Gå til innhold

Tannregulering blodpris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 14 fikk i dag "montert" tannregulering. Dette kostet 25.000,- !!! Her er trygderefusjonen til og med trukket fra!!!

Jeg er helt sjokkert! Kan de virkelig ta slike priser? Er også ikke spesielt positiv til at det er "åpent landskap" hos tannlegen. Jeg så jo drøvelen til nabopasienten. Og tannlegen som sønnen min hadde snakket høyt, så alle kunne høre, om detaljer vedrørende min sønns helse. Som han fant i journalen.

Er skikkelig irritert i dag! Hva har skjedd med taushetsplikt liksom? Sønnen min følte det var skikkelig ekkelt å ligge der å gape. Alle kunne se alt... Hva kan jeg gjøre med dette? Finnes det noen plass jeg kan klage dette inn? Krenkende hele greia!

Anonymkode: 49a2a...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som du prøver å finne feil for å klage for å slippe å betale så mye.

Var det tannlegehøgskole? Vel, da er det litt annerledes opplegg.

Dyrt å ha barn, sånn er det.

Anonymkode: 821bd...d50

• Liker 1
Skrevet

Har 2 barn som får regulering...en er ferdig, den andre skal ha.  Ja, det er dyrt.  Men du betaler ikke for noe få metal i munnen til ditt barn. Du betaler for kunnskapen legen har til å få orden på tennene til barna din.  Det er samme pris, faktisk billigere, en det er MED helseforsikring i USA.  

Og i forhold til nabopasienten, kanskje du skal passe på barna ditt når du sitter der istedenfor å snoke når de andre prater.  Det er tenner de snakker om, ikke russiske hemmeligheter spion har fått med seg fra MI5. 

Anonymkode: aa539...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...