AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1881 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (På 21.10.2016 den 11.43): At jeg daglig vurderer om jeg skal gjøre det slutt med ham eller ikke, fordi forholdet gjør meg lite og han er så utrolig masete Anonymkode: 7091b...fe1 Endte du opp med å gjøre det slutt? Anonymkode: b05ec...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriette7-CD Skrevet 19. august 2021 #1882 Del Skrevet 19. august 2021 Hun vet ikke at jeg er crossdresser. Klær meg opp i dameklær og sminke meg så ofte som mulig. Og har i denne sammenheng en Instagram profil. Og at jeg er lykkelig med dette også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1883 Del Skrevet 19. august 2021 Henriette7-CD skrev (1 time siden): Hun vet ikke at jeg er crossdresser. Klær meg opp i dameklær og sminke meg så ofte som mulig. Og har i denne sammenheng en Instagram profil. Og at jeg er lykkelig med dette også. Kan du ikke si det da! Feire mangfold!! Heia deg!! Anonymkode: 833e4...06c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriette7-CD Skrevet 19. august 2021 #1884 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kan du ikke si det da! Feire mangfold!! Heia deg!! Anonymkode: 833e4...06c Nei. Det er ikke så lett å si. Hva skjer etterpå? jeg tror at hun ikke akseptere dette. innerst i hjertet mitt ønsker jeg det selvfølgelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1885 Del Skrevet 19. august 2021 Henriette7-CD skrev (2 timer siden): Hun vet ikke at jeg er crossdresser. Klær meg opp i dameklær og sminke meg så ofte som mulig. Og har i denne sammenheng en Instagram profil. Og at jeg er lykkelig med dette også. Jeg vet at mannen min liker å kle seg i dametøy som undertøy eller dametopper, han kler seg i mine klær eller jeg kjøper klær til ham. Vi har oftere og oftere sex med ham iført dameklær, og vi snakker om ham som jenta mi. Han er kjekk som mann, men som dame er han sinnsykt nydelig 🥰 Anonymkode: b3d51...328 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriette7-CD Skrevet 19. august 2021 #1886 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet at mannen min liker å kle seg i dametøy som undertøy eller dametopper, han kler seg i mine klær eller jeg kjøper klær til ham. Vi har oftere og oftere sex med ham iført dameklær, og vi snakker om ham som jenta mi. Han er kjekk som mann, men som dame er han sinnsykt nydelig 🥰 Anonymkode: b3d51...328 Det er så fint å høre. Det skulle jeg også gjerne ha sånn. 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. august 2021 #1887 Del Skrevet 19. august 2021 Henriette7-CD skrev (3 timer siden): Hun vet ikke at jeg er crossdresser. Klær meg opp i dameklær og sminke meg så ofte som mulig. Og har i denne sammenheng en Instagram profil. Og at jeg er lykkelig med dette også. Er avataren din et bilde av deg, kledd som dame? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glut Skrevet 19. august 2021 #1888 Del Skrevet 19. august 2021 On 10/24/2016 at 1:42 AM, AnonymBruker said: At jeg rota med en kompis samtidig som at jeg og han begynte å ligge sammen Hvor mye gjeld jeg har. Nå vet ikke jeg hvor mye han har heller. Men jeg har flere hundre tusener bare i lån hos Lånekassen. Hvor psykisk syk jeg egentlig er. Hvor mye jeg hater min egen kropp. At jeg ikke vil ha barn likevel. At jeg vet akkurat hvordan jeg vil ta mitt eget liv. Skulle ønske han kunne lese dette, skjønne det er meg, bli rasende og hate meg og slå opp. Slik at jeg kunne dø uten å såre han. Anonymkode: 838a1...348 Dette var veldig trist å lese. Veldig synd at du har det slik. Jeg synes du skal fortelle han hvordan du virkelig har det slik at du kan få hjelp. Hvis du ikke vil ha barn, og tenker på selvmord må du for all del ikke finne på å få barn bare fordi din partner vil det. Det vil ikke ende godt for noen. Få orden på livet ditt før du får barn. Ditt eget liv er mye viktigere enn om din partner blir såret eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriette7-CD Skrevet 19. august 2021 #1889 Del Skrevet 19. august 2021 Hulderen skrev (5 timer siden): Er avataren din et bilde av deg, kledd som dame? Ja, det er jeg. har også Instagram med mange bilder. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1890 Del Skrevet 19. august 2021 At jeg er på nettside for å finne meg en sugar daddy. Jeg vil skilles, men har ikke råd. Kommer aldri til å kunne tjene meg opp nok for å kunne gå. Eller jo, kanskje om fem år, men det er for lenge å vente. Ekteskapet er ødeleggende for min del. Livet er hardt noen ganger, og da må man gjøre det man kan for å overleve. Anonymkode: 2e7df...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1891 Del Skrevet 19. august 2021 Min partner gjennom 10 år visste ikke at jeg hadde en "hemmelig" bankkonto gjemt bort i en avsides bank. Vi hadde til tider mager økonomi, men så hadde hun jo et forbruk som tilhørte han Merk. Likevel brukte jeg å spare inn på kontoen med direkte lønnstrekk. Verdt å si at vi hadde "felles" økonomi innenfor visse rammer, og at jeg tjente og bidro betraktelig mer enn henne. Kontoen som hun aldri fikk vite om inneholdt rundt 500.000,- når vi splittet lag. Hun kom godt ut av bruddet uansett. Likevel var det egentlig en "jævlig" hemmelighet å holde på. En hemmelighet som bare vokste for hver måned. Og pga hemmeligheten så var jeg aldri interessert i å gifte meg med henne for da blir jo halvparten av pengene hennes. Så sorry not sorry! Anonymkode: d0a8e...854 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1892 Del Skrevet 19. august 2021 Han vet ikke at jeg er bifil og har elsket en annen kvinne i 10 år. Jeg elsker henne virkelig. Han er jeg egentlig bare glad i. Anonymkode: 4f3c6...a19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1893 Del Skrevet 19. august 2021 Kjæresten min synes følelser er vanskelig og er veldig dyktig på å fortrenge/skjule dem. Liker ikke snakke om følelser og sier blant annet at han ikke vet hva ordet elske betyr. Men jeg vet at han elsker meg, det merker jeg på alt han sier, gjør og innsatsen han legger ned. Men jeg vil ikke si til han at han gjør det, for da blir han livredd, følelser er skummelt. ❤️ Anonymkode: 356ab...2d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1894 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han vet ikke at jeg er bifil og har elsket en annen kvinne i 10 år. Jeg elsker henne virkelig. Han er jeg egentlig bare glad i. Anonymkode: 4f3c6...a19 Kjære deg hvorfor går du ikke? Anonymkode: 833e4...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1895 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjære deg hvorfor går du ikke? Anonymkode: 833e4...06c Jeg kan aldri få henne, så det er ikke sånn at jeg er utro. Anonymkode: 4f3c6...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1896 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kan aldri få henne, så det er ikke sånn at jeg er utro. Anonymkode: 4f3c6...a19 Så la han gå da, så han kan finne noen som vil ha han. Anonymkode: 97bd4...375 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1897 Del Skrevet 19. august 2021 At forholdet er over💔 Det har vert det lenge😭 Å jeg har prøvd så hardt å få tilbake de gode følelsene, men de er der bare ikke lengre💔 Synes det er vanskelig å gå pga ungene og det faktum at vi liksom har det så greit sammen, så jeg utsetter å utsetter i håp om at det skal bli bedre💔 Anonymkode: 63bb4...600 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1898 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så la han gå da, så han kan finne noen som vil ha han. Anonymkode: 97bd4...375 Jeg er glad i han, er tiltrukket av han og vi har det bra sammen, så er usikker. Trodde følelsene for henne kom til å gå over for 3 år siden da jeg ble sammen med han, men nei. Jeg elsker han ikke på samme måte som jeg elsker henne. Anonymkode: 4f3c6...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. august 2021 #1899 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min partner gjennom 10 år visste ikke at jeg hadde en "hemmelig" bankkonto gjemt bort i en avsides bank. Vi hadde til tider mager økonomi, men så hadde hun jo et forbruk som tilhørte han Merk. Likevel brukte jeg å spare inn på kontoen med direkte lønnstrekk. Verdt å si at vi hadde "felles" økonomi innenfor visse rammer, og at jeg tjente og bidro betraktelig mer enn henne. Kontoen som hun aldri fikk vite om inneholdt rundt 500.000,- når vi splittet lag. Hun kom godt ut av bruddet uansett. Likevel var det egentlig en "jævlig" hemmelighet å holde på. En hemmelighet som bare vokste for hver måned. Og pga hemmeligheten så var jeg aldri interessert i å gifte meg med henne for da blir jo halvparten av pengene hennes. Så sorry not sorry! Anonymkode: d0a8e...854 Nei, halvparten av pengene dine ville ikke blitt hennes. Det man tar med seg inn i ekteskapet, og arv, får man også med ut av ekteskapet. Selv med felles økonomi, så er det bare det man anskaffer seg mens man er gift, som blir felles. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. august 2021 #1900 Del Skrevet 19. august 2021 Henriette7-CD skrev (10 timer siden): Ja, det er jeg. har også Instagram med mange bilder. Det er dristig av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå