AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1921 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Amen! Gjorde det samme 😂 Anonymkode: 4bd49...eb6 Samme her. Min samboer er på Høyresiden, mens jeg har stemt noe på venstresiden. Sa at jeg hadde stemt Høyre for husfredens skyld. Anonymkode: aa5a5...e63 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1922 Del Skrevet 14. september 2021 Jeg stemmer på FRP, han tror jeg stemmer Høyre Anonymkode: 939e0...fa9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. september 2021 #1923 Del Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg stemmer på FRP, han tror jeg stemmer Høyre Anonymkode: 939e0...fa9 skjønner det, for fredens skyld og for å beskytte sin egen frihet, så gjør man det slik det man føler er riktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1924 Del Skrevet 14. september 2021 Han tror nok at jeg er ganske selvstendig, selv om vi bor sammen. Sannheten er at jeg er emosjonelt avhengig av han. Om jeg skulle miste han vet jeg ikke hva jeg gjør faktisk... Føler meg patetisk. Anonymkode: c0fc6...ee1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1925 Del Skrevet 15. september 2021 Jeg har sagt til kona at jeg vil skilles, men hun vil ikke prate om det engang. Så da har jeg flørta med og truffet flere damer. Normalt sett ville jeg hatt dårlig samvittighet, men ikke nå. Anonymkode: 50626...c44 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1926 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg har begynt å smugrøyke, den beste røyken er i skjul 😊 Anonymkode: 23a89...0b1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1927 Del Skrevet 25. september 2021 Faker orgasme for å slippe mas om at jeg må komme, men han tror jeg kommer daglig😏 Anonymkode: 18c8d...d82 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1928 Del Skrevet 25. september 2021 At jeg ble seksuelt voldtatt som 5 åring- 9 år av samme person utenfor familie. Det vet absolutt ingen om. Vil ikke fortelle dette nå, og denne personen er død for lengst. Håper han brenner der for alltid!!! Anonymkode: 65130...94d 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1929 Del Skrevet 25. september 2021 At jeg har bulimi og kaster opp all mat. Jeg legger dusjing til etter middag så jeg kan kaste opp «lydløst» ifred. Frokost og lunsj spiser vi ikke sammen grunnet jobb. Siden 2019 Anonymkode: 4353b...4f7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1930 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At jeg har bulimi og kaster opp all mat. Jeg legger dusjing til etter middag så jeg kan kaste opp «lydløst» ifred. Frokost og lunsj spiser vi ikke sammen grunnet jobb. Siden 2019 Anonymkode: 4353b...4f7 Du må søke hjelp💚 Anonymkode: 18c8d...d82 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1931 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At jeg ble seksuelt voldtatt som 5 åring- 9 år av samme person utenfor familie. Det vet absolutt ingen om. Vil ikke fortelle dette nå, og denne personen er død for lengst. Håper han brenner der for alltid!!! Anonymkode: 65130...94d Håper du får hjelp❤️❤️❤️ Anonymkode: ffa26...c7a 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1932 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (På 15.9.2021 den 20.31): Jeg har sagt til kona at jeg vil skilles, men hun vil ikke prate om det engang. Så da har jeg flørta med og truffet flere damer. Normalt sett ville jeg hatt dårlig samvittighet, men ikke nå. Anonymkode: 50626...c44 Hvis du vil skilles, sender du inn søknad om separasjon og finner deg ny leilighet. Å være utro får deg ikke skilt. Anonymkode: b3d51...328 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1933 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (På 15.9.2021 den 20.31): Jeg har sagt til kona at jeg vil skilles, men hun vil ikke prate om det engang. Så da har jeg flørta med og truffet flere damer. Normalt sett ville jeg hatt dårlig samvittighet, men ikke nå. Anonymkode: 50626...c44 Hvis dere har barn er det veldig dumt å gjøre dette nå. Det vil gjøre samarbeidsklimaet mellom dere unødvendig dårlig. Anonymkode: b6b0b...0e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1934 Del Skrevet 26. september 2021 Samboer er klar over at jeg treffer andre menn da han selv ikke kan ha sex. Det sagt: jeg har kun hatt et fåtall sexpartnere (5 stk totalt gjennom livet), og jeg har hatt én faste partner jeg treffer jevnlig. Det samboer ikke vet er at jeg er veldig forelsket, og at vi har et slags forhold (denne andre mannen og jeg). Det var ikke planlagt. Samboer gikk med på at jeg kunne ha sex utenfor forholdet (hvilken hadde ville, for han ønsker ikke seksuell relasjon), og det begynte som en seksuell relasjon. Problemet er at jeg ikke har sex uten følelser i utgangspunktet, og denne andre og jeg klaffer godt på alle vis. Siden vi har partnere og forpliktelser på hver vår kant vil det aldri bli oss, men samboer aner ikke omfanget av forelskelsen eller hvor mye jeg elsker denne andre. Jeg er sånn hodestups-bort-i-natta forelska. Jeg har aldri vært så forelska før noen sinne. Ikke engang i nåværende samboer. Hadde samboer kunnet gi meg og vist både intimitet, kjærlighet og sex hadde nok problemstillingen ikke eksistert (siden jeg aldri ville foreslått å åpne opp forholdet i utgangspunktet), og ikke misforstå: det er ikke samboers feil at han er den han er. Uansett. Det er vanskelig. Jeg er litt spent på hvordan dette kommer til å bli framover. Problemet er jo at samboer og jeg fungerer godt på andre måter, så det er ikke lett. Anonymkode: 17ffa...c49 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1935 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.10.2016 den 22.09): Hvor enormt stor gjeld jeg har uten mulighet til å betjene den. Og hvor vanvittig nær jeg er å ta mitt eget liv, både grunnet dette og en haug gammelt grums jeg ikke har hjerte til å fortelle ham om Anonymkode: c49ba...ad0 Var i samme situasjon. Sa det til samboeren min på det tidspunktet. Han hjalp meg ut av det ❤️ Kan hjelpe å være sårbar innimellom 🥰 Lykke til 😊 Anonymkode: 9d9d7...59a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1936 Del Skrevet 27. september 2021 Jeg hører eksens stemme i hodet når jeg har sex med typen. Eksen var ikke snill og jeg er glad jeg er kvitt han. Men han tente meg på en måte ingen andre har greidd. Anonymkode: 194a9...eb8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 28. september 2021 #1937 Del Skrevet 28. september 2021 Han aner ikke hvor mye penger jeg egentlig bruker på hudpleie i året 😁 Tror han tenker det er snakk om noen hundre men det er nærmere 15.000. Jeg elsker gode kremer og tar ulike ansiktsbehandling hos behandler. Mine penger, mitt ansikt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. september 2021 #1938 Del Skrevet 28. september 2021 Hvis jeg sier at en ny kjole eller jakke var på tilbud betyr det garantert at den var svinedyr likevel😅🙈 sorry🙈🙈 60% avslag sier du, jøss, det var jo bra tilbud😬 Joda, kosta fortsatt ett par lapper😬🙈🤣🤣 Så det er jo litt kleint🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jmcclane Skrevet 28. september 2021 #1939 Del Skrevet 28. september 2021 Ominous skrev (34 minutter siden): Hvis jeg sier at en ny kjole eller jakke var på tilbud betyr det garantert at den var svinedyr likevel😅🙈 sorry🙈🙈 60% avslag sier du, jøss, det var jo bra tilbud😬 Joda, kosta fortsatt ett par lapper😬🙈🤣🤣 Så det er jo litt kleint🙈 Hva hadde skjedd hvis han fant ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. september 2021 #1940 Del Skrevet 28. september 2021 Jmcclane skrev (2 minutter siden): Hva hadde skjedd hvis han fant ut av det? Han hadde sikkert blitt litt sur🤷♀️🙈 kan ikke se for meg det hadde vert verdens undergang akkurat, men jeg synes det er mer flaut enn at det er så fæl og tung en hemmelighet å bære på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå