Gå til innhold

What Rank in a Wolf Pack Would You Be?

Anbefalte innlegg

Gjest Black Amethyst
Skrevet

http://www.playbuzz.com/shelbyj10/what-rank-in-a-wolf-pack-would-you-be

You are the Beta!
You
You are the Beta! You are right below the rank of Alpha, and are ready to step up anytime the Alpha pair get sick, leave, or die. You are ready to lead, but aren't quite yet ready to take on the older adults. Your love for your family will make you a great Alpha some day.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpet på omega-the lone wolf.
Men...Ble Beta..... :fnise: 

Gjest Black Amethyst
Skrevet
1 minutt siden, Chibi skrev:

Hadde håpet på omega-the lone wolf.
Men...Ble Beta..... :fnise: 

Beta er jo ikke så ille det heller? :) Men hvordan tror du Omega the lone wolf er? Den som ikke er i gruppe men går helt alene?

Skrevet

Leonardo DiCaprio :wink:

Anonymkode: c45e2...c93

Gjest Black Amethyst
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leonardo DiCaprio :wink:

Anonymkode: c45e2...c93

Du har tydelig svart på feil tråd siden denne ikke har noe med Leonardo DiCaprio å gjøre. 

Skrevet
5 timer siden, Black Amethyst skrev:

Beta er jo ikke så ille det heller? :) Men hvordan tror du Omega the lone wolf er? Den som ikke er i gruppe men går helt alene?

-tok testen på nytt, på de svarene som obv. er Omega;

You are the Omega! You have no desire to take charge of situations and usually allow others to make decisions for you. You eat last and alone and are usually left behind to pup sit. You are the most picked on, and never stand up for yourself. You are important though, for you release some of the tensions in the pack.

Men...

en Omega-ulv, kan alltid bli en Alpha :) Om den tørr å utfordre lederen og blir akseptert.

Jeg tar ikke slike tester seriøst da ;)  Testen fikk meg til å tenke på denne sangen...Som jeg liker :)

Skrevet (endret)

Alpha, ingen tvil :fnise:
You are the leader of the pack! You are very protective of your family and home, and will aggressively go after something you want. Your confidence in a fight in unmatched, and the same goes for the love that you have for your pack.

Endret av 1vy
Skrevet
You are the Alpha!

You are the leader of the pack! You are very protective of your family and home, and will aggressively go after something you want. Your confidence in a fight in unmatched, and the same goes for the love that you have for your pack.

Anonymkode: 8db05...3e6

Skrevet

Stoppet ved spørsmål 2 når "invite him in for cuddles" ikke var et altenativ :fnise:

Anonymkode: 1d7af...cca

Gjest Black Amethyst
Skrevet
11 timer siden, Chibi skrev:

-tok testen på nytt, på de svarene som obv. er Omega;

You are the Omega! You have no desire to take charge of situations and usually allow others to make decisions for you. You eat last and alone and are usually left behind to pup sit. You are the most picked on, and never stand up for yourself. You are important though, for you release some of the tensions in the pack.

Men...

en Omega-ulv, kan alltid bli en Alpha :) Om den tørr å utfordre lederen og blir akseptert.

Jeg tar ikke slike tester seriøst da ;)  Testen fikk meg til å tenke på denne sangen...Som jeg liker :)

Klart så er disse testene mest ment for morro. Men det er alltid gøy å lese test resultater som kan stemme godt med hvordan vi er som personer og, andre ganger vil det ikke stemme like mye. ;) Nå vet ikke vi som mennesker hvordan det virkelig hadde vært om vi var en del av et "wolf pack", vi kan se litt på det gjennom hvordan det virker når vi har en eller flere hunder, men det er fortsatt veldig forskjellig fra hvordan ulver ser på det.

Takk for sang eksempel på hvordan en lone wolf kan bli sett. :)

Gjest Black Amethyst
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stoppet ved spørsmål 2 når "invite him in for cuddles" ikke var et altenativ :fnise:

Anonymkode: 1d7af...cca

Det vil alltid være svars alternativer som ikke alltid passer inn med vår personlighet eller situasjon, men da kan en jo også ta det som er nærmest måten vi er på eller så må en bare "gamble" litt og ta noe som ikke egentlig passer oss, men da kun for å gi et svar så en kan komme seg videre til neste spørsmål. :)

Gjest Black Amethyst
Skrevet

Forresten, takk for alle de som har svart. En del Alpha'er innpå her ser jeg. ;):Hehe:

Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)

You are the Alpha!

Passer meg perfekt :)

Endret av Sjørøveren
Skrevet
35 minutter siden, Black Amethyst skrev:

Skjønner ikke helt hva den siden nederst har med denne quiz'en å gjøre?!

Den brukeren forsøker tydeligvis å reklamere for noe tull.....

Anonymkode: cc8d3...1ac

Gjest Black Amethyst
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den brukeren forsøker tydeligvis å reklamere for noe tull.....

Anonymkode: cc8d3...1ac

Eller kanskje personen's egen blogg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...