Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg virkelig håper han skal fri til meg, og at vi gifter oss en dag i fremtiden. 

Anonymkode: 7226f...c2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

At jeg virkelig håper han skal fri til meg, og at vi gifter oss en dag i fremtiden. 

Fri selv.

Anonymkode: 5d977...d7c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke ser for oss en fremtid sammen, men ønsker ikke det med noen andre heller, så like greit å være sammen med han. Liker å ha en person som er min, men drømmer ikke om fremtiden, tenker ofte på når det er riktig å stoppe og avslutte. Men dagene går så fint foreløpig. Litt dårlig samvittighet, da han kanskje burde få mulighet til å finne seg noen han kan bli gammel sammen med. 

Anonymkode: a2039...a69

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fri selv.

Anonymkode: 5d977...d7c

Han vil ikke gifte seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange veike damer det finnes. Denne tråden er et bevis på det. 

Anonymkode: af059...dd1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg jobber som chattoperatør for tiden for å få råd til å kjøpe noen hjelpemiddler jeg trenger for å fungere i hverdagen. Han tror jeg sparer, men jeg sliter med å få spare mer en noen skarve 100lapper i mnd. Jeg kan ikke sitte stille i sofaen i et år mens jeg venter på å få spart nok.

Anonymkode: 71380...ef4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2020 den 21.59):

Du kan ikke bare ta med deg barna og dra. Det er kidnapping. Barna er like mye hans som dine, og det vil smerte dem å bli revet ut av hjemmet og sin far på den måten. 

Anonymkode: fb430...14b

Det kan hun

Anonymkode: ce2f1...9a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har et barn som ble bortført av faren og jeg ikke har kontakt med. Føler meg mislykket og gjorde for vondt å forklare dette i begynnelsen så har bare latt vær å snakke om det.  Synes det er helt grusomt men Jo lengre tid jeg holder det for meg jo verre blir det. Må nok avslutte med han ..

Anonymkode: 8f251...171

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan hun

Anonymkode: ce2f1...9a2

Det er straffbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

At jeg har et barn som ble bortført av faren og jeg ikke har kontakt med. Føler meg mislykket og gjorde for vondt å forklare dette i begynnelsen så har bare latt vær å snakke om det.  Synes det er helt grusomt men Jo lengre tid jeg holder det for meg jo verre blir det. Må nok avslutte med han ..

Du vil heller avslutte enn å fortelle det til han?

Anonymkode: 4d9b1...a41

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fortell det. Han kan ikke gjøre noe verre enn å gjøre det slutt. Og det er jo din plan A, så du har ikke noe å tape. I beste fall får du sympati og støtte, og da vet du at han er en mann som er verdt å beholde

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vet ikke at Jeg går på Nav. 😂 Han tror jeg jobber i «en klesbutikk bare.»

Ja ja 🙂

Anonymkode: 14fd8...f77

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har en onlyfans profil og pengene jeg tjener der skal jeg bruke til å kjøpe han ut av huset når jeg avsluttet forholdet til han. 

Anonymkode: ea390...587

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker dere ikke på at en dag så kanskje dere blir skadet og må i narkose, lystgass eller blir for full, tar for mange piller etc etc som gjør at dere kan buse ut med noen hemmeligheter? Her er det en gjeng som bør forbli klare i toppen for å si det sånn. Jeg har en hemmelighet jeg ikke vil partner skal vite. I bunn og grunn angår det ham ikke for det skjedde mange mange år før vi ble kjent og heller ikke er det ulovlig, men jeg vet at han ville reagert veldig veldig negativt på dette. Noen hemmeligheter må man holde på. 

Anonymkode: 93a2f...baf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg «nektet» han å kjøpe noe kjempedyrt til seg selv nå før jul, fordi vi skulle prioritere julegaver og julepynt til huset, så kunne han heller unne seg det når det er på en eventuell januarsalg. Sannheten er at jeg kjøpte det til han til julepresang❤️ og jeg er også ganske sikker på at han ikke har skjønt det.

Anonymkode: dbc5f...a41

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

At jeg «nektet» han å kjøpe noe kjempedyrt til seg selv nå før jul, fordi vi skulle prioritere julegaver og julepynt til huset, så kunne han heller unne seg det når det er på en eventuell januarsalg. Sannheten er at jeg kjøpte det til han til julepresang❤️ og jeg er også ganske sikker på at han ikke har skjønt det.

Anonymkode: dbc5f...a41

Den er jo søt ❤

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker dere ikke på at en dag så kanskje dere blir skadet og må i narkose, lystgass eller blir for full, tar for mange piller etc etc som gjør at dere kan buse ut med noen hemmeligheter?

Anonymkode: 93a2f...baf

Nei. Jeg ruser meg lite. Hvis jeg må i narkose er jeg nok mer opptatt av å holde meg i live. 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...