AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skal være 12 dpo Idag, og har opplevd noe jeg ikke har vært borti før. Jeg har en velskapt sønn fra før, og ikke vært gravid etter han. Men nå prøver vi, uten å gå skikkelig inn for det bortsettfra å droppe prevensjon. Jeg har ikke gått på noen prevensjon i det siste, vi har bare brukt kondom. uansett!.. I dag så har jeg vært sånn smålig uggen og rar i kroppen. Merka nå for litt siden at jeg plutselig ble svimmel, og med det så ble jeg litt ekstra uggen. Har også sykt mye luft i magen. Når jeg ligger i senga nå,så går det litt rundt for meg. Har ALDRI vært borti lignende, og lurer da på om noen har opplevd lignende og vært gravid?? (Var ikke sånn i graviditeten med han eller de to andre som endte i SA) Anonymkode: b32fe...1ba
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg visste ikke jeg var gravid, jeg bare svimte av en dag en ukes tid etter jeg skulle hatt mens. Ta en test du. Anonymkode: af277...127
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Det er så unødvendig med alle disse "kan jeg være gravid" trådene. det greieste er jo å ta en test ☺ 12 dpo kan fint slå ut. alle tegn på graviditet kan jo enten være det eller pga andre ting.. Anonymkode: a1a49...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå