Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 (er i draget i dag, ja) i dagligvarehandelen, hvilken synes du er best? Jeg liker bare en; Vaseline intensive care. Synes ikke de andre gir nok fuktighet til huden.
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Der blir det verre.... På Obs selger de favorittbodylotionen min; Nutrilift fra L'Oreal. Det er jo en slags dagligvarebutikk.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 dove sin....bodysilk. syns den slår mange av de dyre også.
Elze Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Dårlig råd for tiden? Skriver under på Nutrilift fra L'Oreal. De har den på Vita, det er da en slags dagligvarebutikk? I hvert fall for meg :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 Jeg har hørt at Garnier Body Cocoon (den oransje) skal være OK. Jeg har ikke prøvd den selv, for er ikke noen fan av ferskenlukt du kan kjenne på mils avstand.
Gjest Lilleulv Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Jeg har hørt at Garnier Body Cocoon (den oransje) skal være OK. Jeg har ikke prøvd den selv' date=' for er ikke noen fan av ferskenlukt du kan kjenne på mils avstand.[/quote'] Den likte jeg ikke i det hele tatt :-? derimot liker jeg Dove silkening lotion med shimmer
Elze Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Jeg har hørt at Garnier Body Cocoon (den oransje) skal være OK. Jeg har ikke prøvd den selv' date=' for er ikke noen fan av ferskenlukt du kan kjenne på mils avstand.[/quote'] Jeg har prøvd den oransje i boks, og den var ikke noe tess. (Men jeg syntes ikke den luktet fersken?)
Arkana Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 dove sin....bodysilk. syns den slår mange av de dyre også. Helt enig. Jeg bruker faktisk Dove Bodysilk, synes den er bedre enn alle de dyre bodylotionene jeg har prøvd, og så lukter den ikke så sterkt heller.
ivanka Skrevet 22. november 2004 #9 Skrevet 22. november 2004 Jeg har hørt at Garnier Body Cocoon (den oransje) skal være OK. Jeg har ikke prøvd den selv' date=' for er ikke noen fan av ferskenlukt du kan kjenne på mils avstand.[/quote'] liker ikke den oransje, den er så feit og lukta er rar, men den GULE!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 Hvit Nutrilift, deretter oransje Body Cocoon.
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #11 Skrevet 22. november 2004 Og jeg kastet den gule, syntes den la en seig hinne på huden. Men jeg digger bodyscruben, den er like bra som (eller bedre enn) L'Oreal Exfotonic, og koster halvparten så mye.
Gjest Purple Skrevet 22. november 2004 #12 Skrevet 22. november 2004 L'Oreal Nutry Therapy for tørr og sensitiv hud er helt super for min kjempetørre hud!
Andrine22 Skrevet 22. november 2004 #13 Skrevet 22. november 2004 Spiller ikke noen stor rolle for meg egentlig, jeg har veldig sjelden tørr hud. Litt på vinteren av og til bare...
ivanka Skrevet 23. november 2004 #14 Skrevet 23. november 2004 jeg mistenker skrubbene på gul tube (garnier) og grønn boks (l'oreal) for rett og slett å være samme produkt.
Gjest Ethereal Skrevet 23. november 2004 #15 Skrevet 23. november 2004 jeg mistenker skrubbene på gul tube (garnier) og grønn boks (l'oreal) for rett og slett å være samme produkt. Skulle ikke forundre meg....Isåfall velger jeg den billigste (Garnier), ikke minst pga at den er pakket i tube, som er mye mer praktisk i dusjen.
Suzy Skrevet 23. november 2004 #16 Skrevet 23. november 2004 Den gule er bra - men jeg foretrekker L'Oreal Nurtilift jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå