AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ring meg om 5 år... Jeg venter. Anonymkode: 44a39...71f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Del Skrevet 20. oktober 2016 Fem år? Litt lenge. Har litt lyst til å komme meg litt lengere enn dette innen fem år, så ring meg om 5 min Anonymkode: 240b2...7ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Del Skrevet 20. oktober 2016 Fem år er for lenge darling Anonymkode: 45e87...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Del Skrevet 20. oktober 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring meg om 5 år... Jeg venter. Anonymkode: 44a39...71f Jeg elsker deg også men om 5 år er jeg sikkert død. Ikke vent! Anonymkode: c6b06...acc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Del Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker deg også men om 5 år er jeg sikkert død. Ikke vent! Anonymkode: c6b06...acc Finn noen å snakke med, psykolog/lege etc. Til trådstarter: 1. Ingen vil bli elsket fra avstand. 2. Det er en grunn til at det ble slutt. 3. Hvorfor skal jeg ringe deg om fem år? Anonymkode: 3ee94...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 20. oktober 2016 #6 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ryddet for spekulasjoner. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. oktober 2016 #7 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ring meg om 5 år... Jeg venter. Anonymkode: 44a39...71f OK. Samtidig som du venter, kan du forsøke å åpne døra eller vinduet ditt for andre enn bare meg? For jeg har glemt deg, og er opptatt med mine ting. Jeg møter nye mennesker, og livet mitt går videre. Kanskje en dag finner jeg ut at jeg skulle aldri gått fra deg, eller at jeg ikke så deg. Eller skjer det aldri, fordi du så noe i meg som jeg ikke så i deg. Om du låser ut alle andre som kunne gjort deg lykkelig for å vente på meg, så gjør du degselv noe veldig vondt. Og kanskje sitter det noen der ute et sted og venter på deg også som du ikke ser.. Så vend blikket ditt utover og bort fra meg, selv om du venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 20. oktober 2016 #8 Del Skrevet 20. oktober 2016 Glem meg, det er mange fine mennesker ute i verden, som når du finner den absolutt rette, vil få deg til å lure på hvorfor du tenkte på meg i de baner i det hele tatt. Jeg klarte aldri å være der for deg som denne personen vil. Jeg klarte aldri å prioritere bort meg da du trengte meg, jeg gav deg aldri så mye tillit og kjærlighet som den du møtte, var villig til å gi. For denne andre er der. Det krever flaks, guts og tilfeldigheter, men om ikke øynene er helt åpne, kommer de til å gå forbi deg hver dag uten at du ser det ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PopUp! Skrevet 20. oktober 2016 #9 Del Skrevet 20. oktober 2016 27 minutter siden, Frk.K skrev: Ryddet for spekulasjoner. Frk.K, mod. Hele tråden er jo en stor spekulasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #10 Del Skrevet 20. oktober 2016 14 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Glem meg, det er mange fine mennesker ute i verden, som når du finner den absolutt rette, vil få deg til å lure på hvorfor du tenkte på meg i de baner i det hele tatt. Jeg klarte aldri å være der for deg som denne personen vil. Jeg klarte aldri å prioritere bort meg da du trengte meg, jeg gav deg aldri så mye tillit og kjærlighet som den du møtte, var villig til å gi. For denne andre er der. Det krever flaks, guts og tilfeldigheter, men om ikke øynene er helt åpne, kommer de til å gå forbi deg hver dag uten at du ser det ❤️ ❤ Anonymkode: 1d57b...db1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #11 Del Skrevet 21. oktober 2016 Er du kvinne eller mann ts? Si litt me da...ble nysgjerrig. Hvem er hun/han? Hvorfor kan dere ikke være sammen nå? Er du eller vedkommende opptatt? Anonymkode: de460...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #12 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg ventet 15 år. Ganske enkelt fordi vi elsket hverandre fra første stund, fra første øyekast. Vi kjente så godt hverandres tanker, følelser. Jeg kunne begynne å si noe og hun fullførte det. Hun kunne si noe og jeg fullførte det. I stedet for å føle at "jeg ble avbrutt og fikk ikke sagt det jeg ville si", følte vi begge, "takk, det var nettopp det jeg prøvde å si". Jeg/hun kunne si at, "det du føler er at...", og jeg/hun kunne reflektere over det og føle at det er nettopp slik ja, uten å ha tenkt over at følelsene var sånn før det ble uttalt av den andre. Det var som om vi hadde kjent hverandre hele livet, vi hadde bare ikke møtt hverandre før nå. Hun var den som tvert snudde ryggen til. Hun gikk fra å være varm, god, love evig troskap, love en lang alderdom sammen, til å gå rundt og snakke vondt om meg. Si ting som på ingen måte var sant. Si jeg gjort henne onde ting jeg aldri kunne drømt om. Like fullt ventet jeg i et håp om at varmen ville tennes i hennes hjerte igjen. Det... har ikke skjedd. Nå venter jeg ikke lenger. Samtidig vet jeg at jeg aldri vil få oppleve slik kjærlighet igjen. Så hva er da vitsen? Jo jo, finnes mange flotte kvinner og menn der ute, noen har en egen varme, skjønnhet. Men mange er selv brent og blitt kalde, kjølige, sier flotte ord, men kommer til kort når det gjelder handling. I tillegg vil jeg bli elsket for meg, for den jeg er. Det... er det få som er opptatt av i disse dager. På samme måte som jeg elsker, uavhengig. Og alltid vil elske, uavhengig. Ikke "fordi", men "til trass for". Det er få som kjenner til hva kjærlighet er i disse dager. Det er få i utvalget. Den eneste som er der er hun som ble kald. Men vet hun en gang hva kjærlighet er lenger? Jeg tviler. Min dør og mine vinduer er vidt åpne på vidt gap. Det trekker og kjennes kaldt ut og jeg har mest lyst til å stenge så verden utenfor ikke gjør at jeg fryser ihjel. For jeg har ikke mye varme i kroppen lenger, føles det som. Jeg har støttet de jeg kan støtte, gitt det jeg kan gi, men aldri fått. Jeg er nesten så desperat etter kjærlighet at jeg er villig til å ta til takke med en illusjon. Nesten. Anonymkode: dbc0f...8b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 21. oktober 2016 #13 Del Skrevet 21. oktober 2016 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #14 Del Skrevet 21. oktober 2016 Livet har gått videre, men på grunn av denne tråden skriver jeg det. (har aldri skrevet om deg og mer her før. Og jeg kjenner deg såpass godt at jeg vet at du aldri kommer til å lese dette og du er ikke på KG). I går hadde jeg et veldig intenst øyeblikk hvor den nye hverdagen min stoppet opp, tankene tok en helomvending. Tiden har gått siden sist jeg så deg, måneder har blitt til år. Hverdag har blitt til ny hverdag. Det vil aldri bli oss igjen, vi tvang oss forbi og klarte det. Vet ikke om du tenker på meg lenger.. Men i går satt jeg alene på bussen og følte plutselig at du også satt der ved siden av meg og tok meg i hånda..Det var så sterkt at jeg fikk tårer i øynene og forsøkte å tenke på noe annet. Men tankene tvang seg på meg, jeg følte meg rett og slett 100% nær deg igjen. Så nær at det føltes ut som at det var virkelig og at du var der. Du smilte til meg Kommer aldri til å møte en som deg, men håper jeg kan elske noen like sterkt igjen. Anonymkode: 5a492...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå