Gjest Jamila Skrevet 23. juli 2002 #1 Skrevet 23. juli 2002 Trenger litt hjelp fra dere som er godt gift, eller har vært i bryllup før... vi skal ha koldtbord. Regner med en 4-6 taler, men har ikke komplett oversikt enda. Hvor lang tid bør vi beregne fra vi setter oss til bords til middagen er over? Kaker skal serveres en stund etter middagen. Har noen av dere erfaringer med dette å dele? Sitter med den store tidskabalen nå... :o :o
Pludre Skrevet 23. juli 2002 #2 Skrevet 23. juli 2002 Hei ! Endelig min tur å hjelpe deg !! :D Vi skal jo og ha koldtbord og toastmaster har satt opp en tidsplan som er noenlunde ferdig og justert nå ! Vi går til bords klokken 1730 og han regner middagen på vel 4 timer mener jeg det var. Selv håper jeg at det ikke kommer til å vare så lenge. Det må da gå fortere når man har koldtbord siden man da ikke har disse pausene mellom forrett, hovedrett og dessert. I alle fall er det sånn det er satt opp foreløpig, vi skal ha et siste planleggingsmøte den 5 august, vel en uke før den store dagen og da blir vel tidsplanen endelig !! Håper dette var til hjelp for deg Klem fra Pludre
Gjest Jamila Skrevet 23. juli 2002 #3 Skrevet 23. juli 2002 Hei igjen Pludre! Da skjønner jeg at jeg ikke er helt på jordet. Vi ble nemlig også forespeilet ca 4 timer, og jeg håper VIRKELIG at det ikke kommer til å ta så lang tid! så der er vi nok enige! Men du, kan ikke du sende meg en melding etter deres siste gjennomgang så kan jeg lære litt av dere? Dette er jammenmeg nyttig! P. (får ikke sove...)
viwi Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Heisann!! I vårt bryllup satt vi litt over 3 timer med bordet. Det var nok, mend et tok tid iom at det var endel som ville ha ordet.. Men jeg syns 3 timer var ok jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå