Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det det? Og å tygge høylytt på tyggis slik at der høres utover et helt rom? Ei i klassen min smatter på tyggis hele tiden så høyt! Og når hun spiser gaper hun så høyt, skravler med mat I munnen og ler så det spruter! Jeg prøver å sette meg unna men ender nesten alltid opp like ved. Er der uhøflig av meg å si at tyggistygingen er plagsomt ?

Anonymkode: 03a82...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, veldig dårlig folkeskikk. Ekkelt og vemmelig. Regner med at du trengte å rase fra deg litt...? :laugh:

Si i fra, det skulle bare mangle, men ikke bli forbauset hvis du får lange blikk tilbake; i dag er man visst nødt til å finne seg i alt. Usj, takler ikke den "man må værra som en er"-kulturen av i dag. Greit nok det, kan du si til dem, men vennligst ikke snakk med mat i munnen.

Endret av AmandaVI
  • Liker 1
Skrevet

Dårlig folkeskikk eller ei; det er ufattelig irriterende.

• Liker 1
Skrevet

Enig med de over her Jeg er ganske ekstrem når det gjelder smatting og slafsing! Takler det ikke! Kan nok fint si I fra ang tyggis, men tør ikke si I fra om man spiser stygt, det er vel litt slag under beltestedet. Men å snakke med mat I munnen er vel lov å si I fra om..

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Dårlig folkeskikk , veldig ekkelt og irriterende.

Skrevet

Barnelærdom at man ikke spiser med åpen munn..

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det det? Og å tygge høylytt på tyggis slik at der høres utover et helt rom? Ei i klassen min smatter på tyggis hele tiden så høyt! Og når hun spiser gaper hun så høyt, skravler med mat I munnen og ler så det spruter! Jeg prøver å sette meg unna men ender nesten alltid opp like ved. Er der uhøflig av meg å si at tyggistygingen er plagsomt ?

Anonymkode: 03a82...90c

Nei, det er kjempe bra folkeskikk altså. Det er kjempe bra. :sarkasme:

Skrevet
3 timer siden, fullførsetningen skrev:

Barnelærdom at man ikke spiser med åpen munn..

Nettopp, både dårlig folkeskikk og dårlig oppdragelse!

Skrevet

Det er greit å smatte hvis du er kineser. Hvis du er norsk, så nei!

Anonymkode: b45ee...a51

Gjest Supersol
Skrevet

Kvalmt å spise med åpen munn. Kjenner jeg blir sint og nervene ligger uten på huden når jeg sitter i nærheten av personer som oppfører seg sånn. Blir fysisk uvel.

Gjest Supersol
Skrevet

Kan skjønne at barn gjør det, men voksne folk.....:kvalm:

Skrevet

Prøv å huske på at noen av oss gjør det fordi vi er tette i nesa.  Jeg prøver å unngå å spise sammen med andre mennesker, men noen ganger er det umulig å unngå :/

Anonymkode: 91191...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...