Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Gjest made4u skrev (På 24.10.2016 den 4.28):

Mine mørkeste hemmeligheter, min villeste fortid, kommer ingen noensinne til å få kjenne til. Ingen venner, ingen kjæreste, sågar ikke psykolog eller noen vilt fremmede. Hadde ikke en gang delt alt av meg selv her på KG som Anonym Bruker.

Ingen har lyst til å vite heller så det går bra. 

Anonymkode: 671b9...828

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 17.21):

Han vet ikke at jeg har jobbet som prostituert mens jeg studerte, jeg tjente mye på det. Fikk spart meg opp såpass mye at jeg fikk lån til å kjøpe meg leilighet, flere av kundene ga meg mye "tips" også. Angrer ikke på det, hadde ingen dårlig opplevelse seksuellt.

Har også hatt gangbang på hotel der jeg tjente 20k hver gang :) 

Alle tror jeg er så uskyldig, men de skulle bare visst.

Anonymkode: e028c...c60

Dette hørtes ekkelt ut! Fint å få til mye penger, men æsj! Greit nok å måtte ty til prostitusjon om man er skikkelig broke liksom, og gjøre det ordentlig respektabelt og bruke kondom osv, men gangbang og hele pakka hørtes bare jævlig nasty ut. De mennene kunne ikke hatt mye respekt for deg.

Stakkars han som er sammen med deg. Once a hoe always a hoe....

Hadde du syntes det var greit om han hadde en bakgrunn hvor han knullet masse jenter samtidig på hotellrom? At det var hans livsstil før dere møttes? Og kanskje innimellom enda?

Anonymkode: 14fd8...f77

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, men kommer ikke til å fortelle en fremtidig kjæreste om min fortid hvor jeg har vært deprimert, hengt med eldre gutter og tatt kokain osv. Er 23 nå og har sluttet med slikt for lenge siden.

Jeg tenker at man fint kan starte på nytt og at man ikke trenger å dra med gammel shit inn i et forhold.

Anonymkode: 14fd8...f77

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ingen har lyst til å vite heller så det går bra. 

Anonymkode: 671b9...828

.....skriver h*n som følger akkurat denne tråden. 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At jeg liker å kle meg ut som kvinne. Eller dvs. Jeg har fortalt henne det før, til bare negative reaksjoner. Så da har jeg fortsatt med det uten å si noe om det

Anonymkode: 403d3...3e5

Hvor langt går du? Undertøy? Klær? Hår, sko og sminke? 

Kjæresten kler seg i undertøy (med meg), men jeg lurer på om han vil noe mer...

Anonymkode: b3d51...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største "hemmelighet" ovenfor nåværende kjæreste, er nok omfanget av min seksuelle frustrasjon og misnøye. Hun vet nok at vi aldri har hatt "super" sex, sett med mine øyne. Men hvor misfornøyd , og egentlig deprimert jeg blir av det hele, har hun nok ingen anelse om. Føler etterhvert behov for å ta det opp med henne, og da blir det nok brudd. Problemene kan ikke fikses, etter hva jeg kan forstå. 

Anonymkode: f13a1...551

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tror han har mindre penis enn bestekameraten sin,( som skryter av at den er så stor) men det vet jeg at han ikke har. Den er mye større. Han hadde blitt knus og glad samtidig om han fikk vite det. 

Anonymkode: 36c51...b38

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg men jevne mellomrom logger meg på hans messenger og leser.

At jeg setter mine penger på sparekonto, later som om jeg er blakk. Kommer oss igrunn kun til gode da jeg sparer på bsu og skal bruke de pengene på huslån når jeg har fylt den opp.

At jeg sjekker bankkontoene hans på hans telefon når han er i dusjen for å se hva han bruker penger på.

At jeg gjemmer energidrikk på boden, hadde jeg satt de i kjøleskapet hadde han tørstedrukket de med en gang, jeg liker å ta en på kveldstid for å holde meg våken, eller når jeg rydder og vasker. Gjemmer litt smått og godt av og til også.

At jeg småsextet litt med en gammel studiekompis på snap. 5 år siden det tok slutt nå, men tenker fortsatt på han ukentlig og har han på snap. 

At jeg er myyyye mer kontrollerende enn han tror. 

Vi har forøvrig barn sammen, hus, bil, hytte på landet og har det ellers veldig bra!

