AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan tenner man deg? Hva liker dere? Daten min/nesten-kjæreste liker å dominere, har jeg skjønt. Det er mange tegn på litt mild dominanse hvor han holder meg godt fast, legger hendene mine bak hele tiden. Elsker det!!!!! Men skal jeg bare ligge der? Prøver liksom å gjøre ting, men han holder meg på en måte så godt fast at jeg blir liggende. Tips til hva jeg skal gjøre? Anonymkode: 6995b...b51
Gorgonzola Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Vet ikke hva dere skal gjøre. Jeg er dominant og for meg/oss funker det at hun teaser, erter, fyrer opp og inviterer til action, så tar jeg over. Det kan eksempelvis være utfordrende antrekk, flørt, kyssing, posering, frekke meldinger etc. Når vi først er i gang tar jeg styringen. 1
Gjest OverMyKnee Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 La han ta deg og bruke deg, og nyt det.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg tenner på at hun adlyder ordre uten å stille sprøsmål. At hun kjenner sin plass og rolle. Jeg liker at hun møter meg i døra på alle fire når jeg kommer hjem, med stumpen i været klar til å penetreres. Anonymkode: 252b2...b1a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Mye av tenninga foregår i hjernen. - Nå har jeg endelig fått deg, nå er du min. La meg få ta deg og hengi deg til meg Elsker stønnet som kommer når jeg penetrerer deg, og følelsen av å ville styre deg enda mer enn som så. Så jeg tar hendene dine bak, -det holder ikke..så jeg legger to fingre i munnen på deg mens jeg støter inn i deg..det holder ikke - så jeg legger en hånd på halsen din... La han ta styring. Slipp deg løs med å bare nyte det Anonymkode: ddff2...20e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå