AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Hei. Jeg har ei venninne som bor i utlandet. Hun kunne ikke delta på min bursdag, men bestilte en blomsterbukett jeg fikk levert på døra. Nå har hun snart bursdag. Jeg vet ikke hva jeg skal gi. Får ikke møtt henne på bursdagen, så det må evt sendes pr post eller leveres med bud. Forslag til bursdagsgave? 😀 Anonymkode: cf0aa...ecc
The Kitten Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Hva med en liten velværepakke? Noen forslag: A. Neglefil, neglelakk og håndrem B: Hårkur og hårolje C: Ansiktsmaske og ansiktskrem D: Fotkrem og ting til fotbad.
Cleopatra. Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Bestill en personlig almanakk på nettet med bilder av dere to sammen, venner, osv, og få den levert til hennes adresse! En almanakk trenger "alle", og ekstra koselig når det er personlige bilder på forsiden og baksiden
ElineRB Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 https://sticky9.com/ De er så fine! :D Bestill slike med bilder av dere på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå