AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er ei jente på 27 år. Er gift med en mann på samme alder. Vi har vært sammen i 8 år, og sammen har vi en sønn som blir 4 år om ett par måneder. Vi har det fint sammen, og vi trives veldig godt som en familie. Gutten vår er veldig aktiv og ikke ett "enkelt" barn i følge barnehagen og foreldrene våre. Han er ekstern aktiv og vimsete, men veldig glad og morsom å være sammen med! Tanken på to barn føles noen ganger ikke aktuelt, men andre ganger er jeg helt syk etter å få ett barn til. Det svinger hele tiden. Mannen min vil, men han "MÅ" ikke som han sier. Han mener det på en måte må være jeg som avgjør, hvis dere skjønner. For 6 mnd siden droppet jeg p pillene. Vi timet ikke etter eggløsning osv, men levde som normalt. I fire måneder hadde vi sex uten prevensjon, men jeg ble ikke gravid. Vi begynte med kondom da jeg fikk beskjed om at jeg hadde alvorlige celleforandringer. I omtenksom to måneder har jeg må hatt flere kontroller og operasjoner. Jeg har ikke livmorhalskreft, men er ennå ikke helt "friskmeldt" venter på endelig svar fra sykehuset. Dette satte oss ut av spill.. Nå er jeg så forvirret. Føler at dette med celleforandringene på en måte hindrer meg i å få barn. Utsetter det.. plutselig føler jeg meg mye mer sikker på at jeg virkelig vil ha ett barn til. Er det bare fordi jeg ikke kan akkurat nå? Jeg vil ikke ha så stor aldersforskjell mellom barna, føler tiden går fra meg. Jeg vet vi er unge. Det er ikke det.. Hvordan var det å gå fra ett barn til to? Hva er deres erfaring? Anonymkode: 795d7...604
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Å gi barnet mitt et søsken er det beste jeg har gjort for henne (og for lillebroren). De har enorm glede av hverandre! For oss ville jo livet vært enklere hvis vi bare hadde fått ett barn, men for dem er det helt klart bedre å være to. De krangler jo litt, men det lærer de mye av. Personlig synes jeg babytiden er veldig slitsom, men nå som begge begynner å vokse til så er det bare positivt med to. Lykke til med kontrollene, håper alt ordner seg for dere. Anonymkode: 5112d...b46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå