Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 5.07):

Min største "hemmelighet" ovenfor nåværende kjæreste, er nok omfanget av min seksuelle frustrasjon og misnøye. Hun vet nok at vi aldri har hatt "super" sex, sett med mine øyne. Men hvor misfornøyd , og egentlig deprimert jeg blir av det hele, har hun nok ingen anelse om. Føler etterhvert behov for å ta det opp med henne, og da blir det nok brudd. Problemene kan ikke fikses, etter hva jeg kan forstå. 

Anonymkode: f13a1...551

Kvinner her som tenker det samme om kjæresten. Gått fra et ekstremt godt sexliv til lite passion og klønete. Tror han har vært singel i for mange år og lite sex i tidligere forhold også. Er ellers mega match, så dette er frustrerende.

Anonymkode: c27de...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vet ikke hvor mye jeg virkelig hater faren hans, og deres gode forhold.
Har god grunn da. Svigers enser ikke meg overhode. Bryr seg ikke en dritt om meg, og spør aldri hvordan det går. Han kaller meg: Min "kanskje" fremtidige svigerdatter. Han har klaga på vekta mi alle åra jeg og samboer har vært sammen, og prøver å få samboern min til å sitte foran pcen å game hele dagen lang. Vi fikk barn i fjor, og han besøker heller aldri barnebarnet sitt, fordi han heller vil sitte å spille. 

Anonymkode: 4a425...11e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg virkelig misliker serien vi følger med på. Han liker den godt og synes det er koselig at vi har en serie sammen. Men den har så billige vitser(tenk sitcom vitser), elendig skuespill, teite situasjoner og den er drittkjedelig. 

Anonymkode: dbc5f...a41

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han vet ikke at jeg virkelig misliker serien vi følger med på. Han liker den godt og synes det er koselig at vi har en serie sammen. Men den har så billige vitser(tenk sitcom vitser), elendig skuespill, teite situasjoner og den er drittkjedelig. 

Anonymkode: dbc5f...a41

Hvilken serie?😁

Anonymkode: b6b0b...0e9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2020 den 22.56):

Hater sønnene hans fra tidligere ekteskap. Han bruker mye tid og penger på de. Heldigvis er de 17 og 18, og skal ut av huset vårt når de er ferdige med vgs.

Anonymkode: f28db...843

En slik holdning hadde fått fyken hos meg. Barn først uansett alder.

Anonymkode: e3865...1e4

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste jeg kan komme på er at jeg lyver litt på priser av og til... sier at noe jeg har kjøpt kosta mindre enn det gjorde. Har ikke så veldig dårlig samvittighet lenger etter å ha lest denne tråden, ser at han egentlig er heldig. 😛

Anonymkode: 9fce6...0dd

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen81
AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 17.21):

Han vet ikke at jeg har jobbet som prostituert mens jeg studerte, jeg tjente mye på det. Fikk spart meg opp såpass mye at jeg fikk lån til å kjøpe meg leilighet, flere av kundene ga meg mye "tips" også. Angrer ikke på det, hadde ingen dårlig opplevelse seksuellt.

Har også hatt gangbang på hotel der jeg tjente 20k hver gang :) 

Alle tror jeg er så uskyldig, men de skulle bare visst.

Anonymkode: e028c...c60

Sånt ville jeg vist om dama, før jeg havnet i seng med henne, for dette er langt fra greit. 

og skryte av at du har tjent penger på noe sånt, ja det sier en del om ditt eget syn på deg selv og sex. 

noe sier meg at du har blitt eksponert for overgrep i tidlig alder. 

Så synes mest synd på deg. Og at du har ødelagt livet ditt med og utsette deg selv for sånne ting. 

kan hende du klarer og leve fint med det du har gjort mot deg selv i dag, men hva om 10 eller 30 år. Ikke sikkert du er like stolt/kry av hva du drev med i dine unge dager. 

sett folk slite psykisk for mindre enn det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han vet ikke at jeg selvskader meg i skjul.

Anonymkode: 4a425...11e

Hvordan klarer du å holde det skjult? Altså, er dere aldri intime med hverandre. Jeg skjønner ikke hvordan man klarer å skjule skader fra den man deler seng (og noen ganger dusj, sofa...osv) med? 

Anonymkode: fae52...feb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et forhold til kollega over et par år, avsluttet det i høst og har byttet jobb. Synes jeg har vært veldig flink når jeg tilslutt klarte å løsrive meg og prøve å komme meg videre.
Men - er nå super deprimert og ser null mening med livet. 
Håper innerst inne på at kollega skal gå fra kona og oppsøke meg (blokka på alle some) men vet at det aldri kommer til å skje.

Anonymkode: 44690...161

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg i fjor var utro. Hadde sex med ca 6 forskjellige. Noen elskere og noen ONS. Fantastisk spennende, høyst nødvendig bekreftelse, og digg ny sex. 

Anonymkode: 22bf1...2ff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen81

Hjelpes, en ting som er skremmende og lese her inne. Er hvor mange som er utro mot partneren sin. Fy f så stygge dere er. Feige er dere også. 

Hvorfor i alle dager gjør dere det ikke slutt, så kan dere knulle rundt så mye dere vil. 

Dere setter jo partnerens helse i fare ved og ha sex med andre, kondomer kan sprekke. Herpes kan dere få rundt munn, og dele dette videre til feks unga deres, om dere deler drikke endag,du har utbrudd som ikke synes enda. 

Nei fy faen så mye dårlige mennesker det er der ute. Ikke rart folk mister troen på forhold. 

Aldri opplevd det, eller gjort det. Og samvittigheten min hadde drept meg om jeg hadde utsatt ett annet menneske for noe så stygt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Julenissen81 skrev (På 21.1.2021 den 1.39):

Sånt ville jeg vist om dama, før jeg havnet i seng med henne, for dette er langt fra greit. 

og skryte av at du har tjent penger på noe sånt, ja det sier en del om ditt eget syn på deg selv og sex. 

Så synes mest synd på deg. Og at du har ødelagt livet ditt med og utsette deg selv for sånne ting. 

kan hende du klarer og leve fint med det du har gjort mot deg selv i dag, men hva om 10 eller 30 år. Ikke sikkert du er like stolt/kry av hva du drev med i dine unge dager. 

Samtidig skulle damer gjerne visst om mannen har vært horekunde eller strippeklubbkunder. Altså menn som mener at kvinner er en vare. Synes det er mye kvalmere enn en kvinne som selger seg selv. 

Anonymkode: 3e2e1...350

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen81 skrev (På 21.1.2021 den 1.39):

Hadde min dame/samboer/kone fortalt dette til meg så hadde jeg ikke blitt sint eller dratt. Innleggsforfatter skrev jo også at hun ikke angret, og da hadde jeg hvertfall ikke laget noe sak ut av det. 

Tidligere seksuelle erfaringer ville aldri vært en deal breaker.

Anonymkode: a4063...c98

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Annonse

Exen var veldig sjalu og opptatt av hvor mange jeg hadde hatt sex med. Han fikk aldri vite det. Ikke at det er så mange heller, men jeg oppdaget at de fleste av de jeg hadde ligget med var venners venner 'and so on' av han 😅 Han fant det aldri ut, men jeg er litt skadefro over det 😅 Veldig skadefro, egentlig 😛 Så ikke noe utro, eller andre vonde ting. Om han noen gang skulle finne det ut, håper jeg han vrir seg litt, for det fortjener han for å oppførselen sin. 

Anonymkode: 19195...10b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen81 skrev (På 21.1.2021 den 13.59):

Hjelpes, en ting som er skremmende og lese her inne. Er hvor mange som er utro mot partneren sin. Fy f så stygge dere er. Feige er dere også. 

Hvorfor i alle dager gjør dere det ikke slutt, så kan dere knulle rundt så mye dere vil. 

Dere setter jo partnerens helse i fare ved og ha sex med andre, kondomer kan sprekke. Herpes kan dere få rundt munn, og dele dette videre til feks unga deres, om dere deler drikke endag,du har utbrudd som ikke synes enda. 

Nei fy faen så mye dårlige mennesker det er der ute. Ikke rart folk mister troen på forhold. 

Aldri opplevd det, eller gjort det. Og samvittigheten min hadde drept meg om jeg hadde utsatt ett annet menneske for noe så stygt. 

Jeg har vært utro mot mannen,men jeg fikk så dårlig samvittighet så jeg har sluttet med det. Har bestemt meg for at jeg skal aldri være utro lengre siden jeg fikk så dårlig samvittighet.

Er ikke stolt over dette, men det var den rusen og det å prøve ut forskjelligt. 

Anonymkode: 34f43...993

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...