Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg nettopp fant ut at jeg er gravid og skal ta abort uten å fortelle han noe. Forholdet har vært dårlig lenge og vi har flere barn som han ikke gjør sin del med i det hele tatt. Han er imot abort så jeg vet han ville jeg skulle beholde selv om ingen av oss ønsker flere. Føler meg som en råtten person men vet det er til det beste for barna vi allerede har.

Anonymkode: 38f26...a46

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.10.2016 den 22.08):

At jeg fantaserer om å ha sex med faren hans. hihih

Anonymkode: dd5a1...8eb

😂😂😂👌👌👌

Anonymkode: b68be...7bc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg posta nakenbilder av meg selv på r/gonewild (reddit) for ikke så lenge siden. Uten annsikt altså. Slettet igjen da jeg innså hvor dumt det var. Tror jeg bare trengte litt bekreftelse eller noe sånt? 

Han vet heller ikke hvor mange jeg har hatt sex med. Tror jeg svarte 12 da han spurte, men det er vel heller rundt 25. 

Anonymkode: 96e76...faa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet ikke at jeg har pumpa "bestevenninna" hennes i skjul i 2 år nå.

Anonymkode: a3066...582

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

At jeg har vært utro flere ganger og egentlig ikke angrer. Tror jeg feiler noe. Og trenger hjelp?

Anonymkode: 22bf1...2ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At jeg har vært utro flere ganger og egentlig ikke angrer. Tror jeg feiler noe. Og trenger hjelp?

Slå opp med partneren din!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 1.58):

Hvordan klarer du å holde det skjult? Altså, er dere aldri intime med hverandre. Jeg skjønner ikke hvordan man klarer å skjule skader fra den man deler seng (og noen ganger dusj, sofa...osv) med? 

Anonymkode: fae52...feb

Selvskading er mer enn å rispe opp og kutte underarmer som må sys.

selvskading er også sulting, napping av hår, klø seg til blods (der kan man skylde på eksem, insektsstikk osv), selvskading kan også være å snakke stygt om seg selv til seg selv, hindre seg i å gjøre ting som er bra for en (få nok søvn feks, eller ta vare på kroppen og helse si). 

selvskading er veldig komplisert og ekstremt enkelt å skjule for de som driver med det. 

Anonymkode: 7989c...af3

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er tiltrukket av kvinner og har truffet flere kvinner di siste åra for sex. Kommer ikke til å fortelle det til min mann. 

Kvinne 

Anonymkode: 67cc3...c25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er tiltrukket av kvinner og har truffet flere kvinner di siste åra for sex. Kommer ikke til å fortelle det til min mann. 

Kvinne 

Hvor treffer du kvinnene? 

Anonymkode: 71380...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har sprøytet inn botox og filler her og der, og i tillegg gjort noen operasjoner for mange år siden før jeg møtte han. 

Anonymkode: 6b1ab...80b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor treffer du kvinnene? 

Anonymkode: 71380...ef4

Som regel på dating sider, så har jeg en stor vennekrets etter jeg har jobbet med mye forskjellig. Treffer aldri noen i helgene men etter trening og møter i ukene. 

Kvinne 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har en enorm seksuelt energi, at uansett hvor mye sex vi har så er det ikke nok.  Onanner 5-6 ganger når jeg Har fri,  Fantasere om å grisknulle omtrent alle damen jeg ser. Alt fra unge kassa damer på 19 til dammer i 50 åra , er 33 om det betyr noe😆

gjør så klart ikke noe med disse fantasiene , aldri vært utro.

Anonymkode: 3a72e...5c3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.8.2021 den 20.59):

At forholdet er over💔 Det har vert det lenge😭 Å jeg har prøvd så hardt å få tilbake de gode følelsene, men de er der bare ikke lengre💔 

Synes det er vanskelig å gå pga ungene og det faktum at vi liksom har det så greit sammen, så jeg utsetter å utsetter i håp om at det skal bli bedre💔 

Anonymkode: 63bb4...600

Tenkt så mye på deg ❤️ Hvordan går det nå? Noe bedring eller skal du forlate han? 💔

Anonymkode: b61fb...c20

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2021 den 13.50):

Og pga hemmeligheten så var jeg aldri interessert i å gifte meg med henne for da blir jo halvparten av pengene hennes.

Nei, halvparten av pengene dine blir ikke hennes bare fordi dere gifter dere. 

Anonymkode: f60c8...8b9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 5.59):

den oppstod mens du var barn

Anonymkode: 73e92...a2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserte om noen andre og kom for første gang på lenge da vi hadde sex. Greit nok det, men jeg ble gravid etter mange års prøving også den gangen. Ikke utro i handling, men føler det er litt på kanten i tankene. 

Anonymkode: 6fe6d...278

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å stemme Rødt, men si til samboer at jeg stemte noe annet.

Anonymkode: b6b0b...0e9

Amen! Gjorde det samme 😂

Anonymkode: 4bd49...eb6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...