Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Hva er det som skjer her inne? Kan noen forklare oss andre det. Leter etter flere tråder. Borte er de eller stengt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Er det ikke en oversikt over tråder som er til moderering? Jeg savner mange tråder jeg også. Anonymkode: 7ee1e...8d9
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke en oversikt over tråder som er til moderering? Jeg savner mange tråder jeg også. Anonymkode: 7ee1e...8d9 Der er det bare 1 tråd som ligger. Det er mange som er helt borte.. Noen som har gått amok i slettingen🙄? Endret 20. oktober 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Effektiv måte å kvele aktiviteten i forumet på. Anonymkode: 97071...1e0 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Lettere å slette enn å rydde. Litt som rive ned et hus enn å reparere. haha Anonymkode: 5aa12...eb6 7
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lettere å slette enn å rydde. Litt som rive ned et hus enn å reparere. haha Anonymkode: 5aa12...eb6 Det virker som det er noe med det 😐 Endret 20. oktober 2016 av Jaikkesant
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Effektiv måte å kvele aktiviteten i forumet på. Anonymkode: 97071...1e0 Ja vi målbindes. Så nå er det bare å si: Ja ikke sant.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, Jaikkesant skrev: Det virker som det er noe med det 😐 De har jo sagt det selv. At de sletter når det har vært for mange ryddinger i en tråd innen kort tid. Anonymkode: 5aa12...eb6
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #9 Skrevet 20. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har jo sagt det selv. At de sletter når det har vært for mange ryddinger i en tråd innen kort tid. Anonymkode: 5aa12...eb6 Der er greit. De trådene som jeg savner har jeg ikke sett har vært ryddet i det hele tatt. De er borte vekk.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #10 Skrevet 20. oktober 2016 Det som er helt klart er at der er kommet minst en ny moderator som har en annen vurdering av trådenes innhold enn den/de moderatorene som tidligere hadde modereringsansvar for samme underforum. Jeg ser helt klart en endring av hva som blir moderert bort og at modereringen er vesentlig strengere på enkelte områder mens andre ting glatt blir oversett. Dette er tatt opp med en moderator på pm. Min klare mening er at modereringen ikke kan være så totalt ulik i samme underforum når det kommer en ny moderator inn. Reglene for forumene er klare, både for brukerne og for moderatorene. Anonymkode: 32b14...b03 7
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #11 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er helt klart er at der er kommet minst en ny moderator som har en annen vurdering av trådenes innhold enn den/de moderatorene som tidligere hadde modereringsansvar for samme underforum. Jeg ser helt klart en endring av hva som blir moderert bort og at modereringen er vesentlig strengere på enkelte områder mens andre ting glatt blir oversett. Dette er tatt opp med en moderator på pm. Min klare mening er at modereringen ikke kan være så totalt ulik i samme underforum når det kommer en ny moderator inn. Reglene for forumene er klare, både for brukerne og for moderatorene. Anonymkode: 32b14...b03 Man har ikke lov til og si og gjøre noe inne her lengre. KUN Ja ikke sant. Fikk visst mer rett en jeg ønsket. Liker ikke dette. Vi skal da ikke kneblet helt. Bør vel være forsiktig. For kan jo hende jeg blir slettet i natt for at jeg sier hva jeg mener nå. Men pytt sann. Endret 20. oktober 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #12 Skrevet 20. oktober 2016 I hvilke underfora er det disse trådene forsvinner da? Anonymkode: 47883...912
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #13 Skrevet 20. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er helt klart er at der er kommet minst en ny moderator som har en annen vurdering av trådenes innhold enn den/de moderatorene som tidligere hadde modereringsansvar for samme underforum. Jeg ser helt klart en endring av hva som blir moderert bort og at modereringen er vesentlig strengere på enkelte områder mens andre ting glatt blir oversett. Dette er tatt opp med en moderator på pm. Min klare mening er at modereringen ikke kan være så totalt ulik i samme underforum når det kommer en ny moderator inn. Reglene for forumene er klare, både for brukerne og for moderatorene. Anonymkode: 32b14...b03 Helt enig. Mange brukere bruker lang tid på å opparbeide seg en forståelse av hvor grensene går. Og bruker lang tid på å formulere seg innenfor grensene på et kontroversielt tema som kan være viktig for brukeren. At grensene plutselig flyttes eller blir inkonsekvent håndhevet er ikke bare frustrerende for den enkelte, det er respektløst overfor brukeren. Forutsigbarhet er en viktig verdi. Ellers synes jeg selvsagt at moderatorene har en viktig rolle og de har dessverre en utakknemmelig jobb. Og jeg har stor respekt for at de gidder å bruke av sin tid for et felles gode. Anonymkode: 97071...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #14 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg rapporterer tråder eller innlegg skrevet av en utestengt bruker. Disse blir som regel slettet men det er alltid en mod som ikke gjør jobben sin og gir blaffen. Tror alle vet hvilken bruker det er snakk om. Nå vet du det. Anonymkode: 1ac4a...063
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #15 Skrevet 20. oktober 2016 Utestengt bruker? Er de her om de er Utestengt? Og nei jeg aner ikke hvEM du mener. Jeg følger visst ikke helt med. Men takk for ditt bidrag.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #16 Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Mange brukere bruker lang tid på å opparbeide seg en forståelse av hvor grensene går. Og bruker lang tid på å formulere seg innenfor grensene på et kontroversielt tema som kan være viktig for brukeren. At grensene plutselig flyttes eller blir inkonsekvent håndhevet er ikke bare frustrerende for den enkelte, det er respektløst overfor brukeren. Forutsigbarhet er en viktig verdi. Ellers synes jeg selvsagt at moderatorene har en viktig rolle og de har dessverre en utakknemmelig jobb. Og jeg har stor respekt for at de gidder å bruke av sin tid for et felles gode. Anonymkode: 97071...1e0 Det som er et paradoks er at moderering og moderatorer hadde vært helt unødvendig dersom alle brukerne hadde giddet å sette seg inn i og følge forumets regler og regler for underforum med egne regler. Noen er her bare for å spamme, noe vi har hatt flere eksempler på de siste ukene. Det er og helt unødvendig. Anonymkode: 32b14...b03 3
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #17 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Mange brukere bruker lang tid på å opparbeide seg en forståelse av hvor grensene går. Og bruker lang tid på å formulere seg innenfor grensene på et kontroversielt tema som kan være viktig for brukeren. At grensene plutselig flyttes eller blir inkonsekvent håndhevet er ikke bare frustrerende for den enkelte, det er respektløst overfor brukeren. Forutsigbarhet er en viktig verdi. Ellers synes jeg selvsagt at moderatorene har en viktig rolle og de har dessverre en utakknemmelig jobb. Og jeg har stor respekt for at de gidder å bruke av sin tid for et felles gode. Anonymkode: 97071...1e0 Har faktisk ikke lest noe galt på enkelte av de trådene. Men er vel noen som ikke svarte politisk korrekt. Da ble det på hodet og rævva ut i kulden. Endret 20. oktober 2016 av Jaikkesant
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #18 Skrevet 20. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvilke underfora er det disse trådene forsvinner da? Anonymkode: 47883...912 En er borte fra generell En fra humor. Savner en til husker ikke helt hvor den lå eller helt hva den heter. Har lett en god stund nå. Søkk borte.
Gjest O.G. Skrevet 20. oktober 2016 #19 Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Jaikkesant skrev: Der er det bare 1 tråd som ligger. Det er mange som er helt borte.. Noen som har gått amok i slettingen🙄? De blir satt på bakrommet hvis temperaturen begynner å heve seg.
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #20 Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: De blir satt på bakrommet hvis temperaturen begynner å heve seg. Ok. Ja er du ikke politisk korrekt da får man høre😊
Anbefalte innlegg