Anonymkode: f2f79...1c7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (1 minutt siden):

Han vet ikke at jeg har en pers. forstyrrelse. Det får han aldri vite.

Samme her 😊

Anonymkode: d00fd...d38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her 😊

Så fint, da er vi to 🧡

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer faen ikke å slutte å tenke på eksen min. Har ikke sett han på snart 3 år men følelsene for han holder på å gjøre meg helt gal. Jeg er forlovet men føler jo at jeg har mistet min soulmate. Fy faen som det plager meg, både pga samboer og at eksen tar så mye plass i hodet. 

Anonymkode: 0bfae...8d7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 5.19):

Han tror han har mindre penis enn bestekameraten sin,( som skryter av at den er så stor) men det vet jeg at han ikke har. Den er mye større. Han hadde blitt knus og glad samtidig om han fikk vite det. 

Anonymkode: 36c51...b38

Haha, for et dilemma! :fnise: 

Anonymkode: 8bea8...1ef

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 6.36):

At jeg men jevne mellomrom logger meg på hans messenger og leser.

At jeg setter mine penger på sparekonto, later som om jeg er blakk. Kommer oss igrunn kun til gode da jeg sparer på bsu og skal bruke de pengene på huslån når jeg har fylt den opp.

At jeg sjekker bankkontoene hans på hans telefon når han er i dusjen for å se hva han bruker penger på.

At jeg gjemmer energidrikk på boden, hadde jeg satt de i kjøleskapet hadde han tørstedrukket de med en gang, jeg liker å ta en på kveldstid for å holde meg våken, eller når jeg rydder og vasker. Gjemmer litt smått og godt av og til også.

At jeg småsextet litt med en gammel studiekompis på snap. 5 år siden det tok slutt nå, men tenker fortsatt på han ukentlig og har han på snap. 

At jeg er myyyye mer kontrollerende enn han tror. 

Vi har forøvrig barn sammen, hus, bil, hytte på landet og har det ellers veldig bra!

Anonymkode: f2f79...1c7

Hus, hytte og bil, men allikevel spare opp bsu?

Anonymkode: bcf91...c65

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 6.46):

Samme her 😊

Samme her ✌🏻😊

Anonymkode: ad49c...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker seksuelt med en venn på Snapchat. Vi er gift på hver vår kant. Vi tenner så sykt på hverandre, og det er deilig å være kåt hele tiden ;) 

Anonymkode: 92426...390

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg har null sexlyst! Eneste grunnen til at jeg har sex med han er for å ikke miste han. Å vi har bare vært sammen under ett år :( Men det var ikke sånn før jeg begynte med p piller så er den som ødelegger.

Planlegger ett "uhell" i begynnelsen av neste år. Begge ønsker barn men han vil vente noen år. Jeg er 34 så jeg ønsker ikke vente flere år,så da passer det godt med ett "uhell".

Anonymkode: 648a6...1a2

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 14.08):

Har alltid egentlig vært åpen med typen om at jeg fortsatt har visse følelser for eksen. Han vet jeg også fortsatt prater med han. Vi prater ikke om ting som er noe annet enn vennskapelig, men jeg må innrømme jeg noen ganger er fristet til det. Ofte drømt om å treffe han igjen. Savner han, men vet også at jeg har det bedre nå og typen fortjener ikke at jeg holder på slik. Ille nok allerede. 

Har mye dårlig samvittighet for at jeg i det hele tatt prater med eksen og tenker på han hver dag... Det er litt som en rar avhengighet. Kan fint klare meg en dag uten mye prat men må likksom sende en snap eller si en ting på messenger i løpet av dagen hvis ikke blir jeg helt urolig. Tror eksen har litt det samme tilbake hos meg. 

Anonymkode: 49745...f47

Det er en avhengighet, og du er mer hekta og har flere herligheter? Vær forsiktig da, men kos deg med han.  Tror aldri jeg hadde turt å komme hjem nypult av eksen...

Har du ennå kontakt?

Anonymkode: 88c14...259

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 0.29):

At jeg har null sexlyst! Eneste grunnen til at jeg har sex med han er for å ikke miste han. Å vi har bare vært sammen under ett år :( Men det var ikke sånn før jeg begynte med p piller så er den som ødelegger.

Anonymkode: 648a6...1a2

Det finnes hormonfri prevensjon. 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...