AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Del Skrevet 20. oktober 2016 Langt ut i slekten min så finnes det noen som er funksjonshemmet. Noen syntes ikke så mye om det, og det er greit. Jeg bryr meg ikke sånn sett og de færreste bryr seg på undernevnte måte, men jeg har en episode jeg bemerket meg som var skikkelig ufin. Nå er dette noen folk i fra en bygd og man kan ikke forvente mer av så lite utdannede og så lite reflekterte mennesker uten takknemlighet, men vi blir "invitert" på en slags fest og noen av guttene der sjenker oss med brennevin. Jeg blir dårlig (det er smaker jo dritt) og i det jeg blir dårlig så sier noen av dem: "Må du spy av person X"? Da henviser fire av disse harry guttene og kjærestene deres til denne funksjonshemmede personen. At man måtte spy av den personen, og da ikke av ulovlig fremsatt hjemmebrent altså, men av mennesker. Man måtte spy a funskjonshemmede mennesker. De satte en sånn list og sånne pek og puss drev de med over hodet på folk. Hva ville dere sagt til dem hvis dere traff dem igjen? Ville dere latt det gå, eller ville dere konfrontert dem med en så lavmål oppførsel? Anonymkode: efbf3...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg hadde blitt veldig sint på den funksjonshemmedes vegne, og satt vedkommende på plass. Huden full! Anonymkode: 42090...8ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hadde konfrontert dem en etter en. Folk er ofte mye feigere alene. Anonymkode: 86cc1...845 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Del Skrevet 21. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde konfrontert dem en etter en. Folk er ofte mye feigere alene. Anonymkode: 86cc1...845 Nei, altså de må ofte være 3-4 stykker i sammen hvis man spør de om noe. Da samler de seg i klynger for å planlegge hva de skal svare og forsvare. Anonymkode: efbf3...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Del Skrevet 21. oktober 2016 Var det ingen mulighet å bare si "nei, jeg ble kvalm og måtte spy av den vonde spriten dere serverer"? Anonymkode: 33459...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Spør dem hvor de får spriten fra, så gir du navnet på vedkommende til politiet, ringer fra skjult nummer til spritlangeren og sier at gutta tysta på han til snuten. For å konfrontere sånne idioter, det har lite for seg. De bryr seg ikke og vil bare flire seg skakke av deg. Anonymkode: d737f...912 Ryddet for reklame. Tekola, forumansvarlig. Endret 22. oktober 2016 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Del Skrevet 21. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ingen mulighet å bare si "nei, jeg ble kvalm og måtte spy av den vonde spriten dere serverer"? Anonymkode: 33459...36c Jo. Anonymkode: efbf3...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør dem hvor de får spriten fra, så gir du navnet på vedkommende til politiet, ringer fra skjult nummer til spritlangeren og sier at gutta tysta på han til snuten. For å konfrontere sånne idioter, det har lite for seg. De bryr seg ikke og vil bare flire seg skakke av deg. Anonymkode: d737f...912 Det med hvor de får drikken sin i fra er vel irrelevant. Det som er relevant i det jeg skriver om er at de holder på sånn med folk. Selv brydde jeg meg ikke, men vet om flere som gjorde det, og sånn rent lovmessig tror jeg ikke de forstår konsekvensene av det. Anonymkode: efbf3...00e Endret 22. oktober 2016 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå