Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min ønsker seg sminke til jul, og derfor ønsker jeg å finne en fin leppestift og mascara til henne. Gjerne i en ålreit og ikke altfor dyr prisklasse. Jeg tenkte jeg skulle høre med dere om dere har noen gode tips til leppestift og/eller mascara som kan være passende for moren min.

• Hun har grått hår (sølvgrått egentlig) og hadde opprinnelig mørkt hår, hun har brune øyne og passe brun i huden. Hun sminker seg ikke mye, men liker å ha en leppestift som synes litt, men som ikke er for knæsj i fargen. Fargen kan gjerne være litt nude, brun/rød, men som sagt, ikke for knæsj og ikke være for mørk. Noen som har noen tips til leppestift?

• I tillegg ønsker jeg tips om mascara som kan være passende for litt korte og litt lyse vipper. Den bør helst være svart, men ikke for voldsom. Gjerne en mascara som gir litt lengre, litt fyldigere vipper, men ikke klumpete og veldig fyldige – hvis dere skjønner? Helst litt naturlig.

Takk for all hjelp!

Anonymkode: 01600...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er forresten 52 år! 

- ts

Anonymkode: 01600...453

Skrevet

Chanel mascara :)

Anonymkode: 8d15d...315

Skrevet

False lash effekt fra Max Factor har jeg brukt i mange år. Prøver andre men går bestandig tilbake til denne.  Den separerer, forlenger og gir volum. Koster under 200 kr.    Leppestift vet jeg lite om, bruker bare gloss. 

Skrevet

Jeg er veeeldig glad i Maybelline Lash Sensational 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...