Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Dette er egentlig bare et innlegg for å høre andres meninger. Jeg har en samboer og vi elsker hverandre og dette har egentlig ingen betydning, jeg vil bare høre litt Hvordan hadde dere reagert når en kvinnelig bekjent av samboeren deres kom bort til ham når han var ute på byen, og slo av en liten prat (et par min. De har ikke pratet på ca 2 år) Og i denne samtalen klarer å kommentere hvor sur jeg virka mot henne og en del andre jenter for tre år siden!! (dette var en situasjon hvor jeg ble "kastet" ut av min egen leilighet for at en gjeng skulle bruke stedet til å jobbe på en hel dag...) Hm...jeg reagerte litt på hvorfor i alle dager hun sa dette?? Tre år etter...
Gjest dang Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Dette må da være en fille-ting å lure på? Hvorfor bryr du deg? Mitt råd, er bare glem hele tingen. Virker ikke som om du vanker med henne..forget it..
Saga Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Ookei, tenkte først at du ikke tålte at han snakket med en annen kvinne i 2 min :o Merkelig at hun klarte å kaste dette inn iløpet av de 2 minuttene, ja.. Jeg hadde nok blitt litt "javel", men det hadde vært med det. Hadde ikke brydd meg noe mer iom at de har så liten kontakt og kjærringa sikkert er litt rar Men om du bryr deg så bryr du deg og slik er det bare
@riel Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Det virker som denne dama bærer nag til deg pga. dette. Det får meg til å tro at hun er av den langsinte typen, som kan gå å være sint på mennesker i årevis. Noe som sannsynligvis vil gå ut over helsen hennes i hennes eldre dager, siden hun går å bærer på slikt og det sannsynligvis foråprsaker mye unødvendig stress. Bry deg ikke om det du.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 Jeg er ikke sjalu i det hele tatt og min samboer reagerte på samme viset. Vi ble bare litt undrende til hva meningen var med å si dette.
Saga Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Meningen var at hun var rar. Er enig med @riel. Tenk slik.
Gjest happyending Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Jeg syns du skal tolke det som et kompliment jeg, for ei jente som sier en slik uvesentlig ting etter så mange år er tydelig sjalusi.. Jeg ville hvertfall tolket det som det.. Hun hadde vel heller sett at kjæresten din var fri eller noe
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 Kanskje hun ikke hadde annet å snakke om?
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #9 Skrevet 22. november 2004 Så denne damen kom altså hjem til deg med en arbeidsgruppe og kastet deg nærmest ut, og så der du en suring? Høres noe søkt ut i mine ører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå