AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Er det det? Og å tygge høylytt på tyggis slik at der høres utover et helt rom? Ei i klassen min smatter på tyggis hele tiden så høyt! Og når hun spiser gaper hun så høyt, skravler med mat I munnen og ler så det spruter! Jeg prøver å sette meg unna men ender nesten alltid opp like ved. Er der uhøflig av meg å si at tyggistygingen er plagsomt ? Anonymkode: 03a82...90c
AmandaVI Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Ja, veldig dårlig folkeskikk. Ekkelt og vemmelig. Regner med at du trengte å rase fra deg litt...? Si i fra, det skulle bare mangle, men ikke bli forbauset hvis du får lange blikk tilbake; i dag er man visst nødt til å finne seg i alt. Usj, takler ikke den "man må værra som en er"-kulturen av i dag. Greit nok det, kan du si til dem, men vennligst ikke snakk med mat i munnen. Endret 21. oktober 2016 av AmandaVI 1
Cleopatra. Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Dårlig folkeskikk eller ei; det er ufattelig irriterende. 1
melatonin Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Enig med de over her Jeg er ganske ekstrem når det gjelder smatting og slafsing! Takler det ikke! Kan nok fint si I fra ang tyggis, men tør ikke si I fra om man spiser stygt, det er vel litt slag under beltestedet. Men å snakke med mat I munnen er vel lov å si I fra om.. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Dårlig folkeskikk , veldig ekkelt og irriterende.
fullførsetningen Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Barnelærdom at man ikke spiser med åpen munn.. 1
fuglekvitter__ Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det det? Og å tygge høylytt på tyggis slik at der høres utover et helt rom? Ei i klassen min smatter på tyggis hele tiden så høyt! Og når hun spiser gaper hun så høyt, skravler med mat I munnen og ler så det spruter! Jeg prøver å sette meg unna men ender nesten alltid opp like ved. Er der uhøflig av meg å si at tyggistygingen er plagsomt ? Anonymkode: 03a82...90c Nei, det er kjempe bra folkeskikk altså. Det er kjempe bra.
funginger Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 3 timer siden, fullførsetningen skrev: Barnelærdom at man ikke spiser med åpen munn.. Nettopp, både dårlig folkeskikk og dårlig oppdragelse!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Det er greit å smatte hvis du er kineser. Hvis du er norsk, så nei! Anonymkode: b45ee...a51
Gjest Supersol Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 Kvalmt å spise med åpen munn. Kjenner jeg blir sint og nervene ligger uten på huden når jeg sitter i nærheten av personer som oppfører seg sånn. Blir fysisk uvel.
Gjest Supersol Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 Kan skjønne at barn gjør det, men voksne folk.....
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 Prøv å huske på at noen av oss gjør det fordi vi er tette i nesa. Jeg prøver å unngå å spise sammen med andre mennesker, men noen ganger er det umulig å unngå :/ Anonymkode: 91191...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå