen ganger er det godt å ha et kjapt knull, ferdig med det hele. Andre ganger ønsker jeg bare å nyte og la det hele vare, lenge, lenge. Enda mer er det vel for en mann, siden det er vanskelig å fortsette etter orgasmen. Mens dama kan komme flere ganger, holder jeg meg rett før point-of-no return. Da er det deilig og det bare varer og varer. Har det sånn jeg også. Jeg liker veldig godt å utsette orgasmen så lenge som mulig. Den tiden er bare sååå deilig. Bruke lang tid, stoppe opp rett føre å fortsette, er til å bli gal av. Noen ganger er det deilig å kjøre på til orgasmen kommer, men liker best å holde på lenge lenge. Er jo med både på å utsette orgasmen og å gjøre orgasmen mye sterkere å lengre. Vinn vinn på en måte. Anonymkode: 93ae3...55d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå